Tlač učebnice sme realizovali pre knižnicu A.H.Škultétyho vo Veľkom Krtíši a vyniká práve vďaka použitiu špirálovej väzby. Tento druh väzby používame najmä na kalendáre a písacie bloky, no využitie nájdu aj na moderne navrhnutých brožúrach, bulletinoch alebo katalógoch. Špirály ponúkame v rôznych farebných prevedeniach, z ktorých si určite vyberie každý. Stačí nás kontaktovať a radi vám poradíme to najlepšie produkčné Pokračovať v čítaní "Učebnica Naučme sa plávať v digitálnom mori"
V ére digitálnej transformácie sa marketing neustále vyvíja a prispôsobuje novým technológiám. Zavádzanie inovácií ako umelá inteligencia (AI), automatizácia, personalizácia obsahu a virtuálna realita (VR) mení spôsob, akým značky komunikujú so svojimi zá
prejsť na článokV digitálnej ére, kde je trh preplnený množstvom online obsahu a reklám, sa stáva analýza a vyhodnocovanie dát kľúčovou súčasťou efektívneho digitálneho marketingu. Tento článok sa zameriava na význam dátových analýz a merania výkonu v rámci digitálnych m
prejsť na článokPodvody nemajú voľno ani počas dovoleniek. V tomto týždni sa opakovane na Slovensku objavila téma phishingu - možnosť získania preplatkov na daniach z príjmu. Samozrejme je to klasický podvod v digitálnom prostredí.
prejsť na článokV dnešnom digitálnom svete, kde konkurencia neustále narastá, sa firmy čoraz viac uchyľujú k stratégiám content marketingu na oslovenie a zapojenie svojej cieľovej skupiny. Content marketing však nie je len o tvorbe obsahu, ide o vytvárania relevantného,
prejsť na článokV súčasnom digitálnom veku, kde je reklama všade prítomná, si firmy a marketéri neustále lámu hlavu nad tým, ako zaujať pozornosť svojich cieľových skupín. Jedným zo sľubných prístupov je natívna reklama, ktorá sa snaží skĺbiť umelú propagáciu s prirodzen
prejsť na článok