Bannerová reklama – pre koho je určená?

Bannerová reklama – pre koho je určená? 11. decembra 2014 Bannerová reklama No Comments Bannerovú reklamu si laik môže predstaviť ako reklamu v televízii, s tým rozdielom, že banner sú väčšinou záležitosťou online prostredia. Je síce diskutabilné, či bannerové reklamy už nie sú iba záležitosťou dôb minulých. Má dnes bannerová reklama využitie? Bannerové reklamy využívajú skôr veľké firmy, o marketing sa im totiž to starajú agentúry. Tie zabezpečia reklamu ako v printe, tak v televízií či inom médiu a v online prostedí uprednostnia bannery. Výhodou bannerovej reklamy je v jej variabilite. Banner totiž vieme prispôsobiť tomu, načo ho potrebujeme. Pri zadávaní reklamy vieme povedať, kde na stránke ho chceme mať, akoby mal vyzerať, čo je cieľom nami zadanej reklamy. Nevýhod je viac, možno aj preto dnes viac ľudí uprednostňuje iné formy reklamy na internete. Okrem vysokej ceny klient platí za zobrazenia, účinnosť kampaní je pomerne nízka, nakoľko si konečný zákazník tieto formy reklamy už nevšíma. Aj s bannerovou reklamou však môžete zvýšiť svoje zisky. Ak je kampaň vytvorená na mieru, efektívne, s eliminovaním niektorých nežiaducich vplyvov, banner môže byť tá forma reklamy, ktorá bude vašej firme vyhovovať. Preto si treba dopredu určiť, o čo firme v bannerovej kampani ide. Zvoliť ju môžeme v prípade, ak ide o novú značku, ktorá sa potrebuje dostať do povedomia. Vhodná je aj v momente, ak chcete rozšíriť povedomie o svojej značke. Dopredu si určite cieľovú skupinu. V prípade zadávania reklamy je dôležité uvedomiť si, že potenciálny zákazník na reklamu klikne vtedy, aj ju nájde na relevantom mieste. S touto formou online reklamy je spätý aj dostatočný budget, ktorým by ste mali disponovať. Dizajn reklamy je prvoradý, mal by byť zaujímavý, pútavý a originálny. Pri tejto forme reklamy by teda malo ísť o strategicky premyslenú kampaň, pretože inak by nemusela byť účinná tak, ako ste si predstavovali. admin About us and this blogWe are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas. Learn more about us Request a free quote We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords. Contact now Subscribe to our newsletter! Prev. Post All Posts Next Post [easy-share counters=1 counter_pos="inside" native="no" hide_total="yes" fullwidth="yes" fullwidth_fix="100"] No Comments admin January 1, 2014 Reply Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat admin January 1, 2014 Reply Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat admin January 1, 2014 Reply Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Najnovšie články Oplatí sa optimalizovať web? 28. júna 2016 Bezpečné nakupovanie na webe? Pomôžu recenzie! 20. apríla 2015 Kontextová reklama – publikum je dôležité 11. decembra 2014 All Website Tagsalgorithms anchor text back-links branding content corporate messaging credibility emphasis evolution flat google graphic design hummingbird keywords linking strategy links loyalty optimalizácia persuasion pigeon seo seo strategy serp text traffic Leave a Comment Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. .dslc-tp-comment-form input[type=text]::-moz-placeholder, .dslc-tp-comment-form input[type=url]::-moz-placeholder, .dslc-tp-comment-form input[type=email]::-moz-placeholder, .dslc-tp-comment-form textarea::-moz-placeholder { color: #4d4d4d; } .dslc-tp-comment-form input[type=text]::-webkit-input-placeholder, .dslc-tp-comment-form input[type=url]::-webkit-input-placeholder, .dslc-tp-comment-form input[type=email]::-webkit-input-placeholder, .dslc-tp-comment-form textarea::-webkit-input-placeholder { color: #4d4d4d; } .dslc-tp-comment-form input[type=text]:-ms-input-placeholder, .dslc-tp-comment-form input[type=url]:-ms-input-placeholder, .dslc-tp-comment-form input[type=email]:-ms-input-placeholder, .dslc-tp-comment-form textarea:-ms-input-placeholder { color: #4d4d4d; } Príspevok Bannerová reklama – pre koho je určená? zobrazený najskôr Internetová reklama.

prejsť na článok

2. KTORÁ REKLAMA JE PRE VÁS TÁ PRAVÁ? ONLINE ALEBO OFFLINE?

Chcete zákazníkov ohúriť a prilákať svojimi produktami a službami ale neviete ako? Jednoducho reklamou. Ak ste pripravení so svojou firmou vstúpiť z lokálneho prostredia do globálneho prostredia, je pre Vás vhodná online reklama. Ak chcete osloviť potenc

prejsť na článok

Základné pojmy v PPC reklame

Keď som v roku 2016 prechádzal z reklamnej agentúry na voľnú nohu myslel som si že je už za tou vlnou a nestihol som to, že všetci sú nabiflení informáciami. Po siedmych rokoch neustále zisťujem, že ľudia sa púšťajú do online podnikania a nevedia ani tie

prejsť na článok

Canisterapia v Podajku

V Podajku pokračujeme aj v službe Canisterapie pod taktovkou pani doktorky MVDr. Martina Franková HappyVet a malej Zivy Pre koho je individuálna canisterapia určená: pre deti so špeciálnymi potrebami (autizmus, downov syndróm, DMO) pre deti s por

prejsť na článok

Bezpečnosť na školách od KPK Reklama

Automatický dávkovač dezinfekcie V KPK Reklama sme ho začali vyrábať už počas prvej vlny pandémie. Dokáže veľmi účinne chrániť nie len študentov, ale aj pedagógov a všetkých, ktorí vašu školu navštívia. Môžete ho umiestniť ku vchodu a zabezpečiť, že ka

prejsť na článok

Reklamy, ktoré šíria dobro a vyzývajú k zmene, sú v obľube

Britská Asociácia pre reklamu zverejnila výskum, v ktorom ponúka nový pohľad na to, ako reklama formuje spoločnosť. Výskum identifikuje niekoľko spôsobov, ktorými reklama prispieva k spoločenskému prospechu. Patrí medzi ne podpora financovania charitatívn

prejsť na článok