Najúspešnejšie kampane na Modrom koníku za rok 22

Hrdo môžeme konštatovať, že v roku 2022 sme realizovali množstvo kvalitných a hodnotných kampaní. Hodnotných nielen pre naše používateľky, ale aj pre našich klientov. Pozitívna väzba, ktorú sme dostali nás inšpirovala natoľko, že sme sa rozhodli zhrnúť niektoré z nich a poskytnúť vám náhľad do kampaní, ktoré boli v roku 2022 najmä o recenziách. Klienti a ich kampane, ktoré prekonali očakávania Ako sme už viackrát v našich článkoch na blogu spomínali, budovanie reputácie na internete je jedna z kľúčových aktivít každého brandu a nezaobíde sa bez vytvárania dôveryhodných recenzií. Pozrime sa na to, ako sa to darilo našim klientom. Klient Maxsport, croissanty Bauli Formáty: Produktová stránka v Centre recenzií, Sampling, Správy do internej pošty, Súťaž a bannery  Klient Maxsport sa vrátil po roku s ďalšou rozsiahlou kampaňou pre rad talianskych croissantov Bauli. Mamičky sa tešili sladkému testovaniu a priniesli pozitívne a užitočné recenzie. Testovania sa zúčastnili celé rodiny, a tak používateľky priniesli naozaj dôveryhodný pohľad na croissanty od svojich detí i partnerov. Táto kampaň však nie je informačne nabitá len pre ostatné používateľky. Sám klient sa vďaka recenziám dozvedel od svojej cieľovej skupiny potrebné informácie, ktoré mu pomôžu produkt ďalej vylepšiť prípadne stavať na kvalite, ktorú jeho zákazníci zachytili. Môže sa zdať, že ide o jednoduchý produkt, ale naše testerky si dali záležať, aby pre ostatné čitateľky dôveryhodne opísali rôzne chute, veľkosť produktu, obal (dizajn) či zloženie.  Čo hovoria čísla?  Počet testeriek na sampling: 100 Zásah: viac ako garantovaných 50 000 unikátov  Počet hodnotení počas kampane: viac ako 100  Klient rozdával sladkú atmosféru aj ďalej a do súťaže o čerstvé pečivo sa zapojilo viac ako 2 500 unikátnych používateliek. Správy do internej pošty a bannery podporili túto príjemnú kampaň a používateľky nedostali žiadnu šancu vyhnúť sa sladkému pokušeniu. Klient Novofruct, detské výživy a pokrmy Ovko Formáty: Produktová stránka v Centre recenzií, Sampling,  Kto by nechcel testovať zdravé detské výživy a ovocné kapsičky? Ako už názov napovedá, ide o dobroty pre deti, ale predstavte si to lahodná ovocná a čerstvá výživa, k tomu jemná piškóta a žiadne výčitky zo sladkého prejedania sa. Dokonalé testovanie, ktoré si vyskúšali práve naše mamičky. Táto kampaň bola jedna z najúspešnejších vzniklo množstvo organických recenzií a dosiahli sme historicky najvyššiu čítanosť produktovej stránky (ide o detailné popisy produktov, recenzie a odkazujú na e-shopy, kde sa dá daný produkt kúpiť). Aj tu si používateľky dali zaléžať na svojich recenziách spomínajú v nich názor na rôzne príchute, bio zloženie, reakcie svojich detí a i. Vďaka kvalitnému SEO sme pri zadaní hesla “detske vyzivy ovko recenzie” do vyhľadávača Google dostali recenzie na 1. miesto.  Čo hovoria čísla?  Počet testeriek na sampling: 20    Zásah: viac ako garantovaných 30 000 unikátov  Počet hodnotení počas kampane: takmer 100   Klient: LEGO®, LEGO® DUPLO® Divoké zvieratá Európy Formáty: Produktová stránka v Centre recenzií, Používateľské testovanie, Súťaž, Správy do Internej pošty,  Opäť sa dostávame k testovaniu, ktoré zabaví celú rodinu. Stavať lego, vymýšľať si rôzne kombinácie, príbehy,… Krásne spomienky na detstvo, však? Naše mamičky dostali od klienta možnosť testovať LEGO DUPLO so svojimi detičkami a priniesli detailné recenzie (rovnako majú aj produktovú stránku) s kvalitnými fotografiami ukázali tak celú hru a všetky možnosti jej využitia. Častokrát sa pri kúpe rôznych hier mamičky obávajú, čo ich po rozbalení vlastne čaká. Vďaka našim recenziám však nepríde k žiadnemu prekvapeniu, nakoľko v nich nájdu reálne fotografie mamičiek, reakcie ich detí na hru, popísané materiály, veľkosti a iné vlastnosti hry. Čo hovoria čísla?  Zásah: viac ako garantovaných 50 000 unikátov  Počet hodnotení počas kampane: takmer 50  Kampaň testovaním však nekončila. Náš YouTube tím so svojimi detičkami si Lego Duplo vyskúšal priamo pred kamerami v produktovom videu, ktoré dosiahlo viac ako 23 tisíc videní.  Klient u nás realizoval aj súťaž, ktorú promoval nielen cez nami zabezpečené upozornenia, ale aj cez formát správy do internej pošty. Súťaž mala cez viac ako 3 000 unikátnych zapojení.  Klient: Demänová rezort  Formáty: Produktová stránka v Centre recenzií, Používateľské testovanie, Video na YouTube,  S klientom Demänová rezort máme vytvorenú dlhodobú a veľmi priateľskú spoluprácu. Niet sa čomu čudovať ide o miesto, kde sa o vás postarajú za každého počasia, poznajú potreby rodín i jednotlivcov a svoje služby stále vylepšujú aj vďaka tipom z Modrého koníka. Uvedené slová potvrdzujú aj naše používateľky, ktoré atmosféru zažívajú na vlastnej koži. Každý mesiac totiž navštívi rezort iná rodina. Používateľka vybraná z našej komunity, ako jej zástupca, spíše potom svoje skúsenosti (recenzie) do vytvorenej produktovej stránky klienta. Klient i ostatné mamičky takto dostanú kvalitné recenzie od skutočných a dôveryhodných používateliek z každého ročného obdobia.  Čo hovoria čísla?  Zásah: viac ako garantovaných 50 000 unikátov každé 3 mesiace  Počet hodnotení počas kampane: 26  A pre tých, ktorým recenzie na internete nestačia, sme s klientom vytvorili aj video na YouTube, ktoré má viac ako 26-tisíc videní.  Čo si z toho vziať? Ak by ste si mali niečo z uvedených kampaní vziať, tak to, že naše recenzie, hodnotenia, naozaj dávajú potenciálnym zákazníkom potrebné informácie. Iba z hviezdičiek sa nikto nedozvie, ako produkt vyzerá v skutočnosti, či sú materiály odolné, chuť neodolateľná alebo zážitok kvalitný. Dávame si záležať na tom, aby išlo o dôveryhodný obsah. Čo môže náše tvrdenia lepšie podčiarknuť ako fakt, že sa k nám klienti pravidelne vracajú?   Pozrite si o našich formátoch viac na webe pre marketérov alebo nás priamo oslovte. Náš team vám indiviuálne poradí, čo pre vaše produkty/služby bude u nás fungovať najlepšie v závislosti aj od toho, čo aktuálne vo vašich stratégiách plánujete.The post Najúspešnejšie kampane na Modrom koníku za rok ’22 first appeared on Modrý koník pre marketérov.

