Hotelom a reštauráciám pomáhame dosiahnuť trvalý úspech zlepšovaním kvality služieb a nastavovaním správnych riadiacich procesov.
Reštaurácie predstavujú jeden z najatraktívnejších a rýchlo sa rozvíjajúcich segmentov, ale je nepravdepodobné, že individuálne a hotelové reštaurácie dosiahnu skutočný a dlhodobý úspech bez efektívneho zavedenia tzv. Food & Beverage Managementu. Zá
Úspech hotelov a reštaurácií závisí najmä od zamestnancov, ktorí pri svojej práci každodenne prichádzajú do kontaktu s hosťom. Práca čašníka najviac reprezentuje túto úlohu, keďže on je tvárou reštaurácie a môžeme povedať, že práve čašník strávi najviac č
Hotely a reštaurácie sú jedným z mála segmentov, kde dlhodobý úspech spoločnosti je predovšetkým postavený na ľudských zdrojoch, na zamestnancoch, ktorí každodenne prichádzajú do kontaktu s hosťom, sú tvárou spoločnosti a ich práca odzrkadľuje úroveň záka