ŠportÁčko - eshop a športová predajňa v Banskej Bystrici

Športová predajňa (Banská Bystrica). Výber, kvalita a nízka cena športových potrieb vždy zaručená. Priamy dovoz - minimálne 20 - 30 % nižšie ceny.

prejsť na web

Tajomná krajina Svaneti, Gruzínsko

Presúvame sa cez kaukazské hory na západ do tajomnej krajiny zvanej Svaneti. Pred pár rokmi sa sem turisti neodvážili cestovať, pretože sa tu ukrývali banditi. Dobrodružnou cestou sa pokúsime dostať až do dedinky Ušguli (2200 metrov nad morom) na úpätí vr

prejsť na článok

NÓRSKO najkrajšia nórska železnička :)

Lúčime sa s Atlantikom a popri Nordfjorde sa vraciame naspäť do nórskeho vnútrozemia do ľadovcového národného parku Jostedalsbreen Nasjonalpark. Vyšlapeme k ľadovcu Boyabreen a navštívime vynikajúce múzeum ľadovca Norsk Bremuseum. V Bremúzeu je najširšie

ISLAND Dúhové hory

Dúhové hory úžasné miesto v centrálnej časti Islandu. Island je ostrov s viac ako tridsiatimi aktívnymi sopkami. A tu v Dúhových horách okolo najväčšej islandskej sopky Hekla je to ako mesačná krajina, všade sopečné krátery, popol, lávové polia, horúce t

ISLAND Zlatý islandský trojuholník

Island má úžasnú prírodu s voľne sa pasúcimi koňmi a ovcami, divokými riekami, mnohými jazerami, bublajúcimi gejzírmi a mohutnými vodopádmi vyživovanými vodou z obrovských ľadovcov. Užili sme si tiež adrenalín v podobe studenej sprchy pod vodopádom, či út

vrch Kazbeg 5054 m

Gruzínsko patrí medzi najpríťažlivejšie krajiny sveta a presne preto sme tu. Tejto nádhernej krajine sa pokúsime dostať maximálne pod kožu a preto ju prejdeme takmer celú. Hlavne teda hory. Kaukaz nás láka už veľmi dlho a konečne mu môžeme aspoň trošku pr

NÓRSKO nórska vysočina

Na najbližších niekoľko dní vyrážame na okružnú cestu krásnou a divokou nórskou prírodou. Popri najväčšom nórskom jazere Mjøsa sa dostaneme do malebného mestečka Lillehammer, kde sa konali Olympijské hry v roku 1994. Vyšľapeme si hore na skokanské mostíky

NÓRSKO a typické nórske počasie :)

Trochu sa nám pokazilo počasie, nevadí. Dobre sa oblečieme a užijeme si plavbu po druhom UNESCO fjorde Naeroyfjord, ktorý dostal pomenovanie po severskom bohovi, vládcovi mora. Plavíme sa na obrovskom elektrickom katamaráne, ktorý pojme 500 cestujúcich a

prejsť na článok

ISLAND juh sopky, vodopády, čierne pláže

Južná časť Islandu je magická. Treba si na ňu vyčleniť viac dní. I keď na Islande sa toho dá stihnúť veľmi veľa aj za jeden deň. Tu totiž v lete slnko vôbec nezapadá ?. Pobehali sme úžasné čierne sopečné pláže a fascinujúce čadičové bralá s množstvom hnie

NÓRSKO ľadovec i maják v ktorom straší :)

Užili sme si ďalšie dve nórske topky. Vstávali sme skoro ráno, aby sme stihli vyšľapať na Briksdal najväčší ľadovec v Európe. Poobede pokračujeme popri hlboko do vnútrozemia zarezanom Nordfjorde (116km) až k Atlantiku do mestečka Maloy, ktoré leží na naj

NÓRSKO Trolia cesta + Geiranger fjord

Toto je najkrajśí deň aký sa dá v európskej prírode zažiť. Aspoň tak to tvrdia Nóri? Presúvame sa popri fjorde Langfjorden ku horolezeckej, takmer úplne kolmej Trolej stene najvyššej v celej Európe (1100m). Stúpame po úžasnej ceste trolov Trollstigen, kt