Posilnite vašu značku a zvýšte predaje s Modrým koníkom
Správanie zákazníkov a značiek hovorí jasne. Diverzita, rovnosť a inklúzia alias DEI sú čoraz dôležitejšou oblasťou marketingu. Ak chcete zostať relevantní pre svojich zákazníkov, osloviť nové cieľové skupiny a nestratiť tvár (nielen) u mileniálov a gener
Každý mesiac v Modrom koníku makáme na rôznych kampaniach. Každá z nich je iná, špecifická, niektoré nás prekvapia, niektoré nám dajú zabrať. Ale do každej dávame všetko a v tomto článku si prečítate o niektorých, ktoré zažiarili na našom webe za posledné
Udržateľnosť – téma, ktorá zažíva boom nielen v oblasti marketingu. Slová ako eko, bio, recyklácia a zodpovednosť sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou marketingovej argumentácie, ekológia sa dostáva medzi základné hodnoty značiek. Poďme si preto predstaviť
Sviatok všetkých žien – alias Medzinárodný deň žien – tradične pripadá na 8. marca a patrí k sviatkom, ktoré sa oslavujú vo väčšine krajín sveta. Nie je preto divu, že ako taký neušiel pozornosti marketérov, PR stratégov a značiek. Je totiž vynikajúcou pr
Vplyv influencerov na marketing rastie a vyvíja sa aj samotný influencer marketing – stáva sa profesionálnejší, kreatívnejší av neposlednom rade aj efektívnejší. Aké zmeny sme zaznamenali v posledných mesiacoch? A aké trendy by ste mali poznať? Rok 2022 b
Online recenzie sú v dnešnej dobe pre drvivú väčšinu firiem absolútne nevyhnutné. Ako ale svoju reputáciu na internete budovať a ako motivovať zákazníkov, aby vám nechávali pozitívne recenzie? V dnešnom článku sa zameriame na osvedčené tipy, ako v prípade
Aký obsah bol medzi ženami a mamičkami v roku 2022 na Modrom koníku najobľúbenejší? Pozrieme sa na to, čo uspelo na YouTube a čo zase na našom koníkovskom fóre. Dozviete sa, čím si naše publikum najčastejšie prechádzalo, v čom potrebovali pomôcť či poradi
Hrdo môžeme konštatovať, že v roku 2022 sme realizovali množstvo kvalitných a hodnotných kampaní. Hodnotných nielen pre naše používateľky, ale aj pre našich klientov. Pozitívna väzba, ktorú sme dostali nás inšpirovala natoľko, že sme sa rozhodli zhrnúť ni
V oblasti zacielenia na základe rodu sa marketingové a komunikačné stratégie rýchlo vyvíjajú. Spotrebitelia – a predovšetkým spotrebiteľky – menia svoje preferencie aj nákupné správanie. Ako vyzerajú posledné trendy v zacielení na ženy a aké boli najvydar
Nech už bude rok 2023 akýkoľvek, jedno vieme určite. Z hľadiska marketingu pôjde o rok plný výziev. Z toho dôvodu sme pre vás pripravili prehľad tých najzásadnejších trendov, ktoré budú v roku 2023 ovplyvňovať marketing, značky a zákazníkov. Poďme sa na n