O tom, že existuje klimatická kríza už snáď nikto nepochybuje. Na tento problém reflektuje nová kampaň od Among Equals. Brandingová agentúra Among Equals vytvorila značku a kampaň na podporu klimatickej iniciatívy Zero Hour! Hlavným cieľom kampane je zaistiť splnenie zákona o klimatických a ekologických núdzových situáciách. „Pokiaľ ide o životné prostredie, kroky Spojeného kráľovstva sa nezhodujú so slovami politikov,“ hovorí agentúra Among Equals. Aj keď sú obavy o životné prostredie v Británii v súčasnosti veľmi rozšírené, medzitým klimatické kampane zatiaľ najviac rezonujú u progresívnych environmentalistov. Spoločnosť Among Equals spolupracovala s alianciou viacerých strán za návrh zákona o CEE na vytvorení Zero Hour! (nulovej hodiny!). ,,Dúfame, že kampaň odzrkadľuje rozsiahle obavy verejnosti o klímu vytvorením hnutia všetkých strán v čase, keď je britská politika silne rozdrobená“. Nulová hodina! Bola vytvorená skupinou ľudí znepokojených súčasným stavom klímy a ekologickej krízy v Británii, vrátane klimatológov, miestnych aktivistov, právnikov a ďalších. Pri vytváraní kampane spoločnosť Among Equals použila poznatky z kognitívnej lingvistiky, psychológie a semiotiky na vytvorenie značky, ktorá by oslovila celé politické spektrum. Zero Hour! Kampaň má vizuály, ktoré pútajúce pozornosť Typografia je inšpirovaná propagandou zo štyridsiatych rokov minulého storočia. V programe Equals skombinovali tieto prvky s farbami, ktoré boli testované tak, aby oslovili široký okruh ľudí. Ako aj fotografiou, vďaka ktorej sú klimatické zmeny pre Spojené kráľovstvo dôležité“ a symbolom, ktorý kombinuje naliehavosť s vecou, za ktorú bojujeme, prírodu“ hovorí agentúra. Oliver Burch, zakladateľ a riaditeľ stratégie spoločnosti Among Equals, dodáva, že identita je „naliehavá, ale nie alarmujúca“. Spoločnosť Among Equals navrhla symbol výkričníka/ včely tak, aby sa dal ľahko replikovať pomocou šablón a farieb. Podstatné je, aby bol symbol dobre rozpoznateľný. „Všetky hnutia potrebujú symbol,“ hovorí Nick May, kreatívny riaditeľ spoločnosti Among Equals. „Včela je všeobecne milovaná, veľmi dôležitá pre naše hospodárstvo a citlivá na zmenu klímy. Kombináciou s výkričníkom sme vytvorili symbol, ktorý je jednoduchý, ale účinný a v zásade sa dá ľahko replikovať. Predstavuje všetko, o čom tento boj je a naliehavosť, ktorú si tento problém vyžaduje.“ Zdroj: creativeboom.com The post Už nie je čas! Hovorí nová kampaň Zero Hour! appeared first on moonstudio.sk.
Volebnú kampaň bude strana HLAS – sociálna demokracia financovať aj prostredníctvom bankového úveru. Strana uzavrela zmluvu so slovenskou pobočkou českej... Zdroj
prejsť na článokPrint Kozľacina so zemiakmi Prep Time 30 minutes minutesCook Time 1 hour hour Servings 6 Ingredients1kgkozľacina750gzemiaky4ksparadajky1kscibuľa4PLolivový olejsoľmleté čierne korenie1PLdrvený rozmarín1ČLsušené oregánovoda( na podlievanie ) In
SPIŠSKÁ NOVÁ VES - STRETNUTIE Reštaurácia Letisko, Letecká 37, SPIŠSKÁ NOVÁ VES Kontakt: 0905 354 901, [email protected]šíme sa na stretnutie s Vami The post SPIŠSKÁ NOVÁ VES Stretnutie s I
prejsť na článokNová brožúra Zateplenie šikmých striech Chcete sa dozvedieť, ako správne zatepliť šikmú strechu či zrekonštruovať podkrovie? Aké URSA materiály použiť? Všetko sa dozviete v našej novej brožúre Zateplenie šikmých striech. Zateplenie šikmých strie
prejsť na článokPrednedávnom sme oficiálne predstavili druhú etapu bývania Nová Palúdzka 2 kedy zároveň začal jej predaj. Na trh sa tak dostane 47 bytov, v kategóriách od 2-izbových po 3-izbové byty. Tie sa budú nachádzať v 3 bytových domoch s 5 podlažiami.Projekt Nová P
prejsť na článok