Marketéri združení v Paneli marketingových profesionálov sa vyjadrili k téme znalosti a využívaniu reklamných systémov. K dispozícii mali zoznam 22 reklamných systémov. TOP 10 najpoužívanejších reklamných systémov Najznámejší a zároveň najpoužívanejší reklamný systém je Facebook ads. Poznajú ho takmer všetci marketéri (96%) a využíva sa v 94% firmách (ktorých marketéri sú zapojení do Panelu marketingových profesionálov). Tesne na druhom mieste je reklamný systém od Google – Google Ads Manager. Tento má rovnakú znalosť ako Facebook ads (96%). Využívanie je však o niečo nižšie, používa ho 87% slovenských marketérov.Na treťom mieste je systém DisplayVideo od Google. Medzi slovenskými marketérmi má podporenú znalosť viac ako 80%, využíva ho 43% z nich. Na štvrtom mieste sa umiestnil Strossle. Strossle pozná 83% marketérov združených v Paneli marketingových profesionálov a využíva ho 40% z nich. Piatym najpoužívanejším systémom je Adform, ktorý pozná 70% marketérov, ale využívajú ho v 39% spoločnostiach. Vysokú znalosť má ešte system Etarget (82%), jeho využívanie je tesne pod hranicou 29% spoločností, z ktorých pochádzajú marketéri z Panela marketingových profesionálov. Do najpoužívanejšej desiatky reklamných systémov patrí ešte Etarget Social Display, Smart Shopping Ads, RTB House a Nativio. Ďalšie využívané reklamné systémy Ďalšie reklamné systémy alebo reklamné siete, ktoré sme v našom prieskume sledovali, majú znalosť na úrovni 20 až 30%. Výnimkou je len Azet klik, ktorý pozná takmer 70% marketérov. Využívanie týchto systémov a sietí je však už výrazne nižšie ako tomu bolo medzi systémami, ktoré sa umiestnili v TOP10. Prieskum bol realizovaný na vzorke 111 respondentov v rámci ,Panelu marketingových profesionálov v marci 2022. ,Panel marketingových profesionálov (skrátene Panel marketérov) je spoločným projektom platformy ,TheMarketers.biz (MARKETERS s.r.o.) a ,prieskumnej agentúry ,Go4insight. Je určený pre profesionálov a špecialistov z oblasti marketingu. Panel marketérov slúži ako platforma na kontinuálne exkluzívne prieskumy názorov a postojov medzi slovenskými marketérmi a zadávateľmi reklamy na rôzne témy. Panel marketérov, vzhľadom na svoje zloženie, nemôže byť považovaný za reprezentatívny vzhľadom na všetky spoločnosti na Slovensku. Odzrkadľuje skôr názory „marketingovo aktívnych“ firiem. Foto: Myriam Jessier on Unsplash
Zaraguza a TRIAD si zachovali veľmi vysokú podporenú znalosť svojich značiek.Spontánna znalosť značiek digitálnych agentúr V roku 2022 sme už po štvrtý krát merali, ako slovenskí marketéri vnímajú slovenské digitálne agentúry. Prieskum prebiehal v októ
prejsť na článokTikTok - zábavná sociálna sieť pre mladých ako nástroj marketingovej komunikácie? TikTok už na Slovensku už nie je žiadnou novinkou. V minulosti sa sme ju mohli poznať pod značkou Musical.ly. Táto pôvodom čínska sociálna sieť má celosvetovo každý mesiac
prejsť na článokPodľa hodnotenia slovenských marketérov. Marketérov, ktorí sú členovia Panelu slovenských marketingových profesionálov, sme sa pýtali na ich názor, ktorí slovenskí marketéri sú takí dobrí, že by určite mali patriť medzi najlepších troch na Slovensku. Ma
prejsť na článokMarketéri, ktorí sú členovia Panelu slovenských marketingových profesionálov, sa vyjadrili, ako ovplyvní ruská agresia na Ukrajine marketingové plány ich firiem na rok 2022. Ako ruská vojna ovplyvní situáciu firiem Vo všeobecnosti je zrejmé, že marketéri
prejsť na článokPozícia je vhodná pre skúseného človeka v oblasti predaja B2C formou predajní aj e-shopu, ktorý má potenciál viesť oddelenie predaja, má veľmi dobrú znalosť Excelu, základnú znalosť problematiky svietidiel a ideálne s bydliskom v Malackách alebo okolí.
prejsť na článok