PR agentúra Nextina - Kde iní vidia problém, my len začíname

Sme PR agentúra zameraná na poskytovanie komplexného mediálneho poradenstva, budovanie imidžu partnera v médiách a zabezpečenie krízovej komunikácie.

prejsť na web

5 dôvodov, prečo je dôležité mať PR stratégiu

5 dôvodov, prečo je dôležité mať PR stratégiu Začať chŕliť tlačové správy, či každý deň bombardovať sociálne siete príspevkami nie je PR stratégia. Nižšie ponúkame pár dôvodov, prečo by mali mať značky vytvorenú vlastnú PR stratégiu a na čom ju stavať. P

prejsť na článok

Toto sú trendy v komunikácii

Toto sú trendy v komunikácii V public relations existuje množstvo nástrojov a postupov, ktoré už roky overene fungujú. Na druhej strane, trendom a novinkám podlieha aj naša branža. Na to, ako sa bude vyvíjať oblasť komunikácie v nadchádzajúcom období, s

prejsť na článok

Ako zvládnuť krízovú komunikáciu

Ako zvládnuť krízovú komunikáciu Pokoj. Novinár nie je nepriateľ, no príprava nezaškodí nikomu. Prinášame pár rýchlych tipov, na čo sa zamerať pred rozhovorom s médiami. Stačí 1 malá chyba, ktorú zle odkomunikujete, médiá sa jej chytia, nafúknu ju a to,

prejsť na článok

Ako sa pripraviť na (prvý) rozhovor pre médiá. Tu je 10 tipov

Ako sa pripraviť na (prvý) rozhovor pre médiá. Tu je 10 tipov Pokoj. Novinár nie je nepriateľ, no príprava nezaškodí nikomu. Prinášame pár rýchlych tipov, na čo sa zamerať pred rozhovorom s médiami. 1. Príprava Môže sa to zdať ako maličkosť, no nie je. N

prejsť na článok

Ako napísať tlačovú správu

Ako napísať tlačovú správu Nudné texty, plno anglicizmov, text, ktorý sa páči klientovi a nie PR manažérovi či novinárovi. Toto sú hlavné prešľapy pri písaní tlačových správ. Tlačové správy sú starý, ale niekedy nevyhnutný nástroj komunikácie smerom k mé

prejsť na článok

Arval si vybral na komunikáciu agentúru Nextina

Arval si vybral na komunikáciu agentúru Nextina Jej úlohou je nastaviť komunikačnú stratégiu s cieľom predstavovať a objasňovať produkty a riešenia spoločnosti Arval Slovakia, zodpovedať bude aj za media relations a individuálne spolupráce s vydavateľstva

prejsť na článok

„S médiami nebudeme komunikovať“. Veľmi zlé rozhodnutie

„Nebudeme komunikovať s médiami“. Veľmi zlé rozhodnutie Mnohé firmy žijú v domnienke, že médiá sú ich nepriateľom. Agentúra Nextina vyrástla prevažne na firemných klientoch, ktorí nikdy nekomunikovali s médiami. Neodpovedali na otázky, práci s novinármi

prejsť na článok

Návod, ako si vybrať správneho influencera

Návod, ako si vybrať správneho influencera Platené spolupráce s blogermi a influencermi sú stále v kurze a ešte nejaký čas aj budú. Platí tu jednoduchý vzorec: keď vášmu potenciálnemu zákazníkovi odporúča produkt internetová celebrita, ktorej verí a ktor

prejsť na článok

Prečo novinári potrebujú odborníkov na rôzne sektory

Prečo novinári potrebujú odborníkov na rôzne sektory Je to jeden z problémov, s ktorým denne bojujú nielen slovenskí novinári. Nájsť skutočného odborníka, ktorý vie zaujímavo a trefne komentovať aktuálne dianie v ekonomike či biznise je totiž niekedy nad

prejsť na článok

Toto je 7 trikov, ako poslať lepšiu tlačovú správu

Toto je 7 trikov, ako poslať lepšiu tlačovú správu Jednou z najstarších foriem komunikácie s médiami, sú tlačové správy. Účinný spôsob rýchleho predania faktov má však viac zádrhelov, ktoré si ich tvorcovia často neuvedomujú. To, čo novinárov zaujíma, s

prejsť na článok