Viete, čo je firemná kultúra? Možno vám môže zachrániť celú firmu!

Problémy sa vo firme vystupňujú najčastejšie počas krízy. Predísť tomu môžete tak, že budete myslieť na vašu firemnú kultúru a pravidelne ju analyzovať. Každá kríza sa však dá prežiť, ak ste na ňu pripravení. Ako sa teda pripraviť? Vyškoľte svojich zamestnancov Sú firemné krízy, ktoré sa dotknú viacerých firiem alebo odvetví, iné zatrasú len jednou []

prejsť na článok

Pred investovaním do internetových aktivít sa pripravte na meranie

Možno viete, že na vyhľadávanie používa väčšina ľudí Google. Možno viete, že väčšina má Facebook alebo Instagram. A preto tam... Príspevok Pred investovaním do internetových aktivít sa pripravte na meranie zobrazený najskôr ekvi.sk.

prejsť na článok

Public Relations PR

Čo je public relations? Public relations (PR) je odbor, ktorý sa venuje budovaniu imidžu a zlepšovaniu verejného vnímania v prospech konkrétnej osoby alebo konkrétneho subjektu. Public relations zároveň budujú vzťahy osôb a firiem s vonkajším svetom.

prejsť na článok

Keby si každá nota povedala: Hudbu nevytvorí jedna nota

Keby si každá nota povedala: Hudbu nevytvorí jedna nota- nevznikla by symfónia. Keby si každé slovo povedalo: jedno slovo nemôže vytvoriť celú stránku- nevznikla by kniha. Keby si každá kvapka vody povedala : jedna kvapka vody neutvorí rieku- nevznikol by

prejsť na článok

Eseročka v zahraničí: 12 dôvodov, prečo sa vám skôr neoplatí presúvať firmu do zahraničia

Tak ja si tú firmu presuniem do ČR. Prípadne do Estónska, tam sa platí estónska daň (iba na úrovni spotreby fyzickou osobou). Zvažujem aj UK či Belize, v Dubaji je teplo, prípadne iné daňové raje. Vtip je v tom, že takéto vety dnes už často počuť aj od ma

prejsť na článok

Prečo by ste sa mali chcieť učiť po Japonsky

Japončina je jedinečný a fascinujúci jazyk, ktorým hovorí viac ako 130 miliónov ľudí na celom svete[4][5]. Tu je niekoľko dôvodov, prečo sa na základe výsledkov vyhľadávania môžete chcieť naučiť japonsky: Japonská kultúra a technológie Japonsko je kraji

prejsť na článok