Toto sú trendy v komunikácii V public relations existuje množstvo nástrojov a postupov, ktoré už roky overene fungujú. Na druhej strane, trendom a novinkám podlieha aj naša branža. Na to, ako sa bude vyvíjať oblasť komunikácie v nadchádzajúcom období, sa pozrela aj uznávaná expertka Diane Schwartz. Prinášame vám pohľad na tie najaktuálnejšie postupy i trendy, ktoré môžu fungovať aj vo vašej komunikácii: Stratégie: kľúčová záležitosť v PR, na ktorú nesmieme nikdy nesmieme zabudnúť. S klientom si vopred dohodnime, čo chceme dosiahnuť a ako to chceme dosiahnuť, bez toho spolupráca nebude fungovať. Storytelling: Médiami a sociálnymi sieťami hýbu príbehy a my ešte dodáme, že najmä tie vizuálne. Značka aj produkt môžu byť fantastické, no bez príbehu sú ako bez duše. Nechajme ich naše príbehy rozrozprávať zaujímavým známym ľuďom či influencerom. Influenceri: Sú stále v kurze a ešte nejaký čas budú. Spolupráce s nimi však dohadujme s citom. Niekedy klientovi pomôže menší, lokálny influencer, inokedy treba siahnuť po väčších menách. Koho teda voliť – to pomôže určiť aj zvolená komunikačná stratégia. Obsahový marketing: Píšme texty tak, ako to robia novinári. Neservírujme čitateľom nudné produktové správy, ponúknime im články, ktoré budú naozaj chcieť čítať. Dátový marketing: Povedzme si na rovinu, PR a marketing idú nielenže ruka v ruke, ale začínajú čoraz viac splývať. Začnime si preto sledovať aj marketingové dáta – pomôžu nám pri tvorbe kampaní. Umelá inteligencia: Trend, ktorý začína zasahovať aj naše spoločnosti. Chatbot vie napríklad komunikovať so zákazníkom a poslúžiť ako predavač. Niektoré značky už dnes využívajú napríklad virtuálne zrkadlo na predaj okuliarov, alebo filtre fotografií. Nezabúdajme však na to, že hlavnou zložkou komunikácie je vždy človek. Hľadajme talenty a držme si ich: Neriaďme sa len výborným životopisom a skúsenosťami, ale aj prirodzenou zvedavosťou a focusom na zákazníka. Takýto nováčik môže do agentúry priniesť nový vietor a zaujímavé riešenia. Sledujte financie: Klient by mal vedieť povedať, koľko peňazí chce do PR investovať a koľko chce vďaka tomu zarobiť. Foto: pixabay.com Príspevok Toto sú trendy v komunikácii zobrazený najskôr Nextina - PR agentúra .
Rok 2022 nám priniesol mnohé nové trendy a jednou z nich sú pastelové kuchynské linky. Skombinujte pastelové odtiene pre moderný vzhľad kuchyne, ktorý dodá sviežu estetiku plnú jemného kontrastu a zaujímavosti, bez toho, aby zahĺtil priestor ťažkými, sýty
prejsť na článokTivat Impression Tivat – ako sa zmenil po 10 rokoch? Toto mesto bolo mojim prvým kontaktom s Balkánom vo všeobecnosti. Po 10 rokoch som mala možnosť opäť toto mesto vidieť. Bola som zvedavá, tak ako nás to všetkých občas napadne, Pokračovať v čítaní The
prejsť na článokNové trendy sa každoročne netýkajú len oblečenia, ale aj obuvi. Akými topánkami by ste tento rok mali dopĺňať svoje outfity? S týmito budete vyzerať štýlovo. Zdroj: https://www.pexels.com/sk-sk/photo/starsi-ludia-sedenie-topanky-blondina-5705065/ Topánky
prejsť na článokAko zvládnuť krízovú komunikáciu Pokoj. Novinár nie je nepriateľ, no príprava nezaškodí nikomu. Prinášame pár rýchlych tipov, na čo sa zamerať pred rozhovorom s médiami. Stačí 1 malá chyba, ktorú zle odkomunikujete, médiá sa jej chytia, nafúknu ju a to,
prejsť na článokVitajte vo WordPress. Toto je váš prvý článok. Môžete ho upraviť alebo vymazať a potom už len začať písať! The post Ahoj svet! appeared first on Obnova.
prejsť na článok