Yield management: Ako zvýšiť tržby v preferovaných dohodách

Ak vychádzame z klasického obchodníckeho predpokladu, že cieľom nie je predať 10 pecníkov chleba za rovnakú cenu jedno euro, ale radšej štyri pecníky predať po dve eurá a len zvyšných šesť za euro, dajú sa takto naše celkové tržby zvýšiť o 40%. Prejsť na článok

prejsť na článok

Ako možno vplývať na výnosy z programatickej reklamy

Yield management znamená zvyšovať výnosy z predaja. Pozrime sa na to, ako možno vplývať na výnosy z programatickej reklamy a čo vlastne robí yield manažér.. Prejsť na článok

prejsť na článok

Jedno je isté: V programatickom yield managemente nie je nadlho nič isté

Ak ste ako publisher vytvorili cenový či dopytový ekosystém, o ktorom ste si mysleli, že je zostavený a nastavený dlhodobo správne, nie je to celkom tak. Prejsť na článok

prejsť na článok

Personálny management ako kľúč k rozvoju firmy

Riadenie ľudských zdrojov, alebo personálny management nie je len oddelenie vo firme, ktoré by malo prijímať zamestnancov, vymýšľať interné podujatia, či vykonávať administratívu. Personalista by mal byť človek, ktorý vďaka premyslenej stratégii nastavuje

prejsť na článok

Päť podstatných prvkov kontroly pri programmatic guaranteed dealoch

Kompatibilita systémov pri programatických zaručených dohodách je výhodou pre kupujúceho i predávajúceho. Čo možno cez systémy od Googlu (DV360 a Ad Manager) kontrolovať na oboch stranách nákupného reťazca? Prinášame päť podstatných prvkov kontroly pri pr

prejsť na článok

Tržby spoločnosti carVertical vzrástli aj napriek ekonomicky nepriaznivému roku o 30 %

Zatiaľ čo sa podniky v roku 2022 potýkali s vysokou infláciou, rastúcimi úrokovými sadzbami a dôsledkami vojny na Ukrajine, poskytovateľ informácií o histórii vozidiel carVertical vykázal rast. Spoločnosť zaznamenala v roku 2022 rekordné tržby vo výške 23

prejsť na článok