prejsť na článok

Aký obsah vládol na Modrom koníku v roku 22?

Aký obsah bol medzi ženami a mamičkami v roku 2022 na Modrom koníku najobľúbenejší? Pozrieme sa na to, čo uspelo na YouTube a čo zase na našom koníkovskom fóre. Dozviete sa, čím si naše publikum najčastejšie prechádzalo, v čom potrebovali pomôcť či poradi

prejsť na článok

Výber úspešných kampaní na Modrom koníku

Každý mesiac v Modrom koníku makáme na rôznych kampaniach. Každá z nich je iná, špecifická, niektoré nás prekvapia, niektoré nám dajú zabrať. Ale do každej dávame všetko a v tomto článku si prečítate o niektorých, ktoré zažiarili na našom webe za posledné

prejsť na článok

Family Day dopadol na výbornú!

Tohtoročný Family Day dopadol na jednotku! V sobotu 3. 6. 2023 sa zamestnanci MENERTU spolu so svojimi rodinami opäť stretli na Farme Humanita, aby oslávili deň detí, a zároveň si zasúťažili vo varení gulášu. Do varenia sa zapojilo 6 tímov. Na prvých troc

prejsť na článok

Marketingové trendy na rok 2023

Nech už bude rok 2023 akýkoľvek, jedno vieme určite. Z hľadiska marketingu pôjde o rok plný výziev. Z toho dôvodu sme pre vás pripravili prehľad tých najzásadnejších trendov, ktoré budú v roku 2023 ovplyvňovať marketing, značky a zákazníkov. Poďme sa na n

prejsť na článok

3 trendy v influencer marketingu, ktoré by ste mali poznať

Vplyv influencerov na marketing rastie a vyvíja sa aj samotný influencer marketing – stáva sa profesionálnejší, kreatívnejší av neposlednom rade aj efektívnejší. Aké zmeny sme zaznamenali v posledných mesiacoch? A aké trendy by ste mali poznať? Rok 2022 b

prejsť na článok