Remarketing na Facebooku a Instagrame je dôležitou súčasťou marketingových stratégií a ovplyvňuje nákupné myslenie zákazníkov práve vo fáze, keď sa už rozhodujú v akom e-shope si produkt kúpia. Rozlišujeme 2 základne typy remarketingu: štandardný a dynamický. Štandardný remarketing na Facebooku a InstagrameDynamický remarketing na Facebooku a Instagrame 1. Štandardný remarketing na Facebooku a Instagrame Pomocou štandardného remarketingu na Facebooku a Instagrame dokážeme zvolenému publiku zobraziť manuálne vytvorenú reklamu. Napríklad obrázkovú reklamu so špeciálnou ponukou alebo zľavou. Možnosti cielenia Štandardný remarketing je možné cieliť na publiká: Všetci minulý návštevníci e-shopu, návštevníci kategórie alebo konkrétneho produktu Sledovatelia Facebook alebo Instagram fan-page Užívatelia, ktorí vykonali interakciu s uverejnenými príspevkami alebo reklamami na Facebooku alebo Instagrame Publikum na základe dĺžky zhliadnutia uverejneného videa na Facebooku alebo Instagrame Vlastný zoznam zákazníkov vytvorený na základe emailov, telefónnych čísel alebo iných identifikátorov Formát reklamy Karusel Kolekcia Jeden obrázok Video Remarketing sa na Facebooku zobrazuje v novinkách, príbehu, messengeri, marketplace, v pravom stĺpci na desktop zariadeniach. Remarketing na Instagrame je možné zobraziť v novinkách, stories a prehliadaní. 2. Dynamický remarketing na Facebooku a Instagrame Dynamickým remarketingom dokážeme minulým návštevníkom e-shopu, zobraziť v reklame na sociálnych sieťach Facebook a Instagrame presne tie isté produkty, ktoré si prezerali alebo vložil do košíka ale nákup neuskutočnili. Zároveň sa v reklame môžu zobraziť ďalšie podobné produkty. V reklame sa automaticky zobrazujú produktové fotografie z Facebook katalógu, ktorý je vytvorený najčastejšie na základe XML feedu. Možnosti cielenia Užívatelia, ktorí si produkt prezerali ale nákup neuskutočnili Užívatelia, ktorí produkt vložili do košíka ale nákup neuskutočnili Formát reklamy KARUSEL Každému užívateľovi sa automaticky zobrazujú najrelevantnejšie produkty na základe akcií, ktoré vykonali v e-shope. KOLEKCIA Zobrazuje sa iba v mobilných zariadeniach. Pri kolekcií je možné hlavný banner nahrať manuálne. V ukážke reklamy vidíte že sme použili fotografiu s doplnenou informáciou o prebiehajúcej zľave. Ostatné produkte v reklame budú automatický prispôsobené na základe minulého správania užívateľa v e-shope. JEDEN OBRÁZOK V reklame sa automatický zobrazí ten istý produkt, ktorý si užívateľ prezeral alebo vložil do košíka ale nákup neuskutočnil. POMÔŽEME VÁM S NASTAVENÍM REMARKETINGU NA FACEBOOKU A INSTAGRAME Mám záujem o konzultáciu zadarmo Chcem nezáväznú ponuku Online reklamu sme nastavili už pre 260 klientov. The post Facebook a Instagram remarketing / retargeting appeared first on Ubunlo.
V tomto blogu sa dozviete čo je to remarketing a ako ho správe použiť pre váš web. The post Remarketing čo je to a na čo slúži? appeared first on OptiAds.sk.
prejsť na článokMať firemný Facebook a Instagram už nie je len konkurenčná výhoda, ako kedysi. Dnes je to doslova nutnosť. Aj keď je v tomto smere mnoho firiem stále skeptických. Sociálne siete však denne navštevujú milióny ľudí. To znamená milióny potenciálnych zákazník
prejsť na článokAko mať po ruke neviditeľný plášť? Tajomstvo remarketingovej mágie na Facebooku Pripomeňme si na chvíľku obľúbené príbehy z detstva, kde mágií nie je nič nezvyčajné. Predstavte si, že by ste v rukách držali neviditeľný plášť, ktorý by vám umožnil zviditeľ
prejsť na článokDynamický remarketing na Facebooku, Instagrame a Google Dynamický remarekting je kľúčovou súčasťou marketingových stratégií a ovplyvňuje nákupné myslenie zákazníkov práve vo fáze, keď sa už rozhodujú od akej firmy si produkt kúpia. Remarketingové nástr
prejsť na článokAko dobiť populárny Instagram? Prinášame vám skvelé tipy a triky, ktoré vám pomôžu vylepšiť váš Instagram a priniesť želané výsledky. Funnel Hacking Workshop je síce najmä o funneloch, no jeho účastníci v Prahe (november 2019) požiadali aj o prednášku na
prejsť na článok