4 dôvody, prečo blog prispieva k zvýšeniu návštevnosti webu

Pri tvorbe webových stránok sa ma moji klienti často pýtajú, či im odporúčam mať na webovej stránke blog, či je to pre nich vhodné a čo to obnáša.A moja odpoveď? Ak máte o čom písať a chcete písať, tak rozhodne choďte do toho.Blog, nielenže prispieva k zvýšeniu návštevnosti webu, ale má pridanú hodnotu aj v tom, že vášho potencionálneho klienta, ktorý príde až na váš web, viete oveľa jednoduchšie uistiť v tom, že máte skúsenosti a rozumiete sa problematike svojho oboru. Ďalej zo skúseností viem, že všetko, čo máte „na srdci“ ohľadne vašej profesijnej tvorby sa nedá uchopiť len na sociálnych sieťach. Sociálne siete, ako IG a FB sú určené v prvom rade na zábavu a pobavenie. Čiže ľudí musí zaujať niečím rýchlym a ísť hneď k veci. Kdežto na svojom blogu môžete využiť priestor na to, aby ste dali klientovi užitočné rady a tipy. Ako teda BLOG prispieva k zvýšeniu návštevnosti webu?Blog znamená viacej textu, čo znamená viacej kľúčových slov, čo je z hľadiska SEO dobré, pretože to zvyšuje pozíciu vo vyhľadávači Google čo znamená, že keď mate lepšiu pozíciu, tým viacej ľudí vás uvidí a tým viacej ľudí si môže kliknúť na vašu stránku, čo znamená viacej predajov.Blog predstavuje dlhšie texty, čo znamená že návštevník webovej stránky si musí text dlhšie čítať a tak zostáva na webovej stránke dlhšie, čo je ďalší signál pre Google, že vaša stránka je dobrá a odporúča ju ďalej tým, že vašu pozíciu v Google vyhľadávači posúva vyššie.V článkoch zdieľate hodnotné informácie, ktoré si čitateľ môže uložiť a znova sa k ním vracať, čiže máte viacej návštevnosti a tým pádom Google vyhodnocuje vašu stránku ako dôveryhodnú.Články na blogu je možné jednoducho zdieľať (ak je to tak nastavené) na sociálne siete alebo na email. Takže, ak máte zaujímavé a hodnotné články, návštevníci vášho webu ich môžu ihneď zdieľať ďalej a tým sa na vašom webe môžu jednoducho objaviť nový návštevníci webu, ktorých obsah tiež zaujíma. Čo obnáša vytvorenie a následne používanie blogu na vašej webstránke?Ak chcete mať blog na webovej stránke musíte mať na pamäti, že články predstavujú viacej obsahu a tým pádom zaberajú aj viacej miesta na vašom webe. Takže sa uistite, či máte dostatok zakúpeného priestoru (webhostingu). 1GB priestoru postačujúci nebude!Ďalej je potreba vytvoriť a správne nastaviť blogovú časť. Čiže stránku, kde sú vypísané články a šablónu, v ktorej sa jednotlivé články budú zobrazovať. To všetko prispôsobiť celkovému vzhľadu webu.No a aby ste mali aj čo na blog dávať je potreba si nájsť čas a písať texty. Určite neodporúčam zahltiť čitateľa množstvom obsahu v blogu. Ale radšej napísať kvalitnejšie články, ktoré budú mať hodnotu a čitateľa/ návštevníka webu/vášho potencionálneho klienta zaujmú! Ak aj vy rozmýšľate nad pridaním blogu na svoju webovú stránku a neviete ako na to, tak vám s tým rada pomôžem. Stačí sa ozvať na [email protected] alebo vyplniť kontaktný formulár tu. Monika Tvorba webu Príspevok 4 dôvody, prečo blog prispieva k zvýšeniu návštevnosti webu je zobrazený ako prvý na Monika Nemcová.

prejsť na článok

Udržte si návštevníkov svojho webu

Viete, že návštevníkovi webu netrvá ani sekundu, kým si na web, ktorý sa mu práve načítal, vytvorí svoj názor? Dajte si na dizajne svojho webu záležať. Prvý dojem je dôležitý. Ale aj druhý, tretí, piaty aj stý. Článok Udržte si návštevníkov svojho webu sa

prejsť na článok

4 dôvody, prečo je copywriting dôležitý

Copywriting. Máloktorý výraz je v rámci marketingu toľko omieľaný. Písanie článkov, alebo vo všeobecnosti textov, má v rámci propagácie firiem i jednotlivcov nezastupiteľné miesto. Ak je copywriting kvalitný, dokáže efektívne získavať platiacich zákazníko

prejsť na článok

SEO audit webu: Čo všetko prezradí?

Zamýšľate sa nad tým, že by ste podnikli SEO audit webu? Radi by ste však najprv mali predstavu, aké dáta vám vie priniesť? Nie je toho málo. Od základných hodnotiacich parametrov, cez analýzu a pozície kľúčových slov, konkurenciu, SEO metadáta Google až

prejsť na článok

Hodnotenie webu: na základe akých parametrov si môžete v Google polepšiť?

Okrem základov ako sú domain authority (DA), page authority (PA), spätné odkazy si pri SEO aktivitách treba všímať a budovať i ďalšie čísla a parametre. Čoho sa týkajú a prečo sú pre vás dôležité? Zdroj foto: Pixabay.com Domain a page authority Domain aut

prejsť na článok

Tvorba webu. Redizajn webovej stránky pre Fintech startup.

Náš klient pred pár mesiacmi prišiel za nami, že mu nefunguje Google reklama na webe. My sme ju optimalizovali a zistili, že jeho webová stránka potrebuje lepšie UI a UX riešenie, pretože je nekonverzná. Po mesiaci sme sa dohodli, že sa bude robiť nová tv

prejsť na článok