IG Algoritmus Ako posudzuje instagram príspevky pre najlepšie výsledky?

Ak pracujete so sociálnymi sieťami nezabudnite sa trošku podučiť. Stačí jednoduchý zoznam hierarchizácie a posudzovania príspevkov. Predsa celý systém má za sebou istú logiku. Prečo ju potom nevyužiť vo svoj prospech? Zoznam nižšie reflektuje algoritmus dôležitosti instagram feedu z hora nadol. Interakcie užívateľov alebo „Engagement rate“ – v skratke, čím viac páčikov, čím viac zdieľaní, komentárov a interakcií tým lepšieČas strávený na príspevku – ako dlho sú vaši užívatelia na príspevku? Dávate veľa textov alebo málo? Máte texty v príspevku? Ako dlhé videá tvoríte? Koľko tzv. „storiek“ pridáte za deň? Koľko času dokážete rôznymi taktikami „ukradnúť“ iným ľuďom?Čas je pravdepodobne najdôležitejšia komodita na svete anbsp;sociálne siete to vedia.Čas, pravidelnosť a objem príspevkov – ako často publikujete a s akou pravidelnosťou?Celkový čas strávený na vašom účte – asi sa pýtate ok, bod 2 ale predsa nie. Kumulatívne používanie hashtagov prináša rôznych užívateľov a jednotlivé príspevky nemusia byť cielené na rovnaké cieľové skupiny. V tomto prípade je zrejmé že variabilita hashtagov a dohladatelnosť príspevkov cez všeobecný feed je kľúčová k zvýšeniu času užívateľa na profile.Interakcie na inom obsahu (tej istej osoby) – DM sharingCharakter obsahu – čo vám najlepšie funguje, storky, príspevky, videá? Aj instagram mení svoje nálady a svoje preferencie mení.Vyhľadávanie accountu, hashtagov a podobných príspevkov, teda ak sa priblížite trendom je zrejmé že budú mať lepší dosah. Otázkou skôr je, či sa chceme vždy nevyhnutne približovať trendom? Príspevok IG Algoritmus <br>| Ako posudzuje instagram príspevky pre najlepšie výsledky? je zobrazený ako prvý na Alacarte SP.

prejsť na článok

Čo sú to Instagram Guides?

Instagram Guides, tzv. sprievodcovia Instagramom sú akýmsi spojením medzi Instagram Carouselmi a blogovými príspevkami. Ich najväčšia výhoda je v tom, že poskytujú možnosť opätovne využiť obsah uverejnený na Vašom účte. Naučte sa, ako môžete Instagram Gui

prejsť na článok

Čo je to Instagram?

Instagram je vizuálna sociálna sieť, ktorú vlastní spoločnosť Meta platforms. Názov Instagram vznikol spojením termínov Instant Telegram, čo v preklade znamená okamžitá pošta. Vytvorili ho Kevin Systrom a Mike Krieger a spustenie aplikácie prebehlo v októ

prejsť na článok

Plánovanie príbehov aj úpravy naplánovaných príspevkov vďaka Facebook Business Suite

Minulý rok Facebook predstavil novinku Facebook Business Suite, appku pre mobilné aj desktopové zariadenia. Nájdete tu na jednom mieste všetky základné funkcie, ktoré Facebook a Instagram pre inzerentov ponúka. Plánovanie príspevkov, komunikáciu so zákazn

prejsť na článok

Facebook a Instagram bez reklamy, čo to znamená pre propagáciu?

Sociálne siete sa stali neoddeliteľnou súčasťou životov ľudí po celej planéte. Trávia na nich hodiny a to z nich robí ideálne miesto na propagáciu produktov a služieb. Facebook a Instagram reklama je veľmi efektívna. Dôležité však je definovať správne cie

prejsť na článok

9 jedinečných spôsobov použitia Instagram Guides

Nie ste si istí, ako začať s Instagram Guides, tzv. sprievodcami? Nechajte sa inšpirovať týmito príkladmi, ktoré Vám dodajú poriadnu dávku inšpirácie. 1. Vytvorte sprievodcu s tipmi na darč

prejsť na článok