Vlastný web a blog Neexistuje hádam lepšie miesto, kde by ste mohli publikovať články online ako je vlastná web stránka. Internet obsahuje viac ako 5 miliárd stránok s rôznym obsahom v rôznych formátoch od písanej formy, cez videá až po popisy produktov na e-shopoch. Váš web je vašou elektronickou vizitkou pre okolitý svet. Základným účelom SEO je zvýšenie návštevnosti vašich webových stránok, aby ľudia mohli byť informovaní o vašich produktoch a službách. Vaša webová stránka je teda miestom, na ktorom by väčšina vášho obsahu začať svoju existenciu. Pokiaľ chcete pravidelne uverejňovať kvalitné články, je vhodné na túto príležitosť využívať vlastný blog. Okrem toho, že máte možnosť v rámci blogu prehovoriť k verejnosti, dokážete tak zvýšiť návštevnosť vášho webu. Články musia byť pútavé, podávať adekvátne informácie a tiež mať dostatočnú dĺžku. Krátke obsahy teda nechajte na sociálnych sieťach. Na stránke alebo blogu by nepôsobili veľmi príťažlivo. Pomocou krátkych výstižných príspevkov na sociálnych sieťach nasmerujete ľudí na svoje webové stránky. Online magazíny Publikovanie SEO článkov sa považuje za hlavný prostriedok na zlepšenie SEO výsledkov prostredníctvom vytvárania odkazov (linkbuildingu). Odkazy zakomponované v obsahu online magazínov vám zaručene prinesú množstvo nových návštevníkov a potencionálnych zákazníkov. Čím viac relevantných magazínov zverejní vaše SEO články, tým vyššia konverzia vďaka tomu môže nastať. Samozrejme rovnako ako SEO článok musí mať kvalitný obsah, je tiež potrebné aby magazíny, na ktorých publikujete boli rovnako plné kvalitného obsahu. Preto vždy vyberajte s rozumom, kde články uverejníte. Sociálne médiá Publikovanie dlhých článkov na SEO účely vylučuje iba tie sociálne siete, ktoré sa špecializujú na krátky obsah, ako je napríklad Twitter alebo Facebook. Existujú však aj ďalšie sociálne siete, ktoré sú obzvlášť dobrým miestom pre publikovanie dlhých článkov a príspevkov. Jedným z nich je napríklad LinkedIn. Táto platforma sociálnych médií pre profesionálov v podnikaní ponúka mnoho rovnakých funkcií ako Facebook. Jeho profesionálna povaha však odrádza od zverejňovania nezmyselného obsahu a povzbudzuje tak k publikovaniu kvalitných príspevkov, čo samozrejme láka návštevníkov vyhľadávajúcich kvalitu a nie kvantitu. Stránka povzbudzuje svojich členov, aby uverejňovali články. Spoločnosť LinkedIn považuje príspevky v blogoch a informačné články za užitočné zdroje pre ďalších profesionálov z oblasti podnikania. Spätné odkazy z tohto sociálneho média zaručene nasmerujú čitateľov na váš web. Kvalitný obsah SEO článku je podmienkou nielen toho, že ľudia budú článok čítať, ale aj vyššieho umiestnenia stránky vo vyhľadávači. Publikujte preto SEO články pravidelne a rôznymi spôsobmi, aby ste rozšírili svoju základňu návštevníkov. The post Kde publikovať SEO články? appeared first on PR agentúra Blueinfo.sk.
V dnešnej dobe platí jednoduché pravidlo: „ak nie si na webe, akoby si ani neexistoval“. Pokiaľ ide o podnikanie, toto pravidlo platí azda aj stonásobne. Obrovské množstvo produktov a služieb sa dnes totiž predáva online. A tí, čo nenakupujú online, určit
prejsť na článokNatívne reklamné články verzus klasické PR články. Aký je v nich rozdiel? Zásadný. Kým PR článok čitateľ spravidla okamžite „odhalí“ a zistí, že ide o reklamu, natívne články sú omnoho „nenápadnejšie“. Sú prirodzené, dobre sa čítajú, zapadajú do konceptu
prejsť na článokPR články sa vydávajú médiám s cieľom oznámiť nový produkt, službu alebo udalosť alebo poskytnúť informácie o spoločnosti alebo organizácii. Sú bežným nástrojom v online marketingu a public relations, pretože môžu pomôcť pri vytváraní mediálneho pokrytia
prejsť na článokAk chcete písať dobré natívne články, musíte poznať ich charakteristiku. Natívne reklamné články sú v prvom rade prirodzené. Čitateľa neobťažujú a nevníma ich ako platenú reklamu. Dokonale zapadajú do konceptu webu a pre čitateľa sú zaujímavé. Ako takéto
prejsť na článokV čase, keď na ľudí klasická reklama útočí doslova z každého kúta, sa do popredia čoraz viac dostáva natívna reklama. Je nenásilná, prirodzená a hlavne, funguje! Čo je natívna reklama a prečo sa oplatí ju využívať? Čo je natívna reklama Obsahový marketing
prejsť na článok