Prinášame niekoľko tipov, ktoré by mohli zmierniť dopady inflácie. Autorom je Mark Ritson, ktorý ich uviedol vo svojom článku. Náklady na reklamu zatiaľ radikálne neškrtajte. Buďte na očiach. Dobré meno vašej značky budujte aj napriek poklesom v obratoch. S klesajúcim dopytom vypínajte tie konverzné reklamy, ktoré neprinášajú obraty. Znížte prevádzkové náklady a financie presuňte tam, kde to má zmysel. Čo tak skúsiť osloviť novú cieľovú skupinu? Ľudia začínajú šetriť: môžete zareagovať miernym znížením cien. Pozor: zníženie cien prináša riziko, že si ľudia na nižšie ceny zvyknú. Ak ich opäť zdvihnete, prestanú u vás nakupovať. Udržateľný rast je počas krízy najdôležitejší. Pozor na chyby a zlyhania v rozhodovaní. Sledujte správanie návštevníkov vo vašom eshope v Google Analytics, prípadne na krátke obdobie aj cez Hotjar. Snažte sa pochopiť, prečo robia to, čo robia. Mnoho ľudí si len odkladá veci do košíka, ale ďalej už nenakúpi. Sledujte však aj ďalšie kroky návštevníkov. Koľko ľudí zahájilo nákupný proces? Koľko ľudí vyplnilo fakturačné údaje, ale nepotvrdilo objednávku? Hľadajte príčiny a ak je to možné, odstráňte ich. Príspevok Inflácia ovplyvňuje nákupné správanie Slovákov. Tieto tipy by mohli pomôcť predaju je zobrazený ako prvý na Meliora Digital.
Niektoré zo psov majú tzv. „dožadujúce“ správanie sa. Pri niektorých psíkoch to môže byť milé, ale pri iných neskutočne otravné a deštruktívne. Naučte svojho psa lepšiu cestu, ako dostať to, čo chce. Môže vám k tomu pomôcť pár rád od chovateľky a cvičiteľ
prejsť na článok„Psy, ktoré nemôžu ostať o samote, alebo psy, ktoré majú deštruktívne či rušivé správanie, trpia tzv. separačnou úzkosťou a stresom z izolácie. Tieto psy nie sú nevychované, len potrebujú pomoc.“ (Pat Miller)
prejsť na článokSlnko môže na auto pôsobiť škodlivo, najmä na jeho lak a interiér. Nasledujúce tipy vám môžu pomôcť chrániť váš automobil pred poškodením slnkom: Parkovanie v tieni: Kde je to možné, parkujte auto v tieni. To môže výrazne zmierniť účinky slnka na lak a i
Zmenilo sa nákupné správanie vašich zákazníkov? Váš e-shop zrazu nepredáva toľko čo doteraz? Vaši odberatelia neposielajú toľko objednávok ako doteraz? Klesá vám počet dosahov reklamy? Klesajú vám tržby? Robíte marketing tak ako doteraz a zrazu to nefungu
Ďakujem za vyplnenie prieskumu o kvalite spánku Slovákov Verím, že ak tvoj spánok nie je dobrý, tak to nebudeš podceňovať a odkladať, ale pustíš sa do jeho zlepšenia. Ak by si chcel/a vedieť ako na to, môžeš zvážiť pozretie môjho online kurzu Lepší spánok
prejsť na článok