Kontextová reklama – publikum je dôležité

Kontextová reklama – publikum je dôležité 11. decembra 2014 Kontextová reklama No Comments Pri reklame ide firmám či fyzickým osobám hlavne o predaj svojho produktu či služby. Kontextová reklama je primárne zameraná na publikum a zobrazuje sa presne tam, kde vaše potenciálne publikum trávi najviac času. Začiatky kontextovej reklamy sa datujú do roku 1998, kedy inzerenti dostali možnosť predplatiť si miesta vo vyhľadávaní. Od tohto momentu až do dnes kontextová reklama pokročila, takže okrem výsledkov vo vyhľadávaní je kontextovou reklamou aj inzerát pri článku. Princíp zadávania reklamy je veľmi jednoduchý. Najskôr systém prejde kľúčové slová obsahu stránky, uverejní na ňom iba tú reklamu, ktoré je relevatná voči obsahu. Teda sa nemôže stať, že Vaša reklama na nový prací prášok bude zaradená pri športových výsledkoch z futbalu národnej ligy. Medzi kontextovú reklamu môžeme zaradiť aj intextovú propagáciu. To znamená, že v rámci textu sa čitateľovi objavia linky, ktoré nájdete za kľúčovými slovami v texte. Teda priamo z textu sa viete dostať na príslušnú stránku bez toho, aby ste museli vyhľadávať kľúčové slová vo svojom prehliadači. Intextová reklama patrí  medzi menej agresívne formy reklamy, no napriek jej pomerne mladému „veku“ medzi ostatnými spôsobmi reklamy, má slušnú pozíciu. Stále častejšie sa využíva a časom sa z nej stane forma reklamy, po ktorej budeme siahať častejšie. Nevýhodou kontextovej reklamy je slovenčina. Nemyslíme slovenčina ako jazyk, myslíme homonymá. Ak sa v texte vyskytujú a sú kľúčovými slovami, systém iba ťažko rozozná či myslíte čelo ako ľudské čelo alebo čelo ako hudobný nástroj. V tomto prípade môže byť vzhľadom na obsah priradený nesprávny inzerát, ktorý tým pádom stráca svoju hodnotu. Preto ak nie ste expert na kontextovú reklamu, v online prostredí sa pohybuje niekoľko expertov na vytváranie kampaní. Tie vám určite poradia ako a aké kľučové slová treba nastaviť. Radšej pripraviť reklamu svojej firme s profesionálom, ako vidieť svoju reklamu pri úplne inak zameranom článku. admin About us and this blogWe are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas. Learn more about us Request a free quote We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords. Contact now Subscribe to our newsletter! Prev. Post All Posts Next Post [easy-share counters=1 counter_pos="inside" native="no" hide_total="yes" fullwidth="yes" fullwidth_fix="100"] No Comments admin January 1, 2014 Reply Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat admin January 1, 2014 Reply Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat admin January 1, 2014 Reply Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Najnovšie články Oplatí sa optimalizovať web? 28. júna 2016 Bezpečné nakupovanie na webe? Pomôžu recenzie! 20. apríla 2015 Kontextová reklama – publikum je dôležité 11. decembra 2014 All Website Tagsalgorithms anchor text back-links branding content corporate messaging credibility emphasis evolution flat google graphic design hummingbird keywords linking strategy links loyalty optimalizácia persuasion pigeon seo seo strategy serp text traffic Leave a Comment Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. .dslc-tp-comment-form input[type=text]::-moz-placeholder, .dslc-tp-comment-form input[type=url]::-moz-placeholder, .dslc-tp-comment-form input[type=email]::-moz-placeholder, .dslc-tp-comment-form textarea::-moz-placeholder { color: #4d4d4d; } .dslc-tp-comment-form input[type=text]::-webkit-input-placeholder, .dslc-tp-comment-form input[type=url]::-webkit-input-placeholder, .dslc-tp-comment-form input[type=email]::-webkit-input-placeholder, .dslc-tp-comment-form textarea::-webkit-input-placeholder { color: #4d4d4d; } .dslc-tp-comment-form input[type=text]:-ms-input-placeholder, .dslc-tp-comment-form input[type=url]:-ms-input-placeholder, .dslc-tp-comment-form input[type=email]:-ms-input-placeholder, .dslc-tp-comment-form textarea:-ms-input-placeholder { color: #4d4d4d; } Príspevok Kontextová reklama – publikum je dôležité zobrazený najskôr Internetová reklama.

prejsť na článok

PPC reklama – výhody a nevýhody

PPC reklama – výhody a nevýhody 11. decembra 2014 PPC Reklama

prejsť na článok

2. KTORÁ REKLAMA JE PRE VÁS TÁ PRAVÁ? ONLINE ALEBO OFFLINE?

Chcete zákazníkov ohúriť a prilákať svojimi produktami a službami ale neviete ako? Jednoducho reklamou. Ak ste pripravení so svojou firmou vstúpiť z lokálneho prostredia do globálneho prostredia, je pre Vás vhodná online reklama. Ak chcete osloviť potenc

prejsť na článok

Reklama pre firmy

Reklama pre firmy 11. decembra 2014 Reklama pre firmy

prejsť na článok

Polep auta: Moderný trend alebo praktická nutnosť?

Čoraz častejšie sa stretávame s pojmom polep auta. Je to moderný trend, alebo je to skôr praktická nutnosť, ktorá našim vozidlám poskytuje dodatočnú ochranu? Ako sa hovorí, všetko má svoje výhody aj nevýhody. No nepochybne si polepy na auta získavajú stál

prejsť na článok

Bannerová reklama – pre koho je určená?

Bannerová reklama – pre koho je určená? 11. decembra 2014 Bannerová reklama

prejsť na článok