V tomto blogu sa dozviete čo je to remarketing a ako ho správe použiť pre váš web. The post Remarketing čo je to a na čo slúži? appeared first on OptiAds.sk.
Remarketing na Facebooku a Instagrame je dôležitou súčasťou marketingových stratégií a ovplyvňuje nákupné myslenie zákazníkov práve vo fáze, keď sa už rozhodujú v akom e-shope si produkt kúpia. Rozlišujeme 2 základne typy remarketingu: štandardný a dynami
prejsť na článokDynamický remarketing na Facebooku, Instagrame a Google Dynamický remarekting je kľúčovou súčasťou marketingových stratégií a ovplyvňuje nákupné myslenie zákazníkov práve vo fáze, keď sa už rozhodujú od akej firmy si produkt kúpia. Remarketingové nástr
prejsť na článokAko mať po ruke neviditeľný plášť? Tajomstvo remarketingovej mágie na Facebooku Pripomeňme si na chvíľku obľúbené príbehy z detstva, kde mágií nie je nič nezvyčajné. Predstavte si, že by ste v rukách držali neviditeľný plášť, ktorý by vám umožnil zviditeľ
prejsť na článokPredstavte si, že zákazník prišiel na váš web, určitú dobu tam pobudol a odišiel. A teraz si predstavte, že si toho zákazníka dokážete nájsť a pritiahnuť späť. Ba dokonca presvedčiť k nákupu. Ideálne, že? To je, prosím pekne, cieľ remarketingu, dôležitého
prejsť na článokPred vytvorením samotnej remarketingovej kampane v Google Ads s cielením na minulých návštevníkov e-shopu, ktorí nedokončili objednávku je potrebný účet Google Merchant Center a v ňom vytvorený informačný kanál, ktorý bude obsahovať informácie o vašich pr
prejsť na článok