„Nebudeme komunikovať s médiami“. Veľmi zlé rozhodnutie Mnohé firmy žijú v domnienke, že médiá sú ich nepriateľom. Agentúra Nextina vyrástla prevažne na firemných klientoch, ktorí nikdy nekomunikovali s médiami. Neodpovedali na otázky, práci s novinármi sa vyhýbali a ak komunikovali, nikdy nie systematicky a s vopred stanoveným cieľom. To bol základ pre budovanie mena našej firmy a ďalšej klientskej bázy. Komunikácia je základ Dôležitosť komunikovať je stará ako ľudstvo samo a prelína sa naprieč všetkými smermi nášho života. A to isté platí pri komunikácii s médiami. Mnohé firmy sa dodnes boja baviť s médiami, pretože sa obávajú negatívnej spätnej väzby či prípadným útokom a negatívnym reakciám prevažne na sociálnych sieťach. Tu si však treba uvedomiť jednu základnú vec – novinár a médiá nie sú nepriateľom. Dá sa s nimi konštruktívne baviť. Faktom je, že už z telefonátu či zo zaslaných novinárskych otázok sa dá identifikovať, akým smerom sa môže text či reportáž uberať. Základnou vecou však je: reagovať, nezahadzovať otázky do koša a premýšľať nad tým, akú mienku majú médiá o firme. Chybným názorom je aj to, že ak nebudem komunikovať, médiá si nás nebudú všímať. Práve naopak. A pri krízových situáciách to platí dvojnásobne. Vysvetľovať sa oplatí Systematickým vysvetľovaním a logickým objasňovaním faktov sa nám neraz podarilo uchrániť klienta pred krízovou komunikáciou, ktorá mu hrozila. Ak už aj vyjde v médiách text, ktorý môže pre firmu znamenať potenciálne reputačné riziko, ani v tomto prípade neodporúčame ísť do extrému. Najmä v prípade, ak máme ako spoločnosť snahu budovať si s novinármi vzťahy. Opäť platí základné pravidlo – vysvetľovať a komunikovať. PR agentúry, krízoví manažéri či hovorcovia majú v tomto smere sťaženú pozíciu. Je totiž náročné nájsť balans medzi potrebami a želaniami klientov a tlakom od médií. Preto však treba firmám vopred objasniť, čo chceme komunikáciou dosiahnuť. Autor: Marta Kováčová, Foto: pixabay.com Príspevok „S médiami nebudeme komunikovať“. Veľmi zlé rozhodnutie zobrazený najskôr Nextina - PR agentúra .
Ako zvládnuť krízovú komunikáciu Pokoj. Novinár nie je nepriateľ, no príprava nezaškodí nikomu. Prinášame pár rýchlych tipov, na čo sa zamerať pred rozhovorom s médiami. Stačí 1 malá chyba, ktorú zle odkomunikujete, médiá sa jej chytia, nafúknu ju a to,
prejsť na článokToto sú trendy v komunikácii V public relations existuje množstvo nástrojov a postupov, ktoré už roky overene fungujú. Na druhej strane, trendom a novinkám podlieha aj naša branža. Na to, ako sa bude vyvíjať oblasť komunikácie v nadchádzajúcom období, s
prejsť na článok5 dôvodov, prečo je dôležité mať PR stratégiu Začať chŕliť tlačové správy, či každý deň bombardovať sociálne siete príspevkami nie je PR stratégia. Nižšie ponúkame pár dôvodov, prečo by mali mať značky vytvorenú vlastnú PR stratégiu a na čom ju stavať. P
prejsť na článokTo najľudskejšie v nás je schopnosť pochopiť iných ľudí. O to sa musíme snažiť. Komunikovať s inými tak, aby sme ich neponižovali, nekonzervovali v nich pocit strachu, radikalizácie a nenávisti. Ak si nedáme pozor, budeme sa nielenže správať xenofóbne aj
prejsť na článokZ mojich skúseností realitného makléra, by som sa s vami chcela podeliť o 5 hlavných bodov, ktoré musíte splniť pred tým ako ponúknete svoju nehnuteľnosť na trh s realitami. Ak ich splníte všetky – kupujúci sa o vašu nehnuteľnosť pobijú! Ak chýba čo i le