Jedno je isté: V programatickom yield managemente nie je nadlho nič isté

Ak ste ako publisher vytvorili cenový či dopytový ekosystém, o ktorom ste si mysleli, že je zostavený a nastavený dlhodobo správne, nie je to celkom tak. Prejsť na článok

prejsť na článok

Ako možno vplývať na výnosy z programatickej reklamy

Yield management znamená zvyšovať výnosy z predaja. Pozrime sa na to, ako možno vplývať na výnosy z programatickej reklamy a čo vlastne robí yield manažér.. Prejsť na článok

prejsť na článok

Yield management: Ako zvýšiť tržby v preferovaných dohodách

Ak vychádzame z klasického obchodníckeho predpokladu, že cieľom nie je predať 10 pecníkov chleba za rovnakú cenu jedno euro, ale radšej štyri pecníky predať po dve eurá a len zvyšných šesť za euro, dajú sa takto naše celkové tržby zvýšiť o 40%. Prejsť na

prejsť na článok

Engage Your Customers with Interactive Promotions

Utenim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proiden

prejsť na článok

Je Tvoje životné dielo odsunuté na druhú koľaj?

Záplava mailov nikdy nekončí. Všetci klienti chcú všetko dnes. Optimálne už včera. Máš pocit, že vysvetľuješ tú istú vec už po tisíci krát. Prídu aj tie isté, predvídateľné otázky a musíš k tomu napísať aj článok. Potrebuješ si oddýchnuť, lenže je inflá

prejsť na článok

Nightclub Bar Partners

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qipsum quia dolor sit amet,voluptatem. Oluptatem quia voluptas sit asperna

prejsť na článok