Blog - Šikovný web

Blog o programatickej reklame. - Prečo predávať a kupovať online reklamu programaticky. - Poradenstvo, články, tvorba webov

prejsť na web

Ako rýchlo navýšiť alebo pozastaviť programmatic guaranteed deal?

Prax prináša potrebu rýchlo navýšiť alebo pozastaviť programmatic guaranteed deal. Ako to funguje? Prejsť na článok

prejsť na článok

Programatik? Nič nie je nemožné

Poznáte možnosti a limity programatických predajných kanálov? Pravdou je, že pokiaľ ide o programatik - platí, že nič nie je nemožné. Prejsť na článok The post Programatik? Nič nie je nemožné appeared first on Šikovný web.

prejsť na článok

Jedno je isté: V programatickom yield managemente nie je nadlho nič isté

Ak ste ako publisher vytvorili cenový či dopytový ekosystém, o ktorom ste si mysleli, že je zostavený a nastavený dlhodobo správne, nie je to celkom tak. Prejsť na článok

prejsť na článok

Desatoro o tom, kedy začnete naozaj profitovať z programatiku

Pre webové médiá je programatik na Slovensku realitou. Pre niektoré viac, pre niektoré menej. Kedy však z neho začnete naozaj profitovať aj vy? Vytvorte si víziu, nástroj a tím. A začnite naozaj predávať programaticky. Prejsť na článok

prejsť na článok

Yield management: Ako zvýšiť tržby v preferovaných dohodách

Ak vychádzame z klasického obchodníckeho predpokladu, že cieľom nie je predať 10 pecníkov chleba za rovnakú cenu jedno euro, ale radšej štyri pecníky predať po dve eurá a len zvyšných šesť za euro, dajú sa takto naše celkové tržby zvýšiť o 40%. Prejsť na

prejsť na článok

Ako možno vplývať na výnosy z programatickej reklamy

Yield management znamená zvyšovať výnosy z predaja. Pozrime sa na to, ako možno vplývať na výnosy z programatickej reklamy a čo vlastne robí yield manažér.. Prejsť na článok

prejsť na článok

Yieldmanagement: Optimalizujeme ceny inventára

Čo vedie k vyšším príjmom v otvorenej aukcii: Vyššia nastavená cena a nízke pokrytie, alebo vyššie pokrytie pri nižšej cene? Prejsť na článok

prejsť na článok

Treba cieliť programatickú reklamu na najvyššiu viditeľnosť?

Ak programatický kupujúci používa DV360, môže svoje kampane cieliť na viditeľné zobrazenia. Treba však cieliť programatickú reklamu na najvyššiu viditeľnosť? Pozrime sa bližšie na možnosti a súvislosti. Prejsť na článok

prejsť na článok

Päť podstatných prvkov kontroly pri programmatic guaranteed dealoch

Kompatibilita systémov pri programatických zaručených dohodách je výhodou pre kupujúceho i predávajúceho. Čo možno cez systémy od Googlu (DV360 a Ad Manager) kontrolovať na oboch stranách nákupného reťazca? Prinášame päť podstatných prvkov kontroly pri pr

prejsť na článok