Mercuri International opakovane patrí medzi 20 najlepších globálnych konzultačných spoločností v oblasti predaja za rok 2020. Spoločnosť Mercuri International bola opäť prostredníctvom TrainingIndustry.com vybraná medzi 20 najvýznamnejších spoločností na svete, zaoberajúcich sa rozvojom predaja.Vytvárať tento zoznam je poslaním TrainingIndustry s cieľom nepretržite monitorovať trh najlepších a najinovatívnejších poskytovateľov rozvojových služieb a technológií. Výber do Zoznamu TOP20 vzdelávacích spoločností pre rok 2020 bol založený na nasledujúcich kritériách:Myšlienkové vodcovstvo a vplyv na sektor rozvoja predajaŠírka a kvalita tém a kompetencií predajaVeľkosť spoločnosti a potenciál rastuPostavenie v sektore a inováciaSila klientov a geografický dosahTohtoročné TOP20 predajné tréningové spoločností prijímajú vzdelávacie technológie a rozširujú a rozvíjajú svoje rozvojové programy, aby plne podporili a zapojili moderných účastníkov,“ povedal Ken Taylor, prezident Training Industry, Inc. „Prostredníctvom digitálnej ponuky, simulácií, koučovania a assessmentu, tieto organizácie sú lídrami v oblasti rozvoja predaja prostredníctvom inovatívnych a kombinovaných prístupov, aby zabezpečili komplexnú skúsenosť so vzdelávaním. “„Sme veľmi radi, že môžeme byť opakovane ocenení za všetku našu prácu, ktorú robíme s klientmi po celom svete,“ povedal Frank Herbertz, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Mercuri International. AK CHCETE SPOZNAŤ BLIŽŠIE NAŠU PRÁCU, DAJTE NÁM VEDIEŤ KONTAKTUJTE NÁS The post Mercuri International medzi TOP20 globálnymi sales consulting spoločnosťami za rok 2020 first appeared on Mercuri International Slovakia.
Spoločnosť Mercuri International sa zaradila do zoznamu 20 najvýznamnejších spoločností poskytujúcich online tréningy predaja v roku 2020. 16. septembra v Štokholme spoločnosť Selling P
prejsť na článokGood customer service is half the battle. Learn three tips on how to use it to boost your sales.
prejsť na článokRok 2020 zmenil veľa v správaní sa firiem aj ich zákazníkov. Súčasná situácia, vyplývajúca z obmedzení kontaktov, významne ovplyvňuje aj fungovanie predajných organizácií. Pandémia Covid-19 podľa niektorých analýz urýchlila proces digitalizácie v niektorý
prejsť na článokPísmená gréckej abecedy sa nám pomaly míňajú a OMIKRON sa tvári byť možno už tým posledným v pandémii Covid19 (snáď ). Všetci veríme, že už čoskoro bude minulosťou. To, čo tu ale po Covide zostane, sú veľké zmeny vo fungovaní firiem a predaj sa tomu tiež
prejsť na článokČínske príslovie „Možno žijeme v zaujímavých časoch“ sa nikdy nezdalo relevantnejšie cestovné obmedzenia, politické nepokoje, extrémne počasie. Pridajte k tomu požiadavky trvalej udržateľnosti a ekologické iniciatívy a zdá sa, že splniť tieto ciele a zár
prejsť na článok