Najlepšia marketingová stratégia pre malé firmy v roku 2024 Priznajme si to; marketingový svet je plný stratégií, ktoré sľubujú úžasné výsledky, no často zhasnú rýchlejšie ako trendy vlaňajška. Našťastie existuje marketingová stratégia, ktorá sa osvedčila pre malé firmy takmer vo všetkých odvetviach: marketingová metóda zotrvačníka. To znamená, že táto stratégia nie je módna záležitosť. Na rozdiel od krátkodobých marketingových taktík, ktoré sa menia na základe najnovších algoritmov a trendov, marketingový prístup zotrvačníka vám umožňuje vybudovať silnú marketingovú základňu, ktorá vám prinesie výsledky na ďalšie roky. V BPCompany nechceme nič iné, len aby vaša firma uspela. Výsledkom je, že v tomto blogu rozoberáme marketingovú metódu zotrvačníka a to, čo z nej robí najlepšiu marketingovú stratégiu pre malé firmy v roku 2024. Čo je to „Metóda zotrvačníka“? Marketingová metóda zotrvačníka je v podstate marketingová stratégia, pri ktorej je vaša webstránka a online marketingové snahy synchronizované a fungujú ako zotrvačník, ktorý neustále prináša výsledky. Ako to teda súvisí s marketingom? No, marketingová metóda zotrvačníka funguje podobne ako ručná baterka. Keď použijete túto marketingovú stratégiu, vy alebo váš marketingové oddelenie budete musieť vynaložiť dosť úsilia na zostavenie svojho zotrvačníka. Potom však bude váš marketing naďalej fungovať sám – vyžaduje si len minimálnu údržbu. Toto rozloženie a funkčnosť je súčasťou toho, čo robí marketingovú metódu zotrvačníka takou efektívnou a dlhotrvajúcou stratégiou. Zavedením tejto práce získate marketingový základ, ktorý nepretržite generuje potenciálnych zákazníkov a výsledky v roku 2024 aj v nasledujúcich rokoch. Prečo marketingová metóda zotrvačníka funguje výborne pre malé firmy? Ako marketingová agentúra pre malé firmy vieme z prvej ruky, ako dobre táto marketingová stratégia funguje. Naši klienti zaznamenali až 260% nárast v dôsledku presnej stratégie. Okrem overenia, že táto stratégia funguje, je ideálna pre malé firmy, pretože šetrí čas. Opäť platí, že implementácia metódy zotrvačníka si vyžaduje prácu vopred; po zavedení však bude váš marketing v podstate fungovať sám o sebe – poskytne vám konzistentné výsledky a čas sústrediť sa na iné dôležité aspekty vášho podnikania. Táto metóda si vyžaduje dôkladnú prípravu. Investícia času a/alebo peňazí sa však oplatí, pretože akonáhle vytvoríte tento základ, váš marketing bude naďalej produkovať potenciálnych zákazníkov a predaj – aj keď nemáte čas sústrediť sa na marketing. Ako môže vaša malá firma implementovať marketingovú metódu zotrvačníka? Opäť platí, že vytvorenie základov vášho systému zotrvačníka bude vyžadovať prácu – či už to urobíte sami, alebo budete spolupracovať s agentúrou, akou je BPCompany. Ale akonáhle si vytvoríte svoj systém, začnete vidieť výsledky, ktoré ste hľadali! Marketingovú metódu zotrvačníka možno rozdeliť do štyroch fáz – pričom každá fáza vychádza z poslednej a generuje väčšie výsledky: Pochopte svoje publikum a vytvorte jasné posolstvo špeciálne pre neho Budovanie pevných základov so strategicky vybudovanou webovou stránkou optimalizovanou pre SEO Vytváranie obsahu a predajného lievika, ktoré dobre poslúžia vášmu ideálnemu klientovi Propagácia vašich produktov, služieb a obsahu Pochopte svoje publikum a vytvorte jasné posolstvo špeciálne pre nich. Prvou fázou marketingovej stratégie zotrvačníka je definovať a porozumieť svojmu publiku (vášmu ideálnemu klientovi) a vytvoriť jasné posolstvo špeciálne pre neho. Tento krok musí byť na prvom mieste, pretože bez jasného posolstva váš marketing nebude rezonovať s vašim publikom. Je dôležité porozumieť tomu, s kým hovoríte a čo povedať, aby ste udržali ich pozornosť, aby chceli od vás nakúpiť. Definujte a pochopte svoje publikum Pred vytvorením akejkoľvek komunikácie musíte najprv pochopiť, s kým hovoríte. Aby ste to dosiahli, musíte o svojom ideálnom zákazníkovi určiť šesť vecí: Kto sú Čo chcú dosiahnuť Najväčší problém, ktorému čelia v súvislosti s vaším produktom Ako sa ich problém cíti Jasné riešenie ich problému Čo sa stane, keď budú aplikovať vaše rady Vytvorte jasné komunikačné posolstvo Keď pochopíte, kto je váš ideálny zákazník, ste pripravení vytvoriť pre neho jasné