Ak chcete písať dobré natívne články, musíte poznať ich charakteristiku. Natívne reklamné články sú v prvom rade prirodzené. Čitateľa neobťažujú a nevníma ich ako platenú reklamu. Dokonale zapadajú do konceptu webu a pre čitateľa sú zaujímavé. Ako takéto články písať? 5 krokov k dobrému natívnemu článku Pri tvorbe natívneho článku sa nechajte inšpirovať nasledujúcimi krokmi, ktoré vás môžu doviesť k vytúženému kvalitnému reklamnému článku. Takže ako na to? Spoznajte čitateľa. Natívne reklamné články nesmiete písať pre neznáme publikum. Dôkladne sa teda oboznámte s cieľovou skupinou. Aké sú ich záujmy a očakávania? Čím je čitateľ špecifický a o čom chce čítať? Píšte zaujímavo! Natívny reklamný článok by nemal byť len suchým výpočtom informácií. Musí sa v prvom rade prispôsobiť charakteru média, v ktorom je publikovaný. Je rozdiel, či píšete natívny článok pre mienkotvorné médium alebo pre ženský magazín. Prispôsobte teda článok aj štylistike daného média. Vyhnite sa množstvu cudzích slov a odborných termínov. Jednoducho, píšte čitateľne a pútavo. Ponúknite čitateľovi pridanú hodnotu. Z článku by sa čitateľ nemal dozvedieť len informácie o firme, prípadne produkte klienta, pre ktorého je natívny článok písaný. Mal by priniesť aj určitú pridanú hodnotu. Zaujímavé informácie, návody, odporúčania, dobré rady a podobne. Teda informácie, ktoré budú pre čitateľa užitočné. Zaujmite nadpisom. Snažte sa vytvoriť pútavý nadpis, ktorý „prinúti“ návštevníka prečítať si celý článok. Upútať vedia napríklad číslovky, či otázky priamo v názve článku. Nepreháňajte to s chválením klienta. Ak bude celý článok venovaný len výpočtu pozitív a dobrých vlastností produktu/firmy/služby, určite nebude vyzerať vierohodne. Natívny reklamný článok by mal „rozprávať príbeh“. Zadávateľovi, respektíve klientovi, pre ktorého článok píšete, by mal byť venovaný len malý priestor v článku. Aj to nenásilnou formou. Ideálne je, ak sa spomenie len akoby mimochodom. Napríklad ak poskytne vyjadrenie súvisiace s témou článku. Nezabúdajte na to, že natívny reklamný článok by mal v prvom rade slúžiť na vybudovanie si dôvery, respektíve na vytvorenie pozitívneho vzťahu firma – klient (čitateľ). Preto píšte články, ktoré budú dôveryhodné. Články, ktoré budú ľudia radi čítať a nebudú ich vnímať len ako reklamu. The post Ako písať natívne články? appeared first on Reklamné články.
Natívne reklamné články verzus klasické PR články. Aký je v nich rozdiel? Zásadný. Kým PR článok čitateľ spravidla okamžite „odhalí“ a zistí, že ide o reklamu, natívne články sú omnoho „nenápadnejšie“. Sú prirodzené, dobre sa čítajú, zapadajú do konceptu
prejsť na článokV čase, keď na ľudí klasická reklama útočí doslova z každého kúta, sa do popredia čoraz viac dostáva natívna reklama. Je nenásilná, prirodzená a hlavne, funguje! Čo je natívna reklama a prečo sa oplatí ju využívať? Čo je natívna reklama Obsahový marketing
prejsť na článokV dnešnej dobe platí jednoduché pravidlo: „ak nie si na webe, akoby si ani neexistoval“. Pokiaľ ide o podnikanie, toto pravidlo platí azda aj stonásobne. Obrovské množstvo produktov a služieb sa dnes totiž predáva online. A tí, čo nenakupujú online, určit
prejsť na článokRozdiel medzi plateným PR a natívnou reklamou sa často stiera, ale keďže každý podáva reklamu iným spôsobom, je potrebné medzi nimi rozlišovať a tiež byť schopný rozoznať jeden od druhého. PR články PR predstavuje platený obsah, ktorý si kupujú inzerenti
prejsť na článokPravdou je, že väčšina ľudí nemá pozitívny postoj k reklamám a sú z nich takpovediac unavení. Bannery či vyskakovacie okná na nás pôsobia tak nejak rušivo, a to najmä vtedy ak si chcete niečo prečítať alebo vyhľadať. Preto prišla na svet natívna reklama.
prejsť na článok