V posledných rokoch počúvame zo všetkých strán o klimatických zmenách, nadmernom znečistení, o horách odpadkov na pevnine a o ostrovoch odpadkov v mori. Ani reklamný biznis nie je ľahostajný k týmto otázkam a púšťa sa do boja s týmito problémami vlastným spôsobom. V našej ponuke sa nachádza reklamný textil vyrobený z certifikovanej organickej bavlny. Takisto ponúkame reklamný textil z recyklovaných plastov a ďalších recyklovateľných materiálov. Samozrejmosťou sú aj výrobky FairTrade, čiže pri ich výrobe nebola použitá detská pracovná sila z krajín tretieho sveta. Takisto ponúkame aj textil z logom Oeko Tex, čo sú textílie bez škodlivých prímesí a vyrobené podľa štandardov udržateľných zdrojov. Ponúkame reklamné predmety vyrobené z ekologických materiálov ako je bambus, recyklované plasty, prípadne s prímesou bio odpadu ako sú otruby, slama a podobne. Mnohí u našich dodávateľov je priamo zapojených do projektov na zníženie uhlíkovej stopy a vynakladajú snahu o dosiahnutie neutrálnej uhlíkovej stopy do roku 2030. Naši dodávatelia sú priamo zapojení do neziskových organizácií ako je napr. TreesForAll a snažia sa za každých 10 druhov výrobkov vysadiť jeden strom. Od septembra 2021 do 31.12.2022 tak zredukovali množstvo CO2 o 33.360 kg. Ďalším programom je nezisková organizácia JustDigIt, kde jeden dodávateľ dáva z každého predaného batohu 1 € na obnovu úrodnej pôdy a zelene v Afrike, aby sa tak stali potravinovo sebestačný a zredukovali hladomor v krajinách. Program Impact je zameraný na šetrenie vody používaním recyklovaných materiálov na výrobu reklamných predmetov a textilu. Aj samotní dodávatelia si uvedomujú, že voda je nenahraditeľná a dávajú 2% z obratu výrobkov rady Impact do globálnej organizácie water.org, ktorá pomáha zabezpečiť prístup k vode viac ako 771 miliónom obyvateľov. Toto všetko podporuje aj program OSN, Ciele udržateľného rozvoja (UN Sustainable Development Goals), ktorého sú niektorí naši dodávatelia súčasťou a snažia sa hlavne o body 12 a 13, čo je Zodpovedná spotreba a výroba a Akcie pozitívne ovplyvňujúce klimatické zmeny. Ak máte záujem o naše ekologické riešenia, stačí kontaktovať našich obchodníkov, ktorí Vám radi a ochotne pomôžu s výberom reklamného textilu a predmetov, ktoré sú šetrné k životnému prostrediu a pomáhajú s udržateľnosťou zdrojov. #section_131843736 { padding-top: 30px; padding-bottom: 30px; } #section_131843736 .ux-shape-divider--top svg { height: 150px; --divider-top-width: 100%; } #section_131843736 .ux-shape-divider--bottom svg { height: 150px; --divider-width: 100%; } Príspevok Udržateľné zdroje v reklamnom priemysle je zobrazený ako prvý na LM reklama.
Protišmyková preglejka je druh preglejky, ktorý má na svojom povrchu špeciálnu textúru alebo povrchovú úpravu, ktorá zabezpečuje, že je odolná voči šmyku. Táto textúra býva zvyčajne vytvorená vo forme vzoru alebo reliéfu, ktorý zvyšuje trenie medzi povrch
prejsť na článokNové trendy v reklame Trendy v reklame sa vyvíjali pomaly z tlačenej reklamy a televíznych spotov na nové premyslené marketingové stratégie. Tie dnes zahŕňajú QR kódy, co-branding, obsahový marketing, PPC kampane a chat botov. Zatiaľ čo tlač a televízia s
prejsť na článokVegánska strava potrebuje značný um v znalostiach výživy, keď ju chceš mať nastavenú správne. Dnes sa pozrieme na hodnotné zdroje bielkovín pre vegánov a vegetariánov! Ak sa ti páči obsah, znič LIKE a SHARE tlačítko ? Príspevok Dobré, kvalitné a hodnotné
prejsť na článokACP kompozitná doska, známa tiež ako dibond, je populárny typ viacvrstvového panelu používaného vo viacerých aplikáciách, najmä v reklamnom a architektonickom sektore. ACP znamená „Aluminium Composite Panel“ (Hliníkový kompozitný panel). Tieto panely sú z
prejsť na článokK ochrane prírody som mal amám stále pozitívny vzťah. Som rád, že aj na Slovensku je zelený HLAS čoraz silnejší... Zdroj
prejsť na článok