Ak ste ako publisher vytvorili cenový či dopytový ekosystém, o ktorom ste si mysleli, že je zostavený a nastavený dlhodobo správne, nie je to celkom tak. Prejsť na článok
Yield management znamená zvyšovať výnosy z predaja. Pozrime sa na to, ako možno vplývať na výnosy z programatickej reklamy a čo vlastne robí yield manažér.. Prejsť na článok
Ak vychádzame z klasického obchodníckeho predpokladu, že cieľom nie je predať 10 pecníkov chleba za rovnakú cenu jedno euro, ale radšej štyri pecníky predať po dve eurá a len zvyšných šesť za euro, dajú sa takto naše celkové tržby zvýšiť o 40%. Prejsť na
Utenim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proiden
prejsť na článokZáplava mailov nikdy nekončí. Všetci klienti chcú všetko dnes. Optimálne už včera. Máš pocit, že vysvetľuješ tú istú vec už po tisíci krát. Prídu aj tie isté, predvídateľné otázky a musíš k tomu napísať aj článok. Potrebuješ si oddýchnuť, lenže je inflá
prejsť na článokNemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qipsum quia dolor sit amet,voluptatem. Oluptatem quia voluptas sit asperna
prejsť na článok