Spätné odkazy slúžia, okrem iného, na zlepšenie pozície webu vo výsledkoch vyhľadávania. Ak sa chystáte pracovať na linkbuildingu, v prvom rade by ste sa mali zamerať na obsah na vašom webe. Veď kto by už dobrovoľne odkazoval na stránku, ktorej obsah je slabý, nekvalitný, či nerelevantný? Zapracujte teda na tom, aby váš obsah ľudia zdieľali aj dobrovoľne! Ako získať spätné odkazy Ak máte obsah na webe vyladený, môžete sa začať venovať budovaniu spätných odkazov. Na aké praktiky by ste sa mali zamerať? PR a SEO články. Tvorte články, ktoré budú odkazovať na váš web. Platí, že publikované články musia byť užitočné, hodnotné a relevantné. Umiestňujte ich na kvalitných a obsahovo príbuzných weboch. Výmena odkazov. S výmenou odkazov to však nepreháňajte. Odkazy si vymieňajte opäť len s obsahovo príbuznými webmi. Zľavové portály. V dnešnej dobe ich určite netreba opomenúť. Prinesú webu nielen propagáciu a návštevnosť navyše, ale môžu pomôcť aj s predajom. Mikrostránky. Vytvárajte ich na podporu svojho hlavného webu. Pozor! Obsah nesmie byť totožný. Katalógy. Či sa registrácia do katalógov vyplatí alebo nie, je otázne. Ak sa už registrujete, určite si vyberajte len tie známejšie katalógy ako Azet alebo Zoznam. Sociálne siete. Prispievajte svojimi komentármi v rôznych diskusiách, či skupinách na sociálnych sieťach. To ale neznamená, že budete spamovať a všade propagovať svoj web. Reagujte len tam, kde je to naozaj vhodné a kde budete prospešní. Affiliate marketing. Spolupracujte s publishermi (affiliate partnermi), ktorí nasmerujú svoju návštevnosť na váš web. Black hat SEO alebo ako to nerobiť V rámci budovania spätných odkazov existujú aj nedovolené praktiky, takzvané black hat SEO. Ide o činnosti, ktorých cieľom je v podstate získanie veľkého množstva spätných odkazov bez práce. Ak Google takéto praktiky odhalí, hrozí penalizácia. Tá môže spočívať nielen v poklese na nižšie priečky vo výsledkoch vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, ale dokonca aj v zablokovaní. O aké praktiky ide? Vytváranie duplicitného obsahu. Napríklad tvorba rôznych mikrostránok, na ktorých je umiestnený ten istý obsah ako na hlavnom webe. Kopírovanie konkurenčných textov. Samozrejme, v určitej miere môže byť obsah podobný. No kopírovanie a kradnutie obsahu je tabu. Prehustenie textov kľúčovými slovami. Napríklad v takom SEO článku sa síce umiestňuje viac kľúčových slov ako v klasickom PR článku. Ani tu to však netreba preháňať. Kľúčové slová by mali vyznievať prirodzene a článok by nimi nemal byť preplnený. Skryté texty. Neviditeľné texty alebo odkazy, ktorých cieľom je posilniť daný web. Ak teda nechcete svojmu webu uškodiť, týmto black hat SEO technikám sa určite vyhnite. The post Ako na linkbuilding – budovanie spätných odkazov? appeared first on spatnyodkaz.sk.
Budovanie spätných odkazov, čiže linkbuilding, je jednou z najdôležitejších aktivít v rámci optimalizácie webu pre vyhľadávače. Budovanie spätných odkazov je dlhodobá záležitosť a je dôležité sústrediť sa najmä na kvalitu (nie kvantitu) spätných odkazov.
prejsť na článokDá sa povedať, že backlink, častejšie označovaný ako spätný odkaz, je jedna z najdôležitejších vecí v rámci SEO optimalizácie pre vyhľadávače. Vďaka budovaniu spätných odkazov môžete na váš web priviesť nových návštevníkov, či zlepšiť pozíciu svojho webu
prejsť na článokAko nám linkbuilding pomohol zvýšiť konverzný pomer na našom e-shope Domov Novinky Ako nam linkbuilding pomohol zvysit konverny.. Toto je jeden z reálnych príkladov jedného nášho eshopu ktorý sa venuje predaju vonných olejov, aromatických ručne vyrobenýc
prejsť na článokExistuje niekoľko možností, ako budovať kvalitné spätné odkazy. Jednou z nich je aj publikácia SEO článkov. Dobre napísaný a vhodne umiestnený SEO článok dokáže na web priviesť nových návštevníkov, ale tiež zvýšiť dôveryhodnosť firmy, či spropagovať produ
prejsť na článokChcete, aby sa váš web zobrazoval na popredných priečkach vo výsledkoch vyhľadávania? Potom určite viete, že si potrebujete vybudovať sieť kvalitných spätných odkazov. Čo je spätný odkaz a na čo slúži, si rozoberieme podrobnejšie. Charakteristika a typy s
prejsť na článok