Je v roku 2022 výhodnejšia živnosť alebo s.r.o.?

Porovnávanie založenia živnosti a s.r.o. Živnosť – všeobecne platí, že založenie živnosti je administratívne jednoduchšie než založenie s.r.o. Živnostenské oprávnenie udeľuje okresný úrad, odbor živnostenského podnikania, v mieste podľa bydliska živnostníka. Primárnou podmienkou pre získanie živnosti je bezúhonnosť a minimálny vek 18 rokov. Pri voľných živnostiach môže živnostník začať podnikať už dňom ohlásenia. Cena za [] Príspevok Je v roku 2022 výhodnejšia živnosť alebo s.r.o.? zobrazený najskôr Office House.

prejsť na článok

Odškodnenie v roku 2022

Pre našich klientov sme v roku 2022 vybavili odškodnenie vo výške viac ako 500 000 EUR a doteraz sme celkovo získali odškodnenie už viac ako 2,5 milióna EUR. Vtomto roku nás kontaktovalo takmer 300 poškodených, ktorí chceli pomôcť sodškodnením. Celkovo sm

prejsť na článok

Trendy a praktické – módne doplnky, ktoré vám nesmú chýbať v roku 2022

Hlavným heslom sezóny jar/leto v roku 2022 je farebnosť a elegancia. Že to nejde dokopy? Stačí neutrálne farebné odtiene jednoducho doplniť v adekvátnom pomere žiarivými výraznými tónmi a sami budete [...]

prejsť na článok

Aká je výška odvodov pre konateľa a spoločníka s.r.o. v roku 2022?

Odvody konateľa a spoločníka s.r.o. sa odvíjajú od spôsobu odmeňovania. Konateľ s.r.o. môže plniť svoju funkciu bez nároku na odmenu alebo môže dostávať pravidelné či nepravidelné odmeny alebo môže byť v spoločnosti zamestnaný. Je na zvážení každého konat

prejsť na článok

TOP SEO trendy za rok 2022: Ktoré z týchto 4 ovplyvnilo aj váš online biznis?

SEO sa ustavične vyvíja a čo platilo v jednom roku, už nemusí v druhom. Pozrite sa, čo „fičalo” v tom predchádzajúcom. Toto sú najvýraznejšie SEO trendy za rok 2022. Niektoré z nich majú potenciál rozvíjať sa i v tom nasledujúcom… Zdroj foto: Pixabay.com

prejsť na článok

Top e-commerce trendy pre rok 2022

Internetovým obchodom sa (nielen) na Slovensku darí každým rokom čoraz viac. Podľa portálu portálu Statista je nárast od roku 2014 enormný a do roku 2025 bude ešte stúpať. Zatiaľ čo sa v roku 2014 globálne retail e-commerce predaje počítali v 1,3 miliardá

prejsť na článok