9 jedinečných spôsobov použitia Instagram Guides

Nie ste si istí, ako začať s Instagram Guides, tzv. sprievodcami? Nechajte sa inšpirovať týmito príkladmi, ktoré Vám dodajú poriadnu dávku inšpirácie. 1. Vytvorte sprievodcu s tipmi na darčekmi Instagram Guides predstavujú jednoduchý spôsob, ako vymeniť zoznam produktov za prehľadných darčekových sprievodcov ku Vianociam, Dňu matiek, Svätého Valentína a rôznym iným sviatkom.Inšpiráciou ako ich vytvoriť môže pre Vás byť napríklad sprievodca kozmetiky Lip Bar zameraný na cenovo dostupné darčeky ku Vianociam. 2. Zhromažďujte príspevky podľa témy Väčšina podnikov na Instagrame ponúka rôzne produkty a služby. Ak medzi nich patríte aj vy, zorganizujte ich vo svojom účte pomocou sprievodcov, ktorí zoskupia jednotlivé súvisiace príspevky.Napríklad účet Hot For Food zverejňuje vegánske jedlá, minútky, dezerty a mnoho iného. Tí, ktorí hľadajú výlučne nápady na dezerty, ich však nájdu prehľadne usporiadané v sprievodcovi: Just Dessert Stuff. 3. Vytvorte sumár najlepších príspevkov Odprezentujte svoje bestsellery, najobľúbenejšie príspevky alebo najlepšie recepty.Ak organizujete súťaž, ktorá žiada účastníkov, aby hlasovali napr. za ich najobľúbejšie produkty, zverejnite ich tiež vo formáte sprievodcu. Príkladom ako na to môže pre Vás byť sprievodca vytvorený účtom NBA. 4. Zdieľajte príbeh značky Vytvorte na svojom Instagrame si sprievodcu, ktorý všetkým novým followerom predstaví Váš podnik a jeho hodnoty.Inšpirovať sa môžete sprievodcom francúzskej návrhárky šperkov Louise Damas, ktorá v ňom podrobne popisuje históriu spoločnosti, v krátkosti informuje o jej zakladateľovi, jedinečných kúskoch a svojom prístupe. 5. Podeľte sa o dôležité míľniky Sprievodcov je možné použiť aj na výnimočných míľnikov.Príkladom pri ich vytváraní Vám môže byť sprievodca hlavného predstaviteľa Instagramu Adama Mosseriho, ktorí je jeho „poďakovaním“ za narodeniny aplikácie Instagram. 6. Poskytnite podrobný návod Zostavte návod prostredníctvom príspevkov zhrnutých do jednoduchého sprievodcu, ktorý vysvetlí celý postup krok po kroku. Využitie nájde najmä v tzv. DIY tutoriáloch („urob si sám“).Ako príklad môže poslúžiť návod od samotného Instagramu, v ktorom je zhrnutý postup založenia obchodu na tejto sociálnej sieti.  7. Predstavte ostatných z Vašej komunity Vytvorte sprievodcu, ktorý upriami pozornosť na významných členov Vašej instagramovej komunity.Napríklad vydavateľstvo detských knižiek The Secret Mountain prostredníctvom sprievodcu propaguje nezávislé kníhkupectvá, ktoré majú tituly ich vydavateľstva skladom, vďaka čomu ich sledovatelia vedia, kde si jednotlivé tituly môžu zakúpiť. 8. Spolupracujte s influencermi, celebritami Sprievodcovia otvárajú značkám nový spôsob spolupráce s influencermi, ambasádormi či celebritami.Spoločnosť Everlane napríklad najala herca Tommyho Dorfmana, herečku Oliviu Sui a modelku Lenyu Bloom, s ktorými pripravila sprievodcov s tipmi na darčeky s ich produktmi. Vďaka tomu zasiahla širšie publikum a ich produkty sa ľahšie dostali k potenciálnym zákazníkom. 9. Zdieľajte cestovného sprievodcu Nie je prekvapením, že práve cestovný ruch je oblasťou, ktorá začala Instagram Guides využívať vo svojej komunikácii častejšie ako tie ostatné.Výbornou inšpiráciou v tejto oblasti Vám môže byť instagramový účet Tourism Australia, ktorý ponúka viacerých cestovných sprievodcov pre rôzne oblasti Austrálie. A čo je najkrajšie na sprievodcoch?To, že nemusíte pri nich nutne vytvárať úplne nový obsah. Najjednoduchší spôsob, ako s nimi začať, je pozrieť sa na to, čo ste už na Instagrame zverejnili a začať zoskupovať svoj obsah do kategórií, o ktorých si myslíte, že sa budú vašim sledovateľom páčiť.Ak nechcete, aby Vám unikla nejaká zaujímavosť zo sveta marketingu, nezabudnite sledovať náš blog aj naďalej. Čoskoro sa Vám ohlásime s ďalšími článkami.

prejsť na článok

Čo sú to Instagram Guides?

Instagram Guides, tzv. sprievodcovia Instagramom sú akýmsi spojením medzi Instagram Carouselmi a blogovými príspevkami. Ich najväčšia výhoda je v tom, že poskytujú možnosť opätovne využiť obsah uverejnený na Vašom účte. Naučte sa, ako môžete Instagram Gui

prejsť na článok

Čo je to Instagram?

Instagram je vizuálna sociálna sieť, ktorú vlastní spoločnosť Meta platforms. Názov Instagram vznikol spojením termínov Instant Telegram, čo v preklade znamená okamžitá pošta. Vytvorili ho Kevin Systrom a Mike Krieger a spustenie aplikácie prebehlo v októ

prejsť na článok

Facebook a Instagram bez reklamy, čo to znamená pre propagáciu?

Sociálne siete sa stali neoddeliteľnou súčasťou životov ľudí po celej planéte. Trávia na nich hodiny a to z nich robí ideálne miesto na propagáciu produktov a služieb. Facebook a Instagram reklama je veľmi efektívna. Dôležité však je definovať správne cie

prejsť na článok

5 spôsobov ako ustlať posteľ jednoducho a štýlovo zároveň

Kto by nechcel zaspávať doma s pocitom ako v luxusnej hotelovej izbe… Ľaháte si do čerstvo vypratých, voňavých a jemných obliečok a o pár hodín do pokrčenej a rozhádzanej postele? Alebo ste typ človeka, ktorý neodíde z domu bez toho, aby dal posteľ do pôv

prejsť na článok