Reklamný biznis a budúcnosť bude zameraná na naše emócie. Kam speje reklama? Je ťažké urobiť dojem na spotrebiteľa. Preto v nasledujúcich 10 rokov sa reklama a reklamný biznis budú úplne spoliehať na utopistickú víziu vytvoriť každú jednu reklamnú správu šitú na mieru pre príjimateľa. Ak sa považujete za schopných predvídať, budúcnosť v nejakých rozumných stupňoch presnosti, budete vedieť, že ľudské chápanie je absolútne najdôležitejšie. Počas nasledujúcich 10 rokov sa reklama zmení z komunikatívnej na predpovedajúcu a emočnú, založenú na potrebách ľudí. Podľa štúdii neuroekonóma Paula Zaka z roku 2014, traja z ôsmich ľudí dnes milujú značky viac než ich partnerov. Myslenie na značkové veci uvoľňuje viac oxytocínu – rovnaký hormón, ako pri objímaní. Niet pochýb, že budeme svedkami posunu od posadnutosti nad tým, ako vyzerá reklama, k tomu aké pocity reklamný biznis prináša. V roku 2025 budeme mať technológiu, ktorá dokáže robiť ľudí šťastnými. Pre zaujímavosť, prevažná časť styku s firmami v roku 2025 bude digitálna, jasná a len o vás. Život bude viac automatizovaný, dômyselnejší a rýchlejší. Zákaznícky servis budú vykonávať za a) hologramy a za b) systémy vytvorené na základe toho, čo každý jedinec bude považovať za atraktívne. Tie pekné „dámy“ na letiskách a železničných staniciach v Londýne a New Yorku sú len začiatok. V roku 2025 si budete môcť kúpiť robota-milenca a dokonca použiť malý čip na meranie, koľkokrát mrknete za deň, čo zhodnotí zdravie očí a nájde perfektnú riasenku. Nie každý automobil bude bez vodiča, ale môžete staviť svoje posledné euro, že väčšina verejnej dopravy bude. V roku 2025 budú vodiči „Uber“ jednoducho existovať na rozhraní palubnej dosky auta. Virtuálna realita v reklame. Pojem, ktorý používame na opisanie tohto javu, je pohlcujúca realita. Už teraz je virtuálna realita VR veľkým biznisom – odhaduje sa, že trh VR bude mať hodnotu 5,1 mld € už v roku 2018. Ale počas niekoľkých najbližších rokov nastane veľký bum, jednoducho preto, že skúsenosť s VR je absolútne jedinečná. Užívateľ sa ocitne v inom ohromujúcom svete, ktorý preciťuje ako skutočný. Ako to budú značky používať v reklame? Skutočnosť a reklamný biznis budú natoľko vzájomne prepojené, že nebudeme vedieť, čo je realita. Ľudia „vstúpia“ do sveta značiek, kde reklama bude natočená s 360-stupňovou kamerou. Obchodníci budú sponzorovať jazdu v zábavných parkoch a potom vam ich prenesú do vášho domova cez Oculus Rift. Takže si to môžete vychutnať vo vašej obývacej izbe, a to bez nákladov. To je len jeden krok v novej emocionálnej ceste, na ktorú sa značky a spotrebitelia chystajú nastúpiť. Najpoužívanejšie slovo v sociálnych médiách minulý rok bolo „srdcový emotikon“ (srdcový smajlík). O 10 rokov zákazníci budú dávať spätnú väzbu lusknutním prsta. The post Kam speje reklama? Budúcnosť reklamy bude personalizovaná. appeared first on gr8design.
S neustálym vývojom programatickej reklamy sa e-commerce musí pripraviť na nové trendy, ale aj výzvy, ktoré budú v nasledujúcom období formovať tento sektor. Podľa najnovšej správy WARC s názvom The Future of Programmatic bude budúcnosť programatickej rek
prejsť na článokBritská Asociácia pre reklamu zverejnila výskum, v ktorom ponúka nový pohľad na to, ako reklama formuje spoločnosť. Výskum identifikuje niekoľko spôsobov, ktorými reklama prispieva k spoločenskému prospechu. Patrí medzi ne podpora financovania charitatívn
prejsť na článokSvetelná reklama Svetelná reklama patrí do kategórie signmakingu, teda reklamných prostriedkov, s ktorými sa stretávame na každom kroku. Z hľadiska marketingu je tento typ reklamy považovaný za veľmi silný nástroj, pretože jej prvky vníma na vedomej čo ne
prejsť na článokChcete zákazníkov ohúriť a prilákať svojimi produktami a službami ale neviete ako? Jednoducho reklamou. Ak ste pripravení so svojou firmou vstúpiť z lokálneho prostredia do globálneho prostredia, je pre Vás vhodná online reklama. Ak chcete osloviť potenc
prejsť na článokPri myšlienkach na New York sa väčšine o. i. vybaví aj Times Square a jeho pestrosť. Svetelná reklama s budovami vytvárajú dvojicu, bez ktorej si domáci i turisti nevedia predstaviť Veľké jablko. Ide o imidž, prestíž, nezameniteľný rukopis a charakteristi
prejsť na článok