Internetovým obchodom sa (nielen) na Slovensku darí každým rokom čoraz viac. Podľa portálu portálu Statista je nárast od roku 2014 enormný a do roku 2025 bude ešte stúpať. Zatiaľ čo sa v roku 2014 globálne retail e-commerce predaje počítali v 1,3 miliardách dolárov, minulý rok bolo v hre takmer 5 miliárd a podľa všetkého do []
SEO sa ustavične vyvíja a čo platilo v jednom roku, už nemusí v druhom. Pozrite sa, čo „fičalo” v tom predchádzajúcom. Toto sú najvýraznejšie SEO trendy za rok 2022. Niektoré z nich majú potenciál rozvíjať sa i v tom nasledujúcom… Zdroj foto: Pixabay.com
prejsť na článokE-commerce marketing je neoddeliteľnou súčasťou online podnikania. S rastúcim počtom digitálnych obchodov je dôležité vyniknúť a privábiť zákazníkov. Tento článok poskytuje prehľad účinných techník a stratégií, ktoré môžu pomôcť zvýšiť online predaje. Prí
prejsť na článokHlavným heslom sezóny jar/leto v roku 2022 je farebnosť a elegancia. Že to nejde dokopy? Stačí neutrálne farebné odtiene jednoducho doplniť v adekvátnom pomere žiarivými výraznými tónmi a sami budete [...]
prejsť na článokPrevádzkovanie úspešného internetového obchodu zahŕňa omnoho viac než len predaj produktov. Kľúčom k dlhodobému rastu a udržateľnosti je dôkladné sledovanie výkonnosti prostredníctvom metrík elektronického obchodu. V záplave dostupných údajov môže byť pre
prejsť na článokIn 2016, the European e-commerce revenues rose to 530 billion euros according to the most recent report of Ecommerce Europe. This means a whopping 15% growth compared to the previous year, but Hungary is running ahead of Europe in this matter. eNET Intern
prejsť na článok