Čo sú to Instagram Guides?

Instagram Guides, tzv. sprievodcovia Instagramom sú akýmsi spojením medzi Instagram Carouselmi a blogovými príspevkami. Ich najväčšia výhoda je v tom, že poskytujú možnosť opätovne využiť obsah uverejnený na Vašom účte. Naučte sa, ako môžete Instagram Guides využiť vo Vašom podnikaní. Čo sú sprievodcovia Instagramom? Sprievodcovia môžu byť vytvorení pomocou vopred zverejnených príspevkov, miest alebo produktov z vášho účtu alebo iných verejných účtov. Každý sprievodca obsahuje titulný obrázok, nadpis, úvod a voliteľné popisy jednotlivých položiek. Prvotnou inšpiráciou pre vytvorenie sprievodcov na Instagrame bolo cestovanie. Avšak v dôsledku pandémie a s ňou spojenými zákazmi cestovania sa Instagram rozhodol spustiť túto funkciu v máji 2020 pre tému wellness. V novembri bola funkcia sprístupnená pre všetkých používateľov a témy. Po vytvorení sa sprievodcovia zobrazia na vyhradenej karte v profile osoby alebo značky a možno ich zdieľať v príbehoch alebo priamych správach. Záznamy je možné upravovať, pridávať alebo odstraňovať podľa želaní vlastníka účtu. Pokiaľ s vytváraním sprievodcov len začínate, budú Vám nápomocné naše návody. Ako vytvoriť sprievodcu s príspevkami, produktmi alebo miestami? Vo svojom profile kliknite na symbol plus v pravom hornom rohu. Vyberte typ obsahu „Sprievodca“. Podľa toho z akého obsahu chcete sprievodcu pripraviť kliknite na „príspevky“, „produkty“ alebo „miesta“. Následne vyberte príspevky z informačného kanála alebo uložený príspevky zverejnený inými verejnými účtami, produkty alebo miesta. Kliknite na „Ďalej“. Pridajte názov a popis sprievodcu. Ak chcete použiť inú titulnú fotografiu, kliknite na „Zmeniť titulnú fotografiu“. Dôkladne skontrolujte vopred vyplnený názov miesta a podľa potreby ho upravte. Ak chcete, pridajte popis. Klepnite na „Pridať príspevky“, „Pridať produkty“ alebo „Pridať miesta“ a opakujte kroky 4–7, až kým nebude váš sprievodca kompletný. Kliknite na tlačidlo „Ďalej“ v pravom hornom rohu. Na záver kliknite na „Zdieľať“ a podeľte sa o svojho sprievodcu so svojím publikom. Keď sa o sprievodcoch Instagramom chcete dozvedieť viac, rozhodne si prečítajte náš článok 9 Jedinečných spôsobov použitia Instagram Guides v marketingu. Nezabudnite tiež sledovať náš blog aj naďalej. Čoskoro sa Vám ohlásime s ďalším zaujímavými článkami.

prejsť na článok

Čo je to Instagram?

Instagram je vizuálna sociálna sieť, ktorú vlastní spoločnosť Meta platforms. Názov Instagram vznikol spojením termínov Instant Telegram, čo v preklade znamená okamžitá pošta. Vytvorili ho Kevin Systrom a Mike Krieger a spustenie aplikácie prebehlo v októ

prejsť na článok

9 jedinečných spôsobov použitia Instagram Guides

Nie ste si istí, ako začať s Instagram Guides, tzv. sprievodcami? Nechajte sa inšpirovať týmito príkladmi, ktoré Vám dodajú poriadnu dávku inšpirácie. 1. Vytvorte sprievodcu s tipmi na darč

prejsť na článok

Facebook a Instagram bez reklamy, čo to znamená pre propagáciu?

Sociálne siete sa stali neoddeliteľnou súčasťou životov ľudí po celej planéte. Trávia na nich hodiny a to z nich robí ideálne miesto na propagáciu produktov a služieb. Facebook a Instagram reklama je veľmi efektívna. Dôležité však je definovať správne cie

prejsť na článok

IG Algoritmus Ako posudzuje instagram príspevky pre najlepšie výsledky?

Ak pracujete so sociálnymi sieťami nezabudnite sa trošku podučiť. Stačí jednoduchý zoznam hierarchizácie a posudzovania príspevkov. Predsa celý systém má za sebou istú logiku. Prečo ju potom nevyužiť vo svoj prospech? Zoznam nižšie reflektuje algoritmu

prejsť na článok