Emailový marketing, ktorý neskončí v koši

Ako si vybudovať zoznam odberateľov pre newsletter a čo spraviť, aby ľudia nedávali Vaše maily do nevyžiadanej pošty. The post Emailový marketing, ktorý neskončí v koši appeared first on MojaWebstranka.sk.

prejsť na článok

CONTENT MARKETING

V dnešnom digitálnom svete, kde konkurencia neustále narastá, sa firmy čoraz viac uchyľujú k stratégiám content marketingu na oslovenie a zapojenie svojej cieľovej skupiny. Content marketing však nie je len o tvorbe obsahu, ide o vytvárania relevantného,

prejsť na článok

Aký má vplyv influencer na digitálny marketing?

Žijeme v rýchlom svete a tradičné spôsoby propagácie sa začínajú nahrádzať modernými reklamnými postupmi. Jednou z účinných metód propagácie je influencer marketing. Propagácia produktov cez obľúbenú osobnosť sociálnych sietí je hitom súčasnosti. Nechali

prejsť na článok

Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy?

Marketing je pre neziskové organizácie rovnako dôležitý ako pre firmy vyrábajúce výrobky alebo poskytujúce služby.  A zároveň aj o niečo náročnejší. Kým klasick The post Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy? appear

prejsť na článok

Ako využiť mobilný marketing: Stratégie a taktiky pre úspech na mobilných zariadeniach

S viac ako polovicou globálneho webového prenosu generovaného prostredníctvom mobilných zariadení sa mobilný marketing stáva kľúčovým prvkom úspešných marketingových stratégií. Efektívny mobilný marketing využíva rôzne kanály, vrátane aplikácií, mobilných

prejsť na článok

Sme Google Partner agentúra lepšie PPC služby a marketing

Sme Google Partner agentúra: Aj v tomto roku vám môžeme poskytovať lepšie služby a odbornejší marketing. S radosťou vám oznamujeme, že naša firma sa stala opäťoficiálnym Google Partnerom! Čo to znamená pre nás a hlavne pre vás, našich klientov? Byť Google

prejsť na článok