Ako zvládnuť krízovú komunikáciu Pokoj. Novinár nie je nepriateľ, no príprava nezaškodí nikomu. Prinášame pár rýchlych tipov, na čo sa zamerať pred rozhovorom s médiami. Stačí 1 malá chyba, ktorú zle odkomunikujete, médiá sa jej chytia, nafúknu ju a to, čo ste rokmi poctivo budovali, môžete behom chvíle stratiť. Nezvládnutá krízová komunikácia už zapríčinila veľké problémy nejednej úspešnej spoločnosti. Ako zvládnuť krízovú komunikáciu? – toto sú naše tipy. Zachovajte chladnú hlavu Samozrejme, za akýchkoľvek okolností je vhodné riadiť sa týmto krédom, avšak v prípade krízovej komunikácie platí dvojnásobne. Hoci môže byť náročné nepodľahnúť vo vypätej situácii stresu, inej cesty niet. Panika vám nepomôže, práve naopak. Identifikujte problém – navrhnite komunikačné riešenie Najskôr je potrebné zistiť, čo sa stalo a prečo sa tak stalo. Zvolajte poradu s kľúčovými ľuďmi a spolu identifikujte problém. Máte to? Teraz je vhodné navrhnúť riešenie situácie a toho, ako problém zvládnete – nielen vo vzťahu ku zákazníkom, ale aj smerom do vnútra firmy i k médiám a širokej verejnosti. Zabudnite na „bez komentára“ V prvom rade si zodpovedzte otázku či chcete, aby novinár napísal článok o vás – bez vás. Nechcete, však? A to je správne. Na vyjadrenie „bez komentára“ či dokonca na ignorovanie novinárskeho dopytu obzvlášť v krízovej komunikácii – zabudnite. Komunikovať a vysvetľovať – to je cesta, ako zvládnuť krízovú komunikáciu, a to aj v prípade, že máte pocit, že nič objasňovať nemusíte. Komunikujte naprieč médiami Ak na webovej stránke nemáte kontakt pre médiá, čo najrýchlejšie ho doplňte. Vydajte stanovisko naprieč všetkými médiámi, v ktorom vysvetlíte problém, prečo sa stal a uvediete aj jeho riešenie. Stanovisko zverejnite aj na sociálnych sieťach a tu veľmi aktívne a trpezlivo komunikujte s fanúšikmi. Vyberajte si, komu a ako odpoviete, do hádok s hejtermi nechoďte – len vám to uškodí. Najmite si expertov Zvládnuť krízovú komunikáciu je ľahšie s odborníkmi, ktorí sa už v takejto situácii nachádzali, poznajú myslenie novinárov a majú kontakty na redakcie. Preto neváhajte a oslovte s prosbou o pomoc PR agentúru či freelancera. Pokiaľ si kladiete otázku, ako si vybrať tú správnu agentúru, vsaďte na referencie. Zavolajte známym, ktorí majú s PR agentúrami skúsenosť a zistite, ako sa im spolupracovalo. Ak ste si už PR agentúru vybrali, tak sa jej nezabudnite spýtať na to, aké má skúsenosti s krízovou komunikáciou. Foto: pixabay.com Príspevok Ako zvládnuť krízovú komunikáciu zobrazený najskôr Nextina - PR agentúra .
Arval si vybral na komunikáciu agentúru Nextina Jej úlohou je nastaviť komunikačnú stratégiu s cieľom predstavovať a objasňovať produkty a riešenia spoločnosti Arval Slovakia, zodpovedať bude aj za media relations a individuálne spolupráce s vydavateľstva
prejsť na článok5 dôvodov, prečo je dôležité mať PR stratégiu Začať chŕliť tlačové správy, či každý deň bombardovať sociálne siete príspevkami nie je PR stratégia. Nižšie ponúkame pár dôvodov, prečo by mali mať značky vytvorenú vlastnú PR stratégiu a na čom ju stavať. P
prejsť na článokSyndróm vyhorenia je čoraz bežnejším javom. Každý z nás sa nachádza v rôznych životných a pracovných fázach, no niektoré z nich nás môžu dostať až do bodu vyhorenia. Mnohí odborníci tvrdia, že ním trpia najmä zamestnanci pracujúci s ľuďmi, no nie je to pr
prejsť na článokSkĺbiť pracovný život s rodinným znie ako niečo nedosiahnuteľné. Niekedy sa vám môže zdať, že sa s týmto problémom stretávajú len slobodné matky, čo je určite vo väčšine prípadov pravda, no nie sú to len ony. Môže to byť aj slobodný pracujúci otec, pracuj
prejsť na článokS účinnosťou od 01.09.2021 spoločnosť Packeta (predtým známa ako Zásielkovňa) zaviedla povinnosť zadávania hmotnosti zásielok pri ich odosielaní. V minulosti bol tento parameter nepovinný. Pre niektoré eshopy môže byť táto povinnosť trochu náročnejšia na
prejsť na článok