posolstvo. Vďaka tomu budete môcť komunikovať so svojimi ideálnymi zákazníkmi spôsobom, ktorému rýchlo a ľahko porozumejú. Aby bolo vaše posolstvo jasné a zamerané na zákazníka, musíte vytvoriť to, čo nazývame vašich päť „Marketingových hlavných vyhlásení“, ktoré zahŕňajú vaše: Konverzačné body, ktoré obsahujú prvky príbehu Súhrnné vyjadrenie, prečo ľudia potrebujú váš produkt alebo službu Príbeh, ktorý zaujme vaše publikum a povie mu, čo má robiť Vyhlásenie, ktoré vysvetľuje, prečo robíte to, čo robíte Písaný skript, ktorý vám pomôže predávať lepšie ako ktokoľvek iný Tieto vyhlásenia vás prevedú a poskytnú vám podklad, ktorú potrebujete pre všetky vaše marketingové aktivity – od vytvárania vašej webovej stránky až po vytváranie príspevkov na sociálnych sieťach. Vytvorte si pevné základy so strategicky vybudovanou webovou stránkou optimalizovanou pre SEO. Po dokončení prvej fázy je čas vytvoriť strategickú webovú stránku optimalizovanú pre SEO. Vaša webstránka je najsilnejším marketingovým nástrojom vašej malej firmy – ale nemôžete rásť a prosperovať len tým, že máte webovú stránku. Vaša stránka musí efektívne uspokojiť vašich ideálnych klientov rýchlym a jasným vysvetlením toho, čo poskytujete, ako môžete riešiť ich problémy a procesu zapojenia sa do vašich služieb. Navyše by mal byť ľahko viditeľný na miestach, kde potenciálni zákazníci aktívne hľadajú vaše produkty alebo služby, napríklad na popredných miestach vo výsledkoch vyhľadávania Google. Vytvorte webovú stránku generujúcu potenciálnych zákazníkov Častou chybou, ktorú malé firmy často robia, je vytvorenie webstránky bez toho, aby venovali čas vývoju webovej stratégie. Ak chcete, aby bola tvorba vašej ďalšej lokality čo najefektívnejšia a najefektívnejšia, odporúčame vám vytvoriť webstránku podľa nasledujúcich krokov: Vytvorte webový plán zameraný na zákazníka. Vytvorte počiatočné kľúčové slovo a stratégiu SEO pre váš web. Napíšte obsah pre svoj web. Navrhnite svoju webovú stránku účelne. Uistite sa, že váš web je vhodný pre mobilné zariadenia. Optimalizujte svoj web pre vyhľadávače Dobre navrhnutá webová stránka zameraná na zákazníka je kľúčová, no jej účinnosť je obmedzená, ak sa nezobrazuje na prvej stránke výsledkov vyhľadávania Google. V druhej fáze marketingovej metódy zotrvačníka je nevyhnutná optimalizácia webu pre vyhľadávače. SEO (optimalizácia pre vyhľadávače) je bezplatný proces, ktorý zvyšuje hodnotenie vašej webovej stránky v Google alebo iných vyhľadávačoch, keď používatelia hľadajú relevantné produkty, služby alebo obsah. Vzhľadom na to, že 97 % ľudí sa pri hľadaní miestnych produktov alebo služieb obráti na Google, úspešná stratégia SEO môže výrazne ovplyvniť vašu malú firmu zvýšením viditeľnosti a pravdepodobnosti premeny potenciálnych zákazníkov na zákazníkov. The post Najlepšia marketingová stratégia 2024 pre malé firmy appeared first on BPCompany.
Budujte svoju značku ako najcennejšie marketingové aktívum firmy ? Predstavte si rovnaký telefón predávaný v dvoch rôznych e-shopoch. Prvý je jeden z najznámejších e-shopov na Slovensku, Alza. Druhý je pomerne neznámy e-shop s telefónmi. Aj v prípade ni
prejsť na článokPoznáte to, keď prídete do predajne a predavačka vás okamžite „vraždí“ pohľadom. Sleduje vás, ako keby ste prišli kradnúť. A keď potrebujete poradiť, dá vám najavo, akú veľkú službu vám robí. Nie je to pravidlo, no neochotný personál sa nájde takmer všade
prejsť na článokMarketingový svet je plný stratégií, ktoré sľubujú úžasné výsledky, no často zhasnú rýchlejšie ako vlanajšie trendy. Existuje však marketingová stratégia, ktorá sa osvedčila pre malé firmy takmer vo všetkých odvetviach: marketingová metóda zotrvačníka. Na
prejsť na článokHľadáte spôsob ako dostať na popredné miesta v Google podstránky s potenciálom na konverziu (tzv. money pages), ktoré sú zároveň zamerané na vysoko konkurenčné kľúčové slová? Možno práve middleman SEO stratégia je kľúčom k úspechu. Middleman je v doslovno
prejsť na článokV tomto roku (2018) sme v agentúre ContentPress spustili výrobu reklamného textilu a ponúkli tak našu službu: firmám, ktoré hľadajú reklamné alebo darčekové predmety pre svojich klientov a obchodných partnerov, malým a stredným prevádzkam, ako sú kaviarne
prejsť na článok