Natívne reklamné články verzus klasické PR články. Aký je v nich rozdiel? Zásadný. Kým PR článok čitateľ spravidla okamžite „odhalí“ a zistí, že ide o reklamu, natívne články sú omnoho „nenápadnejšie“. Sú prirodzené, dobre sa čítajú, zapadajú do konceptu webu a najmä, čitatelia ich majú radi. Prečo sú natívne reklamné články také úspešné, respektíve obľúbenejšie u čitateľov, v porovnaní s klasickými PR článkami? Tu sú hlavné dôvody. Poskytujú pridanú hodnotu Pri klasických reklamných článkoch sa často stáva, že čitateľ po prečítaní článku ostáva takpovediac sklamaný. Povie si, že zbytočne stratil čas čítaním reklamného textu, ktorý mu v podstate nič nedal. Pri natívnych článkoch je to však inak. Spravidla sú čitateľmi vnímané mimoriadne pozitívne a to aj preto, že poskytujú pridanú hodnotu. Nejde len o spropagovanie inzerenta, ale tiež o to, aby mal čitateľ pri čítaní natívneho článku pozitívny dojem a odniesol si hodnotné informácie, prípadne sa jeho čítaním zabavil. Pomáhajú budovať vzťah inzerent – čitateľ (potenciálny klient) Aj tu treba spomenúť hodnotný obsah. Čitateľ, ktorý je po prečítaní natívneho článku takpovediac spokojný a odnáša si dobrý dojem, má tendenciu vnímať danú značku inzerenta omnoho pozitívnejšie. Kvalitné natívne reklamné články dokážu vzbudiť dôveru, osloviť čitateľov a spraviť z nich budúcich klientov! Umožňujú interakciu s cieľovou skupinou Pri natívnych článkoch by bolo naozaj škodou nedať publiku možnosť vyjadriť sa, respektíve reagovať. Na tento účel slúžia nielen diskusie, ale napríklad aj rôzne súťaže. Natívne články tak čitateľov motivujú k akcii. A navyše, z diskusií sa inzerent dokáže dozvedieť naozaj hodnotné informácie o svojej cieľovej skupine. Natívne články nie je možné blokovať Ich úspech z hľadiska inzerenta spočíva aj v tom, že natívne články rôzne ad-blocky nemôžu zablokovať. Dôvod je ten, že sú súčasťou klasického redakčného obsahu webu. Od ostatných článkov sú na nerozoznanie a preto nie sú blokované. Natívne reklamné články ľuďom nevadia Úprimne treba povedať, že klasická reklama na webe je mimoriadne otravná. Či už sú to takzvané pop-ups (vyskakovacie okná), reklamy, ktoré zakrývajú obsah stránky, rôzne automaticky spúšťané videá, či iné formy internetovej reklamy. Platí pre ne jedno. Užívateľov mimoriadne otravujú! Pre natívne články a natívnu reklamu vo všeobecnosti, to však neplatí. A to najmä vďaka jej prirodzenosti. Aj to sú dôvody, prečo sú natívne reklamné články, v porovnaní s klasickými PR článkami, na vzostupe. Natívna reklama je jednoducho reklama budúcnosti. The post 5 hlavných dôvodov, prečo sú natívne reklamné články úspešné appeared first on Reklamné články.
Ak chcete písať dobré natívne články, musíte poznať ich charakteristiku. Natívne reklamné články sú v prvom rade prirodzené. Čitateľa neobťažujú a nevníma ich ako platenú reklamu. Dokonale zapadajú do konceptu webu a pre čitateľa sú zaujímavé. Ako takéto
prejsť na článokV čase, keď na ľudí klasická reklama útočí doslova z každého kúta, sa do popredia čoraz viac dostáva natívna reklama. Je nenásilná, prirodzená a hlavne, funguje! Čo je natívna reklama a prečo sa oplatí ju využívať? Čo je natívna reklama Obsahový marketing
prejsť na článokV dnešnej dobe platí jednoduché pravidlo: „ak nie si na webe, akoby si ani neexistoval“. Pokiaľ ide o podnikanie, toto pravidlo platí azda aj stonásobne. Obrovské množstvo produktov a služieb sa dnes totiž predáva online. A tí, čo nenakupujú online, určit
prejsť na článokBRATISLAVA - Ak patríte medzi fanúšikov seriálu Dunaj, k vašim službám, určite evidujete meno Petra Dubayová. Krásna umelkyňa stvárňuje postavu predavačky a speváčky Evy, nuž a diváci si ju absolútne zamilovali. A zrejme aj to bude jedným z hlavných dôvod
prejsť na článokRozdiel medzi plateným PR a natívnou reklamou sa často stiera, ale keďže každý podáva reklamu iným spôsobom, je potrebné medzi nimi rozlišovať a tiež byť schopný rozoznať jeden od druhého. PR články PR predstavuje platený obsah, ktorý si kupujú inzerenti
prejsť na článok