B2B - Modrý koník pre marketérov

Posilnite vašu značku a zvýšte predaje s Modrým koníkom

prejsť na web

Ako na diverzitu a inklúziu v marketingu

Správanie zákazníkov a značiek hovorí jasne. Diverzita, rovnosť a inklúzia alias DEI sú čoraz dôležitejšou oblasťou marketingu. Ak chcete zostať relevantní pre svojich zákazníkov, osloviť nové cieľové skupiny a nestratiť tvár (nielen) u mileniálov a gener

prejsť na článok

Výber úspešných kampaní na Modrom koníku

Každý mesiac v Modrom koníku makáme na rôznych kampaniach. Každá z nich je iná, špecifická, niektoré nás prekvapia, niektoré nám dajú zabrať. Ale do každej dávame všetko a v tomto článku si prečítate o niektorých, ktoré zažiarili na našom webe za posledné

prejsť na článok

4 zásady udržateľného marketingu

Udržateľnosť – téma, ktorá zažíva boom nielen v oblasti marketingu. Slová ako eko, bio, recyklácia a zodpovednosť sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou marketingovej argumentácie, ekológia sa dostáva medzi základné hodnoty značiek. Poďme si preto predstaviť

prejsť na článok

MDŽ 2023: Tipy, ako na marketing k sviatku žien

Sviatok všetkých žien – alias Medzinárodný deň žien – tradične pripadá na 8. marca a patrí k sviatkom, ktoré sa oslavujú vo väčšine krajín sveta. Nie je preto divu, že ako taký neušiel pozornosti marketérov, PR stratégov a značiek. Je totiž vynikajúcou pr

prejsť na článok

3 trendy v influencer marketingu, ktoré by ste mali poznať

Vplyv influencerov na marketing rastie a vyvíja sa aj samotný influencer marketing – stáva sa profesionálnejší, kreatívnejší av neposlednom rade aj efektívnejší. Aké zmeny sme zaznamenali v posledných mesiacoch? A aké trendy by ste mali poznať? Rok 2022 b

prejsť na článok

Používateľské recenzie na internete: Ako ich získať a čomu sa vyvarovať

Online recenzie sú v dnešnej dobe pre drvivú väčšinu firiem absolútne nevyhnutné. Ako ale svoju reputáciu na internete budovať a ako motivovať zákazníkov, aby vám nechávali pozitívne recenzie? V dnešnom článku sa zameriame na osvedčené tipy, ako v prípade

prejsť na článok

Aký obsah vládol na Modrom koníku v roku 22?

Aký obsah bol medzi ženami a mamičkami v roku 2022 na Modrom koníku najobľúbenejší? Pozrieme sa na to, čo uspelo na YouTube a čo zase na našom koníkovskom fóre. Dozviete sa, čím si naše publikum najčastejšie prechádzalo, v čom potrebovali pomôcť či poradi

prejsť na článok

Najúspešnejšie kampane na Modrom koníku za rok 22

Hrdo môžeme konštatovať, že v roku 2022 sme realizovali množstvo kvalitných a hodnotných kampaní. Hodnotných nielen pre naše používateľky, ale aj pre našich klientov. Pozitívna väzba, ktorú sme dostali nás inšpirovala natoľko, že sme sa rozhodli zhrnúť ni

prejsť na článok

Najlepšie femvertisingové kampane roku 2022

V oblasti zacielenia na základe rodu sa marketingové a komunikačné stratégie rýchlo vyvíjajú. Spotrebitelia – a predovšetkým spotrebiteľky – menia svoje preferencie aj nákupné správanie. Ako vyzerajú posledné trendy v zacielení na ženy a aké boli najvydar

prejsť na článok

Marketingové trendy na rok 2023

Nech už bude rok 2023 akýkoľvek, jedno vieme určite. Z hľadiska marketingu pôjde o rok plný výziev. Z toho dôvodu sme pre vás pripravili prehľad tých najzásadnejších trendov, ktoré budú v roku 2023 ovplyvňovať marketing, značky a zákazníkov. Poďme sa na n

prejsť na článok