Základné pojmy v PPC reklame

Keď som v roku 2016 prechádzal z reklamnej agentúry na voľnú nohu myslel som si že je už za tou vlnou a nestihol som to, že všetci sú nabiflení informáciami. Po siedmych rokoch neustále zisťujem, že ľudia sa púšťajú do online podnikania a nevedia ani tie najzakladanejšie základy, najčastejšie klientom/kamarátom/ufónom/hocikomu vysvetľujem tieto pojmy, tak hádam to niekomu pomôže. PPC reklama PPC (Pay Per Click)  model online marketingu, v ktorom platíte poplatok vždy, keď niekto klikne na jednu z vašich reklám. Reklama vo vyhľadávaní (search)  reklama, ktorá sa zobrazuje na stránkach výsledkov vyhľadávania (SERP) v reakcii na príslušný vyhľadávací dopyt. Bannerová reklama (display)  reklama, ktorá sa zobrazuje na iných weboch v podobe bannerov, videí alebo iných formátov. Klúčové slová (keywords)  slová alebo frázy, ktoré ľudia používajú pri vyhľadávaní na internete. Bid (cenová ponuka)  suma, ktorú ste ochotní zaplatiť za každé kliknutie na vašu reklamu. CPC (cena za kliknutie)  suma, ktorú skutočne zaplatíte za každé kliknutie na vašu reklamu. CTR (Click-Through Rate)  pomer medzi počtom kliknutí na reklamu a počtom jej zobrazení. Impression (zobrazenie)  počet krát, kedy sa vaša reklama zobrazila používateľom. Konverzia (conversion)  akcia, ktorú chcete, aby používateľ vykonal po kliknutí na vašu reklamu, napríklad nákup, registrácia alebo stiahnutie. Remarketing  zobrazenie reklám používateľom, ktorí navštívili váš web, ale nevykonali žiadnu akciu. Targeting (cielenie)  výber cieľovej skupiny, ktorej chcete svoju reklamu zobraziť. Reporting (reportovanie)  sledovanie a analýza výsledkov vašich PPC kampaní. Ďalšie pojmy AdSense  program od spoločnosti Google, ktorý umožňuje zobrazovať reklamy na vlastných webových stránkach. Facebook Ads  reklamný systém od spoločnosti Facebook, ktorý umožňuje zobrazovať reklamy na Facebooku, Instagrame a ďalších platformách. LinkedIn Ads  reklamný systém od spoločnosti LinkedIn, ktorý umožňuje zobrazovať reklamy na LinkedIne. YouTube Ads  reklamný systém od spoločnosti Google, ktorý umožňuje zobrazovať reklamy na YouTube. Tento slovník obsahuje základné pojmy, ktoré sú potrebné na pochopenie PPC reklamy. Ak sa chcete dozvedieť viac, odporúčam vám absolvovať kurz alebo workshop o PPC reklame. PPC reklama KONTAKT Ondrej Krivuš Mobil: +421 918 845 950 E-mail: [email protected] Meno Priezvisko Email Mobil Správa Súhlasím so spracovaním osobných údajov čítať viac 8 + 10 = Odoslať The post Základné pojmy v PPC reklame appeared first on Amavera.

prejsť na článok

Internátny poriadok

Obsah: Platí od 1. novembra 2023. Schválil: Ing. Pavel Laššák riaditeľ školy Článok 1.:Základné pojmy: Článok 2.:Ubytovanie žiakov. 2.1.Prijatie do ŠI. Záujemca oubytovanie odovzdá vyplnenú The post Internátny poriadok appeared first on Školský internát.

prejsť na článok

Psychoanalytická interpretácia

Vedomie podvedomie Podvedomie Libido Pohon Id, ego a super-ego Psychoanalytický výklad Prenos Odpor Psychoanalytické faktory osobnosti Psychosexuálny vývoj Psychosociálny vývoj Freudovská psychoanalytická škola Analytická psychológia Psychológia ega

prejsť na článok

Reklamní panel na prodejně

Reklama je, ať se n m to l b nebo ne, souč st na ich životů. Někdy n s obtěžuje, ale někdy může b t i užitečn . Dnes bude řeč o reklamě, kter je um stěn př mo na prodejně a m Va eho z kazn ka ide lně přesvědčit k n kupu dř ve, než Va prodejnu opust

prejsť na článok

PRÍLEŽITOSŤ PRE ŠTUDENTOV: ponúkame dlhodobú platenú stáž v Rade pre reklamu

Hľadáme nadšeného a kreatívneho študenta/študentku, ktorý nám pomôže s agendou v oblasti presadzovania etických princípov reklamy a stane sa súčasťou nášho tímu. Ak sa zaujímaš o komunikáciu a vieš, že dobrá reklama by mala byť nielen kreatívna, ale aj et

prejsť na článok

Vítajte vo svete inteligentných domov

Žijeme v re technologick ch inov ci a modern ch rie en , ktor n m prin aj nov možnosti a komfort do n ho každodenn ho života. Dom ca automatiz cia, smart technol gie a inteligentn b vanie s pojmy, ktor čoraz častej ie počujeme od rodiny, priateľ

prejsť na článok