Nastavenie a vytvorenie dynamického remarketingu v Google Ads

Pred vytvorením samotnej remarketingovej kampane v Google Ads s cielením na minulých návštevníkov e-shopu, ktorí nedokončili objednávku je potrebný účet Google Merchant Center a v ňom vytvorený informačný kanál, ktorý bude obsahovať informácie o vašich produktoch. Návod pre vytvorenie účtu a informačného kanála. Zároveň je potrebné mať správne nastavený zdroj publika v Google Ads a remarketingové značky (kódy) v e-shope. Väčšina webových systémov ponúka rozšírenia pomocou ktorých dokážete nastaviť Google remarketingové značky bez nutnosti manuálneho vkladania kódov na e-shop. Potrebné je len Conversion ID. Kde vaše ID nájdete a ako správne nastaviť zdroj publika v Google Ads nájdete v návode tu. Veľkosť publika pre dynamický remarketing v obsahovej sieti Google musí byť minimálne 100 užívateľov. Pokiaľ máte správne nastavený zdroj publika v Google Ads a remarketingové značky tak publika minulých návštevníkov eshopu sa vytvoria automaticky tak ako to vidíte na screene. Pomôžeme vám s nastavením Google reklamy Mám záujem o konzultáciu zadarmo Chcem nezáväznú ponuku Online reklamu sme nastavili už pre 260 klientov. Ako spustiť dynamický remarketing na Google 1. Po prihlásení do vášho účtu Google Ads kliknite na tlačidlo Nová kampaň. 2. Vyberte cieľ kampane Predaj a zvoľte typ kampane Obsahová. 3. Aby bolo možné pri zacielení reklamy vybrať publiká na ktorých reklamu budeme cieliť zvoľte možnosť Štandardná obsahová kampaň a zadajte web vašej firmy. 4. Zadajte názov reklamnej kampane. Keďže reklamu budeme cieliť len na publiká minulých návštevníkov e-shopu, ktorí nedokončili objednávku môžete zvoliť všetky krajiny a územia a všetky jazyky. 5. V tomto kroku je potrebné zvoliť stratégiu ponúk. Odporúčame vybrať Manuálna CZK. Pri tejto stratégie dokážete nastaviť maximálne ponúkanú cenu za kliknutie. To znamená že máte plnú kontrolu nad rozpočtom. Zadajte sumu, ktorú chcete denne minúť a kliknite na Ďalšie možnosti. Aby sa v reklame zobrazili produkty prispôsobené na základe minulého správania užívateľa na e-shope je potrebné zvoliť váš dátový kanál. 6. Kliknite na dynamické reklamy a vyberte informačný kanál. 7. Vyberte remarketingové publika užívateľov na ktorých bude reklama cielená. Na screene vidíte vybraté publiká užívateľov, ktorí si produkt prezerali alebo vložili do košíka ale nákup neuskutočnili. Ďalej zadajte ponuku vylepšenej CZK, teda maximálnu cenu za kliknutie ktorú ste ochotný zaplatiť. V úvode odporúčame cenu nastaviť na 0,10€. Pomôžeme vám s nastavením Google reklamy Mám záujem o konzultáciu zadarmo Chcem nezáväznú ponuku Online reklamu sme nastavili už pre 260 klientov. 8. V poslednom kroku vytvoríme samotnú reklamu. Potrebné je zadať cieľovú adresu, obrázky a logá, nadpis, krátky nadpis, popis a názov firmy. Pri obrázkoch je potrebné nahrať 2x obrázok v rozmere na šírku: 1200×628 (minimum: 600×314) a štvorec 1200×1200 (minimum: 300×300). Tieto nahrané obrázky sa však pri dynamickom remarketingu v reklame zobrazovať nebudú. Zároveň 2x logo v rozmere na šírku: 1200×300 (minimum: 512×128) a štvorec: 1200×1200 (minimum: 128×128). Logo sa v reklame bude zobrazovať. Tak ako to vidíte aj na screene v reklame sa budú zobrazovať produktové fotografie na základe informačného kanála z Google Merchant Center. Produkty v reklame budú práve tie ktoré si užívateľ na e-shope prezeral alebo vložil do košíka. Dynamický remarketing v Google Ads máte úspešne vytvorený. Po uložení sa reklama začne zobrazovať v obsahovej sieti Google. The post Nastavenie a vytvorenie dynamického remarketingu v Google Ads appeared first on Ubunlo.

prejsť na článok

Čo je dynamický remarketing ? Cena za nastavenie

Dynamický remarketing na Facebooku, Instagrame a Google Dynamický remarekting je kľúčovou súčasťou marketingových stratégií a ovplyvňuje nákupné myslenie zákazníkov práve vo fáze, keď sa už rozhodujú od akej firmy si produkt kúpia. Remarketingové nástr

prejsť na článok

Získajte s nami Google Ads promo kód 350€

Google v minulosti ponúkal pre novo vytvorené účty Google Ads možnosť získať promo kód vo výške 75€. Aktuálne tento Google kupón už nie je možné získať. Máme však pre vás dobrú správu. Ako Google Partner máme jedinečnú možnosť získať pre váš nový účet

prejsť na článok

Ako prepojiť Google ads a Google Analytics účet

Dnes sa pozrieme na to, ako nastaviť prepojenie medzi účtami Google Ads a Google Analytics.  Pokiaľ ešte nemáte vytvorený účet Google Analytics, tak si ho môžete vytvoriť tu. Ak už máme vytvorený účet, prejdite znovu do základného rozhrania účtu “Google A

prejsť na článok

Google Nákupy (Google Shopping) Cena za nastavenie

Zobrazujte svoje produkty priamo v Google vyhľadávaní v obrázkovej podobe. Ovplyvnite proces nákupu zákazníka v tej pravej chvíli a zvýšte konverzný pomer a počet objednávok vo Vašom e-shope vďaka profesionálnej nastavenej reklamnej kampani Google Nákupy

prejsť na článok

Predvolená voľná zhoda reklamných kampaniach Google Ads

Google Ads nastavuje voľnú zhodu ako predvolenú pre nové kampane vo vyhľadávaní Google Ads oznámil že začína  predvolene používať voľnú zhodu pre nové kampane vo vyhľadávaní, čo môže mať vplyv na výkonnosť reklám ako aj na výdavky, ak nie sú inzerenti dos

prejsť na článok