V dnešnej dobe platí jednoduché pravidlo: „ak nie si na webe, akoby si ani neexistoval“. Pokiaľ ide o podnikanie, toto pravidlo platí azda aj stonásobne. Obrovské množstvo produktov a služieb sa dnes totiž predáva online. A tí, čo nenakupujú online, určite aspoň hľadajú na internete rôzne informácie. To je dôvod, prečo na webe musíte byť aj vy! Jednou z efektívnych foriem propagácie sú reklamné články alebo PR články. Čo sú reklamné články Reklamné, respektíve PR články, predstavujú nenásilnú formu propagácie na webe. Propagovať nimi možno čokoľvek. Produkt, službu, firmu, novootvorenú predajňu, akcie a zľavy, súťaže, rôzne udalosti vo firme a mnoho iného. Jednoducho povedané, vďaka takýmto článkom sa potenciálni klienti dozvedia, že ste tu. Reklamné články slúžia nielen na samotné oboznámenie sa s firmou, produktom, či službou. Ich úlohou je tiež budovanie dôvery, zvyšovanie povedomia o značke, ale v neposlednom rade aj podpora predaja produktov/služieb firmy. Ak máte vo firme zdatného copywritera, reklamné články môžete písať vo vlastnej réžii. V opačnom prípade to za vás spravia odborníci. Kde všade je možné reklamné články umiestniť? Na vlastnom webe. A to tak, že rozšírite jej obsah, prípadne si vytvoríte vlastný blog. Vďaka blogu môžete navyše s klientmi nadviazať „dialóg“. Na externých webstránkach. Vďaka tomu získate spätné odkazy na váš web, čo je prínosom z hľadiska SEO optimalizácie pre vyhľadávače. Prečo písať reklamné články? Ako sme už spomínali, reklamné články sú dôležité najmä z dôvodu, aby sa o vás potenciálni klienti dozvedeli. Takéto články však majú aj iný význam. Čo všetko vďaka nim získate? Reklamné články sú dlhodobou reklamou. Ich výhodou je to, že sú na webe zverejnené dlhodobo. Zvyšujú návštevnosť webu. Vďaka odkazom dokážu články priviesť na váš web množstvo nových potenciálnych klientov. Slúžia na budovanie vzťahov s klientmi. Skúste návštevníkom svojho webu ponúkať články, ktoré im pomôžu vyriešiť určité problémy, prípadne nájsť odpovede na otázky Takéto články vynikajúco slúžia na vybudovanie dlhodobých vzťahov s klientmi. Budovanie dôvery. Súvisí s predchádzajúcim bodom. Ak sa k vám klienti budú vracať pre rady a informácie, znamená to, že vám dôverujú. A to je vynikajúci spôsob podpory predaja. Zlepšenie pozície vo vyhľadávačoch. Aj vďaka kvalitným PR článkom a budovaniu spätných odkazov, sa bude váš web vo vyhľadávačoch zobrazovať na vyšších priečkach. Písať reklamné články sa určite oplatí! Umožnite potenciálnym klientom, aby sa o vás dozvedeli. A to aj vďaka reklamným článkom. The post Reklamné články a ich význam appeared first on Reklamné články.
Natívne reklamné články verzus klasické PR články. Aký je v nich rozdiel? Zásadný. Kým PR článok čitateľ spravidla okamžite „odhalí“ a zistí, že ide o reklamu, natívne články sú omnoho „nenápadnejšie“. Sú prirodzené, dobre sa čítajú, zapadajú do konceptu
prejsť na článokAk chcete písať dobré natívne články, musíte poznať ich charakteristiku. Natívne reklamné články sú v prvom rade prirodzené. Čitateľa neobťažujú a nevníma ich ako platenú reklamu. Dokonale zapadajú do konceptu webu a pre čitateľa sú zaujímavé. Ako takéto
prejsť na článokV čase, keď na ľudí klasická reklama útočí doslova z každého kúta, sa do popredia čoraz viac dostáva natívna reklama. Je nenásilná, prirodzená a hlavne, funguje! Čo je natívna reklama a prečo sa oplatí ju využívať? Čo je natívna reklama Obsahový marketing
prejsť na článokPR články sa vydávajú médiám s cieľom oznámiť nový produkt, službu alebo udalosť alebo poskytnúť informácie o spoločnosti alebo organizácii. Sú bežným nástrojom v online marketingu a public relations, pretože môžu pomôcť pri vytváraní mediálneho pokrytia
prejsť na článokVlastný web a blog Neexistuje hádam lepšie miesto, kde by ste mohli publikovať články online ako je vlastná web stránka. Internet obsahuje viac ako 5 miliárd stránok s rôznym obsahom v rôznych formátoch od písanej formy, cez videá až po popisy produktov
prejsť na článok