Je veľmi dôležité vybrať si správnu osobu či agentúru, ktorá sa vám postará o dizajn. Vytvoriť kreatívne logo a dať firme jedinečnú tvár je zložitejší proces, ako sa môže na prvý pohľad zdať. Teraz vám ukážeme, ako to robíme my. Dizajnika ČO POTREBUJEME VEDIEŤ PRED NÁVRHOM? Ako prvú vec, na ktorú sa klienta pýtame, je jeho predstava a požiadavky. Niekto má konkrétnu víziu, ktorú chce zhmotniť do reality. Iný nechá kreativitu na nás. V oboch prípadoch potrebujeme pri dizajnovaní vedieť: názov brandu, zameranie, obchodné mená konkurencie, preferované farby, čo má logo vyjadrovať, čo sa vám nepáči / čomu sa máme vyhnúť. GRAFICKÉ NÁVRHY Pre vytvorenie loga Michelle bistro mala klientka veľmi konkrétnu predstavu, no zostal nám aj kus kreatívy. Zadanie bolo zlaté logo, ktoré vyzerá dobre na čiernom podklade, musí mať kruhový tvar a obsahovať korunku s veľkým písmenom M v strede. Kruh môže obsahovať klasy, alebo môžeme zakomponovať siluetu kuchárky. Po brainstormingu, obhliadnutia konkurencie (aby sa Michelle bistro odlišovalo) a návale nápadov, sme sa pustili do práce. Po pár hodinách premýšľania, navrhovania, kreslenia a rysovania sme vytvorili 9 návrhov, ktoré sme klientke predostreli. SPOKOJNOSŤ KLIENTA JE U NÁS NA PRVOM MIESTE Následne nás čakal veľmi príjemný telefonát, pretože naša milá klientka bola veľmi nadšená a spokojná. Hneď si vybrala svojho favorita. Bol to dizajn číslo 5. Vypočuli sme si ešte navrhované a požadované úpravy od našej Michelle, ktoré sa pozdávali aj nám a s nadšením sme sa pustili do úprav. Makáme až do úplnej spokojnosti klienta. TVORBA LOGA VO FINÁLE Čo sme menili? Boli to len drobnosti, ktoré dodali logu Michelle bistro úplne íný šmrnc. Vymazali sme z návrhu praclík a pôvodný font písma nahradili iným. Následne sme zmeny poslali klientke a bolo „vymaľované“. So šťastím v hlase nám to odsúhlasila a pripravili sme jej všetky potrebné súbory. AKÉ VÝSTUPY LOGA ODOVZDÁVAME? Obrázok loga rozhodne nestačí. Vieme, že klient bude s logom ďalej pracovať a používať ho na rôzne účely, preto potrebuje logo bez pozadia, v krivkách a vo vektore. PNG, JPG, EPS, PDF, AI, vo farbách RGB na web, CMYK na tlač, to všetko balíme do jedného balíčka ako logo manuál a posielame novému majiteľovi. A keďže vždy dávame aj niečo navyše, pripravili sme aj obrázky vo vhodných rozmeroch na sociálne siete.Ďakujeme našej milej klientke Miške za príležitosť pracovať na tomto krásnom projekte. Tvorba loga nebola jediná vec, ktorú sme pre bistro tvorili. Polepili sme aj steny v bistre, okná a… A viac sa dozviete nabudúce. Ak potrebujete grafický dizajn alebo logo design, neváhajte nás kontaktovať. Pracujeme a komunikujeme online aj telefonicky. Ani momentálna situácia nie je problém. Potrebujete vytvoriť nové logo firmy, alebo redizajn starého? Radi vám s tým pomôžeme. [contact-form-7] Príspevok TVORBA LOGA – ako sa zrodilo logo pre MICHELLE BISTRO je zobrazený ako prvý na Dizajnika.
Firemné logo má byť čitateľné, charakteristické a reprezentujúce firmu alebo subjekt nositeľa. Ponúkame Vám profesionálnu tvorbu logotypu / loga, obchodnej značky alebo produktovej značky. Ako sme už načrtli, logo je identifikačným znakom, symbolom alebo
prejsť na článokbody.kc-css-system .kc-css-1229355 img{padding: 10px 10px 10px 10px;} V rámci oslavy 20tého výročia fungovania Ortodontickej ambulancie MUDr. Petry Hofmanovej, v samom srdci hlavného mesta Českej republiky, sme vytvorili koncept nového loga
prejsť na článokMáte nepoužiteľné logo? Nie ste sním spokojný? Potrebujete inováciu? Je tu REDESIGN! Redesign loga sa spravidla tvorí vtedy, keď nie ste so súčasným logom spokojný po akejkoľvek stránke. Napríklad ste rozšírili pole podnikania a logo ho nijako nevystihuje
prejsť na článokEvolúcia loga Apple Apple logo je jedným z najrozpoznateľnejších symbolov na svete, ktoré predstavuje inováciu a kvalitu. Pôvodné logo zobrazovalo Isaaca Newtona pod jablonou, no v roku 1977 ho Steve Jobs zmenil na jednoduchšiu verziu – jedno sústo z jabl
prejsť na článokReklama za minimum € Polep vozidla je nízkonákladová reklama pre váš business a budovanie povedomia o značke. Avšak ak chcete byť výrazní, potrebujete štýlový dizajn. Napríklad nie je efektívne používať farby grafických prvkov v polepe príbuzné far
prejsť na článok