Prevádzkovanie úspešného internetového obchodu zahŕňa omnoho viac než len predaj produktov. Kľúčom k dlhodobému rastu a udržateľnosti je dôkladné sledovanie výkonnosti prostredníctvom metrík elektronického obchodu. V záplave dostupných údajov môže byť pre majiteľov e-shopov náročné rozlíšiť, ktoré metriky sú skutočne dôležité. Aby ste mohli prijímať informované rozhodnutia a zlepšovať svoje podnikanie, je nevyhnutné sústrediť sa [] Článok KĽÚČOVÉ METRIKY PRE E-COMMERCE zo stránky UPVISION.
E-commerce marketing je neoddeliteľnou súčasťou online podnikania. S rastúcim počtom digitálnych obchodov je dôležité vyniknúť a privábiť zákazníkov. Tento článok poskytuje prehľad účinných techník a stratégií, ktoré môžu pomôcť zvýšiť online predaje. Prí
prejsť na článokInternetovým obchodom sa (nielen) na Slovensku darí každým rokom čoraz viac. Podľa portálu portálu Statista je nárast od roku 2014 enormný a do roku 2025 bude ešte stúpať. Zatiaľ čo sa v roku 2014 globálne retail e-commerce predaje počítali v 1,3 miliardá
prejsť na článokIn 2016, the European e-commerce revenues rose to 530 billion euros according to the most recent report of Ecommerce Europe. This means a whopping 15% growth compared to the previous year, but Hungary is running ahead of Europe in this matter. eNET Intern
prejsť na článokRobili ste si analýzu kľúčových slov a zistili ste, že je tam niekoľko napohľad nezmyslov, ktoré však majú celkom slušnú mesačnú hľadanosť? Čo s nimi v rámci SEO optimalizácie? Dá sa to užívateľov preučiť a preniesť tento potenciál na preferované správne
prejsť na článok21. septembra 2023 privíta Senec všetkých nadšencov e-commerce a my tam budeme s ABRA Flexi. Cieľom Upterdamu je poradiť podnikateľom, ako zabezpečiť stabilitu, rast a ziskovosť ich spoločnosti.
prejsť na článok