Minulý rok Facebook predstavil novinku Facebook Business Suite, appku pre mobilné aj desktopové zariadenia. Nájdete tu na jednom mieste všetky základné funkcie, ktoré Facebook a Instagram pre inzerentov ponúka. Plánovanie príspevkov, komunikáciu so zákazníkom, ale aj prístup k štatistikám či prácu s reklamami. Prečítajte si, aké novinky predstavil Facebook Business Suite tentokrát a neváhajte ho vyskúšať. https://www.ecake.sk/ecake/wp-content/uploads/2021/04/video-1.mp4 Naplánujte a publikujte svoje príbehy Teraz môžete vytvárať, zverejňovať a po novom aj plánovať príbehy na Facebooku a Instagrame jednoducho, kliknutím na „Vytvoriť príbeh“ na domovskej stránke alebo prechodom na kartu „Príspevky a príbehy“ v aplikácii Business Suite na iOS, Android alebo tiež aj na pracovnej ploche. Ďalšie informácie informácie o tom, ako uverejňovať a plánovať príbehy, nájdete v FB centre pomoci. Upravte naplánované príspevky Ak potrebujete vykonať zmeny v naplánovanom príspevku, stačí prejsť do časti „Naplánované príspevky“ na karte „Príspevky a príbehy“. Tu si vyberiete príspevok, ktorý chcete upraviť a následne možnosť „Upraviť príspevok“. Po uložení zmien si môžete v sekcii „Kalendár“ v časti ,,Príspevky a príbehy“ pozrieť ukážku aktualizovaného príspevku aj ostatného plánovaného obsahu. Vytvárajte a spravujte albumy V nasledujúcich týždňoch budete mať možnosť zverejňovať a spravovať všetky svoje fotografie a albumy na Facebooku z Business Suite na karte „Príspevky a príbehy“. Vytváranie albumov je užitočný a pútavý spôsob ako predviesť osobnosť vašej firmy a zdieľať nové produkty alebo služby. Ukladanie príspevkov v konceptoch už čoskoro Už čoskoro si svoje nápady budete môcť uložiť ako koncept. Ak budete chcieť vytvoriť koncept, postačí, keď v mobilnej alebo desktopovej aplikácii Business Suite vytvoríte príspevok alebo príbeh na ploche alebo na karte „Príspevky a príbehy“ a po dokončení kliknite na položku „Uložiť ako koncept“. K tomuto obsahu sa budete môcť kedykoľvek vrátiť a editovať či publikovať ho. Zdroj: Facebook.com The post Plánovanie príbehov aj úpravy naplánovaných príspevkov vďaka Facebook Business Suite appeared first on ecake.
https://www.facebook.com/groups/482089855201412/ https://www.facebook.com/groups/praca.cesko/ https://www.facebook.com/groups/427060014077709/ https://www.facebook.com/groups/bazarovka/ https://www.facebook.com/groups/zambrig/ https://www.facebook.com
Finančné plánovanie hospodárskeho výsledku vo firme má kľúčový význam pre úspešné riadenie finančných zdrojov a plánovanie investícií. Poradíme vám, ako z neho vyťažiť maximum.
prejsť na článokFacebook reklama sa stala neoddeliteľnou súčasťou digitálneho marketingu. Vďaka svojej rozmanitosti, presnosti cielenia a rozsiahlemu dosahu poskytuje firmám jedinečnú príležitosť na získanie nových zákazníkov. V tomto článku analyzujeme niekoľko výhod vy
prejsť na článokV tomto článku sa budeme venovať Facebook Page Story a Instagram Stories. Mnoho správcov sociálnych sietí zabúda na tento formát. Jeden z dôvodov je, že nejdú naplánovať, ale je s nimi aj viac práce, preto ich často marketéri nepoužívajú. Čo je Story? Nie
prejsť na článokSpôsobov ako komunikovať so svojimi zákazníkmi na sociálnych sieťach je mnoho. Pravidelne sa môžete prihovárať prostredníctvom príspevkov, príbehov, reels či livestreamov. Každý z uvedených spôsobov komunikácie má na vašich zákazníkov iný vplyv. V dnešnom
prejsť na článok