Pre nás v DiAngelo nie je nič problém. Vaše logo vám bez problémov vyšijeme na akýkoľvek z našich topov. Považujete to za zanedbateľný detail? Pozor, nie je to celkom tak. Má to množstvo pozitív, rovnako ako vyšitie mena či funkcie.Naše zdravotnícke oblečenie je hravé a pestrofarebné. Dokážeme ho prispôsobiť akémukoľvek typu postavy, prípadne vytvoriť grafickú potlač podľa vášho návrhu. Jednou z našich silných stránok je však aj vkusné umiestnenie a aplikácia loga či akejkoľvek inej výšivky. Aby sa váš pacient či klient cítil príjemne, potrebuje mať aspoň základné informácie o tom, do koho rúk sa zveruje. To najmenej je nosiť identifikačnú menovku, čo však nemusí byť vždy najpraktickejšie. My vám pokojne spolu s logom vyšijeme na oblečenie napríklad aj vaše meno a funkciu. Výhodou je aj to, že si menovku nemusíte opakovane odopínať a pripínať pri každom praní, nik si vaše pracovné oblečenie neoblečie náhodou a klient bude vedieť, s kým má práve tú česť. Na prvý pohľad mu bude jasné, že hovorí so správnou osobou. Mimoriadny význam to má najmä vo väčších zdravotníckych zariadeniach.Logo, to je profesionalita a jednotnosťBez loga budete ako bez ruky. V dnešnej dobe už je vytvorenie logotypu, ako aj celkovej korporátnej identity, takpovediac nevyhnutnosť. Pomocou loga na vašom zdravotníckom oblečení, ktoré bežne využívate na sociálnych sieťach a celkovo pri propagácii, zvyšujete povedomie o svojej klinike, ambulancii či zariadení, pôsobíte oveľa profesionálnejšie a zvyšujete vizibilitu svojej značky. Zvolíte si miesto v oblasti výstrihu, na rukáve alebo na chrbte? Fantázii sa medze nekladú. Ochotne vám poradíme.Prečo by ste na logo nemali zabudnúť?Vytvára prvý dojem o vašej firme. Je základom každej silnej značky. Definuje vaše hodnoty.Kedy vyšívať logo neodporúčame?Niekedy vyšitie loga nemusí byť tou najsprávnejšou voľbou. Ideálne je, aby ste si zvolený model z našej dielne najprv prezreli na vlastné oči, aby ste sa uistili, že je farba a strih presne to, čo ste očakávali. Napríklad aj počas nášho skúšobného obliekacieho dňa, v rámci ktorého sa za vami radi kedykoľvek zastavíme. K vyšitiu loga potom pristúpime až vo chvíli, keď budete stopercentne vedieť napríklad odtieň vyšívacej nite či samotného umiestnenia.Ako to neprehnať?Ak si chcete okrem loga nechať vyšiť aj niečo ďalšie, myslite na to, že menej býva často viac. Pri voľbe textu sa obmedzte naozaj len na to nevyhnutné. Možno postačí krstné meno a iniciálka priezviska a hoci vaše logo v skutočnosti oplýva množstvom farieb, necháte si ho vyšiť len v jednej či dvoch základných. Výšivka by mala kontrastovať s farbou látky, aby vynikla. Ak preto túžite po pestrofarebnom tope, umiestnite logo pokojne na sukňu či nohavice, prípadne na vestu. Myslite na to, že najdôležitejšia je čitateľnosť. Pokiaľ idete kombinovať logo a text, zvoľte si v prvom rade, či si chcete nechať text vyšiť priamo pod logo alebo vedľa neho, alebo na opačnú stranu topu. V podstatnej miere to závisí od samotného zvoleného modelu. Kedykoľvek nás kontaktujte, veľmi radi vám poradíme.The post Logo na vašej pracovnej uniforme? Je to skvelý nápad appeared first on Diangelo.
Firemné logo má byť čitateľné, charakteristické a reprezentujúce firmu alebo subjekt nositeľa. Ponúkame Vám profesionálnu tvorbu logotypu / loga, obchodnej značky alebo produktovej značky. Ako sme už načrtli, logo je identifikačným znakom, symbolom alebo
prejsť na článokČasto sa stretávame s tým názorom, že načo nám to je? Okrádate sa o zisky, zobudte sa, konkurencia nespí... Príklad stavebnej firmy XY v Trnave: Na stretnutí sme sa rozprávali s konateľom o novučičkom logu a s tým spojenej grafickej identite celej firmy.
prejsť na článokMáte nepoužiteľné logo? Nie ste sním spokojný? Potrebujete inováciu? Je tu REDESIGN! Redesign loga sa spravidla tvorí vtedy, keď nie ste so súčasným logom spokojný po akejkoľvek stránke. Napríklad ste rozšírili pole podnikania a logo ho nijako nevystihuje
prejsť na článokLogo predstavuje identitu spoločnosti. Prvý dojem vytvára logo, ale vytvára dojem aj to, ak logo nemáte. Ak chcete zistiť aký je význam loga, musíte si položiť jednu otázku: Koľko veľkých, úspešných a známych spoločností nemá logo? Ak spoločnosť nemá svoj
prejsť na článokJednoduchosť je zložitejšia ako zložitosť Logo = Jednoduchosť. Jednoduchosť. Logo. 4 jednoduché písmenka. Presne. Takto ma vyzerať logo jednoducho. Čím jednoduchšie logo, tým lepšia funkčnosť. S logom budete môcť veľmi jednoducho manipulovať či pri tlači
prejsť na článok