Sme PR agentúra zameraná na poskytovanie komplexného mediálneho poradenstva, budovanie imidžu partnera v médiách a zabezpečenie krízovej komunikácie.
5 dôvodov, prečo je dôležité mať PR stratégiu Začať chŕliť tlačové správy, či každý deň bombardovať sociálne siete príspevkami nie je PR stratégia. Nižšie ponúkame pár dôvodov, prečo by mali mať značky vytvorenú vlastnú PR stratégiu a na čom ju stavať. P
Toto sú trendy v komunikácii V public relations existuje množstvo nástrojov a postupov, ktoré už roky overene fungujú. Na druhej strane, trendom a novinkám podlieha aj naša branža. Na to, ako sa bude vyvíjať oblasť komunikácie v nadchádzajúcom období, s
Ako zvládnuť krízovú komunikáciu Pokoj. Novinár nie je nepriateľ, no príprava nezaškodí nikomu. Prinášame pár rýchlych tipov, na čo sa zamerať pred rozhovorom s médiami. Stačí 1 malá chyba, ktorú zle odkomunikujete, médiá sa jej chytia, nafúknu ju a to,
Ako sa pripraviť na (prvý) rozhovor pre médiá. Tu je 10 tipov Pokoj. Novinár nie je nepriateľ, no príprava nezaškodí nikomu. Prinášame pár rýchlych tipov, na čo sa zamerať pred rozhovorom s médiami. 1. Príprava Môže sa to zdať ako maličkosť, no nie je. N
Ako napísať tlačovú správu Nudné texty, plno anglicizmov, text, ktorý sa páči klientovi a nie PR manažérovi či novinárovi. Toto sú hlavné prešľapy pri písaní tlačových správ. Tlačové správy sú starý, ale niekedy nevyhnutný nástroj komunikácie smerom k mé
Arval si vybral na komunikáciu agentúru Nextina Jej úlohou je nastaviť komunikačnú stratégiu s cieľom predstavovať a objasňovať produkty a riešenia spoločnosti Arval Slovakia, zodpovedať bude aj za media relations a individuálne spolupráce s vydavateľstva
„Nebudeme komunikovať s médiami“. Veľmi zlé rozhodnutie Mnohé firmy žijú v domnienke, že médiá sú ich nepriateľom. Agentúra Nextina vyrástla prevažne na firemných klientoch, ktorí nikdy nekomunikovali s médiami. Neodpovedali na otázky, práci s novinármi
Návod, ako si vybrať správneho influencera Platené spolupráce s blogermi a influencermi sú stále v kurze a ešte nejaký čas aj budú. Platí tu jednoduchý vzorec: keď vášmu potenciálnemu zákazníkovi odporúča produkt internetová celebrita, ktorej verí a ktor
Prečo novinári potrebujú odborníkov na rôzne sektory Je to jeden z problémov, s ktorým denne bojujú nielen slovenskí novinári. Nájsť skutočného odborníka, ktorý vie zaujímavo a trefne komentovať aktuálne dianie v ekonomike či biznise je totiž niekedy nad
Toto je 7 trikov, ako poslať lepšiu tlačovú správu Jednou z najstarších foriem komunikácie s médiami, sú tlačové správy. Účinný spôsob rýchleho predania faktov má však viac zádrhelov, ktoré si ich tvorcovia často neuvedomujú. To, čo novinárov zaujíma, s