Čo je dynamický remarketing ? Cena za nastavenie

Dynamický remarketing na Facebooku, Instagrame a Google Dynamický remarekting je kľúčovou súčasťou marketingových stratégií a ovplyvňuje nákupné myslenie zákazníkov práve vo fáze, keď sa už rozhodujú od akej firmy si produkt kúpia. Remarketingové nástroje dokážu po správnom nastavení vytvárať a zobrazovať vysoko relevantné reklamy zacielené na špecifické segmenty Vášho publika. Ak nechcete stratiť zákazníka po jeho prvej návšteve Vášho webu remarketing je spôsob ako môžete neskôr ovplyvniť jeho rozhodnutie. Avšak zacielenie, na každého návštevníka, ktorý opustil web by jedným setom reklám nebolo ani efektívne ani úspešné. Je nutné vytvoriť segmenty zákazníkov, pre ktorých budú vytvorené samostatné kampane. Zobrazte užívateľom v reklame produkty, ktoré si na e-shope prezerali alebo vložili do košíka ale nákup nedokončili Dynamický remarketing dokáže automaticky adaptovať a zobraziť užívateľovi reklamu na základe jeho predošlého správania na e-shope. Zobrazí sa mu konkrétny produkt, ktorý si prezeral alebo ho vložil do košíka s jeho popisom a cenou. Zároveň sa v reklame zobrazia jemu ďalšie podobné produkty. Na koho dokážeme reklamu zacieliť ? Návštevníci určitej kategórie alebo vstupnej stránky webu Užívatelia, ktorí si prezerali konkrétny produkt Tí, ktorí opustili nákupný košík mnoho užívateľov opustí nákupný košík bez toho, aby dokončili nákupný proces Zákazníci, ktorí v minulosti nakúpili tzv. krížový predaj, zákazníkovi sa zobrazia produkty s podobným zameraním k tomu, ktorý si v minulosti kúpil Kde je možné dynamický remarketing spustiť? Dynamický remarketing dokážeme spustiť na soc. sieťach Facebook a Instagram, v obsahovej sieti Google, na Youtube a v Gmaile. Viac informácií o remarketingu na Facebooku a Instagrame sa dozviete v našom ďalšom článku. Pomôžeme vám s nastavením online reklamy Mám záujem o konzultáciu zadarmo Chcem nezáväznú ponuku Online reklamu sme nastavili už pre 260 klientov. Cena za nastavenie dynamického remarketingu od StartupMarketing Dynamický remarketing je súčasťou online marketingu pri väčšine našich klientov. Pre jeho správne fungovanie je v úvode potrebné nastaviť remarketingové kódy a vytvoriť katalóg produktov alebo informačný kanál na základe XML feedu. Cena za nastavenia a vytvorenie remarketingových kampaní je od 250€. V cene sú zahrnuté aj potrebné úvodné nastavenia. Po spustení reklám prebieha pravidelná kontrola a optimalizácia vedúca k lepšej návratnosti investície. The post Čo je dynamický remarketing ? Cena za nastavenie appeared first on Ubunlo.

prejsť na článok

Remarketing čo je to a na čo slúži?

V tomto blogu sa dozviete čo je to remarketing a ako ho správe použiť pre váš web. The post Remarketing čo je to a na čo slúži? appeared first on OptiAds.sk.

prejsť na článok

Facebook a Instagram remarketing / retargeting

Remarketing na Facebooku a Instagrame je dôležitou súčasťou marketingových stratégií a ovplyvňuje nákupné myslenie zákazníkov práve vo fáze, keď sa už rozhodujú v akom e-shope si produkt kúpia. Rozlišujeme 2 základne typy remarketingu: štandardný a dynami

prejsť na článok

Google Nákupy (Google Shopping) Cena za nastavenie

Zobrazujte svoje produkty priamo v Google vyhľadávaní v obrázkovej podobe. Ovplyvnite proces nákupu zákazníka v tej pravej chvíli a zvýšte konverzný pomer a počet objednávok vo Vašom e-shope vďaka profesionálnej nastavenej reklamnej kampani Google Nákupy

prejsť na článok

Nastavenie a vytvorenie dynamického remarketingu v Google Ads

Pred vytvorením samotnej remarketingovej kampane v Google Ads s cielením na minulých návštevníkov e-shopu, ktorí nedokončili objednávku je potrebný účet Google Merchant Center a v ňom vytvorený informačný kanál, ktorý bude obsahovať informácie o vašich pr

prejsť na článok

Remarketing na Facebooku

Ako mať po ruke neviditeľný plášť? Tajomstvo remarketingovej mágie na Facebooku Pripomeňme si na chvíľku obľúbené príbehy z detstva, kde mágií nie je nič nezvyčajné. Predstavte si, že by ste v rukách držali neviditeľný plášť, ktorý by vám umožnil zviditeľ

prejsť na článok