Poistenie nie je pre ľudí tá najdôležitejšia priorita, to si musíme priznať. Fakty hovoria jasne: pokiaľ o sebe nedávate klientovi aktívne a pravidelne vedieť, pomerne rýchlo na vás zabudne. V dnešnej dobe už nestačí byť iba dobrým poisťovacím maklérom. Klienti sú čím ďalej, tým viac náročnejší a vyžadujú komplexnejší servis. A práve preto majú poisťovací makléri INSIA nástroje, ktoré nemajú na poistnom trhu konkurenciu. Jedinečný automatizovaný servis, ktorý za makléra komunikuje s klientom Keď máte v portfóliu väčší počet klientov, je prakticky nemožné komunikovať pravidelne s každým zvlášť. Viete si predstaviť, že by ste napríklad písali každému klientovi a ku každej poistnej zmluve osobitne mail o blížiacom sa výročí jeho poistenia? To sa určite nedá stíhať. Práve preto majú makléri v INSIA k dispozícii automatizovaný systém personalizovaných emailov a videí, ktoré sú zasielané klientom v mene makléra. Vďaka tomu môžu napríklad rozosielať informačné emaily pred výročím poistných zmlúv. Klientovi tak neunikne nič dôležité a poisťovací maklér je s ním v pravidelnom kontakte. To je sila automatizácie, ktorá pracuje pre vás, aj keď ste napríklad akurát na dovolenke. Napríklad vysoko personalizované video s prehľadom poistenia auta sa dostalo do finále Microsoft Awards 2019 a zvíťazilo v súťaži CX Awards. Je nesmierne dôležité nestratiť s klientom kontakt a priebežne aktualizovať jeho údaje. To sa nám perfektne osvedčilo vo výročných emailoch. Zasielame ich klientom pri poistení vozidiel, občianskeho majetku i životnom poistení, a to presne 70 dní pred výročím konkrétnej zmluvy. Klient má tak dostatok času na prípadné zmeny a aktualizácie. Mesačne odchádza v mene maklérov zo siete INSIA cez 18 000 e-mailov, takže si asi dokážete predstaviť, aká obrovská úspora času automatické emaily sú. Výročný email klientovi rekapituluje: evidované údaje klienta informácie o vozidle základné parametre zmuvy Ďalej email vysvetľuje klientovi tri možnosti, ako sa môže ku svojmu poisteniu postaviť, ak: nepotrebuje nič meniť a nové poistné bude približne obdobné obdrží predpis na výrazne vyššie poistné sa rozhodne pre úpravu poistnej zmluvy Samozrejme, pokiaľ si maklér nepraje, aby jeho klienti tieto automatické výročné emaily dostávali, môže si automatizované rozosielanie vypnúť. Prehlbovanie vzťahu medzi maklérom a klientom Personalizovaný automatizovaný systém má nesporne množstvo výhod. Tou najväčšou je úspora času a prehlbovanie vzťahu s klientom. Maklér má istotu, že jeho klient bude o každom výročí zmluvy včas vedieť a klienta zasa hreje pocit, že na neho maklér naozaj myslí. Čo ďalšie môžete ako finančný sprostredkovateľ vstupom do INSIA získať? Čo ďalšie môžete získať? výplatu provízie kedykoľvek na jeden klik slobodu v umiestňovaní klientov do finančných inštitúcií vlastný kmeň klientov profesionálny servis otvorené a jasné jednanie a zmluva o spolupráci TOP provízie minimum starostí s legislatívou najmodernejšie online nástroje Komplexná podpora nezávislých maklérov je základným stavebným kameňom podnikateľskej filozofie siete INSIA. Vďaka nej sú naši makléri vždy o krok pred konkurenciou. Nečakajte a poďte spolupracovať so spoločnosťou INSIA. S nami určite zvládnete pracovať ďaleko efektívnejšie? Chcem sa o spolupráci dozvedieť viac The post Automatizácia naozaj funguje a prináša poisťovacím maklérom nové obchody! appeared first on iBrokerNews.sk.
V ére digitálnej transformácie sa marketing neustále vyvíja a prispôsobuje novým technológiám. Zavádzanie inovácií ako umelá inteligencia (AI), automatizácia, personalizácia obsahu a virtuálna realita (VR) mení spôsob, akým značky komunikujú so svojimi zá
prejsť na článokAk si zlomenú hokejku necháte profesionálne opraviť, je možné, že tak ľahko nespoznáte rozdiel medzi novou a lepenou hokejkou. Nové, pokročilé techniky s použitím dutého spoja urobia hokejku ľahučkou, bez výrazných zmien vlastností. Základ je použitie kva
prejsť na článokKaždý samostatný finančný agent (SFA) má pre svojich podriadených finančných agentov (PFA) nastavenú vlastnú províznu politiku. Niekto transparentne, niekto menej prehľadne a niekto doslova zámerne neprehľadne. Niekto podmieňuje výšku provízií získavaním
prejsť na článokZvykli sme si, že máme všetkého nadbytok. Sme zahltení nepreberným množstvom produktov, ktoré v reáli ani nie sme schopní za celý život naozaj využiť. Oblečenie nie je žiadnou výnimkou, skôr naopak. Po fast foodoch k nám dorazila aj fast fashion. Množia s
prejsť na článokEmployer branding na LinkedIn je dnes neoceniteľným nástrojom pre spoločnosti, ktoré sa snažia zaujať a chcú získať kvalitných profesionálov do svojho tímu. Táto platforma vám umožňuje prezentovať svoju kultúru, hodnoty a pracovné príležitosti priamo svoj
prejsť na článok