Budujte svoju značku ako najcennejšie marketingové aktívum firmy ? Predstavte si rovnaký telefón predávaný v dvoch rôznych e-shopoch. Prvý je jeden z najznámejších e-shopov na Slovensku, Alza. Druhý je pomerne neznámy e-shop s telefónmi. Aj v prípade nižšej ceny telefónu v neznámom e-shope, si väčšina ľudí vyberie Alzu. Alza je etablovaná a overená značka. Ani Príspevok Budujte svoju značku, je to najlepšia marketingová stratégia. Ako na to? zobrazený najskôr ContentPress.
Poznáte to, keď prídete do predajne a predavačka vás okamžite „vraždí“ pohľadom. Sleduje vás, ako keby ste prišli kradnúť. A keď potrebujete poradiť, dá vám najavo, akú veľkú službu vám robí. Nie je to pravidlo, no neochotný personál sa nájde takmer všade
prejsť na článokHľadáte spôsob ako dostať na popredné miesta v Google podstránky s potenciálom na konverziu (tzv. money pages), ktoré sú zároveň zamerané na vysoko konkurenčné kľúčové slová? Možno práve middleman SEO stratégia je kľúčom k úspechu. Middleman je v doslovno
prejsť na článokSilný a vybudovaný brand si môže pýtať viac peňazí, ako konkurencia Krátky článok o sile vizuálnej firemnej identity. O jej sile a prečo má zmysel do budovania brandu investovať čas a peniaze. Prečo si silný a vybudovaný brand môže pýtať viac peňazí, ako
prejsť na článokNajlepšia marketingová stratégia pre malé firmy v roku 2024 Priznajme si to; marketingový svet je plný stratégií, ktoré sľubujú úžasné výsledky, no často zhasnú rýchlejšie ako trendy vlaňajška. Našťastie existuje marketingová stratégia, ktorá sa osvedčil
prejsť na článokMarketingový svet je plný stratégií, ktoré sľubujú úžasné výsledky, no často zhasnú rýchlejšie ako vlanajšie trendy. Existuje však marketingová stratégia, ktorá sa osvedčila pre malé firmy takmer vo všetkých odvetviach: marketingová metóda zotrvačníka. Na
prejsť na článok