Kam speje reklama? Budúcnosť reklamy bude personalizovaná.

Reklamný biznis a budúcnosť bude zameraná na naše emócie. Kam speje reklama? Je ťažké urobiť dojem na spotrebiteľa. Preto v nasledujúcich 10 rokov sa reklama a reklamný biznis budú úplne spoliehať na utopistickú víziu vytvoriť každú jednu reklamnú správu šitú na mieru pre príjimateľa. Ak sa považujete za schopných predvídať, budúcnosť v nejakých rozumných stupňoch presnosti, budete vedieť, že ľudské chápanie je absolútne najdôležitejšie. Počas nasledujúcich 10 rokov sa reklama zmení z komunikatívnej na predpovedajúcu a emočnú, založenú na potrebách ľudí. Podľa štúdii neuroekonóma Paula Zaka z roku 2014, traja z ôsmich ľudí dnes milujú značky viac než ich partnerov. Myslenie na značkové veci uvoľňuje viac oxytocínu – rovnaký hormón, ako pri objímaní. Niet pochýb, že budeme svedkami posunu od posadnutosti nad tým, ako vyzerá reklama, k tomu aké pocity reklamný biznis prináša. V roku 2025 budeme mať technológiu, ktorá dokáže robiť ľudí šťastnými. Pre zaujímavosť, prevažná časť styku s firmami v roku 2025 bude digitálna, jasná a len o vás. Život bude viac automatizovaný, dômyselnejší a rýchlejší. Zákaznícky servis budú vykonávať za a) hologramy a za b) systémy vytvorené na základe toho, čo každý jedinec bude považovať za atraktívne. Tie pekné „dámy“ na letiskách a železničných staniciach v Londýne a New Yorku sú len začiatok. V roku 2025 si budete môcť kúpiť robota-milenca a dokonca použiť malý čip na meranie, koľkokrát mrknete za deň, čo zhodnotí zdravie očí a nájde perfektnú riasenku. Nie každý automobil bude bez vodiča, ale môžete staviť svoje posledné euro, že väčšina verejnej dopravy bude. V roku 2025 budú vodiči „Uber“ jednoducho existovať na rozhraní palubnej dosky auta. Virtuálna realita v reklame. Pojem, ktorý používame na opisanie tohto javu, je pohlcujúca realita. Už teraz je virtuálna realita VR veľkým biznisom – odhaduje sa, že trh VR bude mať hodnotu 5,1 mld € už v roku 2018. Ale počas niekoľkých najbližších rokov nastane veľký bum, jednoducho preto, že skúsenosť s VR je absolútne jedinečná. Užívateľ sa ocitne v inom ohromujúcom svete, ktorý preciťuje ako skutočný. Ako to budú značky používať v reklame? Skutočnosť a reklamný biznis budú natoľko vzájomne prepojené, že nebudeme vedieť, čo je realita. Ľudia „vstúpia“ do sveta značiek, kde reklama bude natočená s 360-stupňovou kamerou. Obchodníci budú sponzorovať jazdu v zábavných parkoch a potom vam ich prenesú do vášho domova cez Oculus Rift. Takže si to môžete vychutnať vo vašej obývacej izbe, a to bez nákladov. To je len jeden krok v novej emocionálnej ceste, na ktorú sa značky a spotrebitelia chystajú nastúpiť. Najpoužívanejšie slovo v sociálnych médiách minulý rok bolo „srdcový emotikon“ (srdcový smajlík). O 10 rokov zákazníci budú dávať spätnú väzbu lusknutním prsta. The post Kam speje reklama? Budúcnosť reklamy bude personalizovaná. appeared first on gr8design.

prejsť na článok

Aká je budúcnosť programatickej reklamy?

S neustálym vývojom programatickej reklamy sa e-commerce musí pripraviť na nové trendy, ale aj výzvy, ktoré budú v nasledujúcom období formovať tento sektor. Podľa najnovšej správy WARC s názvom The Future of Programmatic bude budúcnosť programatickej rek

prejsť na článok

Reklamy, ktoré šíria dobro a vyzývajú k zmene, sú v obľube

Britská Asociácia pre reklamu zverejnila výskum, v ktorom ponúka nový pohľad na to, ako reklama formuje spoločnosť. Výskum identifikuje niekoľko spôsobov, ktorými reklama prispieva k spoločenskému prospechu. Patrí medzi ne podpora financovania charitatívn

prejsť na článok

Čo je svetelná reklama

Svetelná reklama Svetelná reklama patrí do kategórie signmakingu, teda reklamných prostriedkov, s ktorými sa stretávame na každom kroku. Z hľadiska marketingu je tento typ reklamy považovaný za veľmi silný nástroj, pretože jej prvky vníma na vedomej čo ne

prejsť na článok

2. KTORÁ REKLAMA JE PRE VÁS TÁ PRAVÁ? ONLINE ALEBO OFFLINE?

Chcete zákazníkov ohúriť a prilákať svojimi produktami a službami ale neviete ako? Jednoducho reklamou. Ak ste pripravení so svojou firmou vstúpiť z lokálneho prostredia do globálneho prostredia, je pre Vás vhodná online reklama. Ak chcete osloviť potenc

prejsť na článok

Svetelná reklama ako výhodný ekonomický a marketingový ťah

Pri myšlienkach na New York sa väčšine o. i. vybaví aj Times Square a jeho pestrosť. Svetelná reklama s budovami vytvárajú dvojicu, bez ktorej si domáci i turisti nevedia predstaviť Veľké jablko. Ide o imidž, prestíž, nezameniteľný rukopis a charakteristi

prejsť na článok