Každý mesiac v Modrom koníku makáme na rôznych kampaniach. Každá z nich je iná, špecifická, niektoré nás prekvapia, niektoré nám dajú zabrať. Ale do každej dávame všetko a v tomto článku si prečítate o niektorých, ktoré zažiarili na našom webe za posledné mesiace. Výber kampaní je zoradený podľa formátov, ktoré sme spolu zrealizovali. Aktualizácia 30/03/2023 Centrum recenzií 1. Centrum recenzí: Produktová stránka, Sampling, produkty Sunar BIO dojčenské mlieka 2, 3 Veľmi dobre známa značka Sunar s pravidelnou komunikáciou na Modrom koníku sa tentokrát rozhodla pre produkty Sunar Bio dojčenské mlieka 2, 3 využiť Produktové stránky a Sampling. Vzniklo cca 30 dôveryhodných recenzií, v ktorých mamičky pridali fotografie z domáceho prostredia s dôkladnými hodnoteniami. Celá kampaň bola promovaná na našej stránke aj na Facebook-u. Testovania sa zhostila aj naša redakcia, ktorá pri tejto príležitosti natočila aj YouTube Video. Video má viac ako 27 tisíc unikátnych videní. 2. Centrum recenzií a produktové video klienta Henkel, produkty Persil Pre produkty Persil sme vytvorili produktovú stránku doplnenú o spotrebiteľské recenzie. Je to priestor, kde má klient uvedený daný produkt s popisom a používateľky môžu ľubovoľne ohodnotiť tento tovar slovne aj hviezdičkami. Celá kampaň dosiahla viac ako je garantovaný zásah na 100 tisíc unikátnych používateľov. Pri vyhľadávaní “persil discs sensitive recenzie” nájdete na Google recenzie z Modrého koníka na 2. mieste. Kampaň bola promovaná aj na FB a IG. Pre klienta sme vytvorili aj produktové video na YouTube, ktoré bolo zobrazené až 51406-krát na Slovensku aj v Čechách a doručili sme garantovaný zásah cez 40 tisíc. Video nájdete TU. 3. Centrum recenzií, používateľské a redakčné testovanie, sampling, produktové video klienta Heineken, produkt Zlatý Bažant Radler 0,0% Svieži Klient Heineken sa na Modrého koníka vracia každý rok. Z tejto spolupráce sa stala úspešná tradícia, dokonca si mamičky ich kampaň doslova pýtajú. Tento rok dali našim mamičkám otestovať dve príchute: pšeničný citrón a jablko. Pre uvedené produkty sme vytvorili produktovú stránku v našom Centre recenzií doplnenú o: používateľské recenzie (vybrané používateľky testujú produkty a následne pridajú hodnotenia), redakčné testovanie (naša redakcia produkty otestuje, nafotí a obsah produktovej stránky obohatí aj benefity, ktoré nám pošlete v briefe), Celá kampaň dosiahla viac ako je garantovaný zásah na 100 tisíc unikátnych používateľov. Kampaň bola promovaná aj na FB a IG. Produktové video na YouTube bolo zobrazené viac ako 26 tisíc krát a doručili sme garantovaný zásah cez 20 tisíc. Video nájdete TU. 4. Centrum Recenzií a produktové video pre Klienta Kofola, produkty Jupí Pre produkty Jupí Sirupy Imunita sme vytvorili produktovú stránku doplnenú o spotrebiteľské recenzie. Celá kampaň dosiahla viac ako garantovaný zásah na 30,000 unikátnych používateľov. Pri vyhľadávaní “jupi imunita recenzie” nájdete na Google recenzie z Modrého koníka na 1. mieste. Produktové video na YouTube bolo zobrazené až 23 437-krát a doručili sme garantovaný zásah cez 20 tisíc. Video nájdete TU. Ambasádorka značky 1. Ambasádorka značky na 6 mesiacov klienta Diparlux Na Slovensku je klient Diparlux už známa značka, pravidelne u nás inzeruje a mamičky ju poznajú. Tentokrát sa klient rozhodol zviditeľniť produkty Mustela a ukázať im, v akých každodenných situáciách môže byť pre mamičky nápomocný. Spolupráca prebieha prostredníctvom Ambasádorky značky. Pre klienta sme vybrali mamičku z radov používateliek, ktorá sa svojej úlohy zhostila ako profesionálka a hneď si našla fanúšičky. Nájdete ju pod profilom mravenek. Vďaka svojim príspevkom, článkom a súťažiam na pravidelnej báze počas 6 mesiacov ukáže ostatným mamičkám výhody produktov Mustela a to dôveryhodným spôsobom, keďže je jednou z nich. 2. Ambasádorka značky klienta Fisher Price Dominika prezentuje tento lovebrand naozaj ukážkovo. Produkty Fisher Price zaraďuje do svojho živote prirodzene, bez nátlaku a tak vytvára veľmi silnú komunitu okolo celej značky. Presvedčte sa sami na jej profile. 3. Ambasádorka značky klienta Dm Babylove Ambasádorka Dominika pre značku dm Babylove si vás hneď získa. Krásne fotí, do každého príspevku dáva svoju dušu a zároveň ukazuje realitu. Nemáte pocit, že na vás niekto tlačí s reklamou, pretože značka je súčasťou jej života. Všetko spolu hrá. Dosť bolo slov, odporúčame sa presvedčiť na jej profile. Súťaž 1. Súťaž klienta Interpharm, produkty Jamieson Do súťaže bolo zapojených až 2197 používateľov. Kampaň si môžete pozrieť na tomto odkaze. 2. Súťaž klienta Heineken, produkty Zlatý Bažant radler Do súťaže sa zapojilo 1 797 používateliek. Odpovede používateliek boli skryté, a tak nemohli od seba okukávať. Odpoveď museli skutočne nájsť na stránke klienta. Natívny článok 1. Natívny článok klienta Union Článok, ktorý prirodzene informuje o závažnej téme, bol čítaný až 5 697 krát. Pozrite si ho priamo na stránke. 2. Natívny článok klienta Generali Článok napísaný prirodzenou formou bol čítaný až 5 040 krát. Pozrite si ho TU. PR článok článok 1. PR články a displejové formáty klienta Markíza Televízia Markíza si pri príležitosti spustenia vlastného seriálu ,,Mama na prenájom” nemohla zvoliť lepší kanál. Okrem displejových formátov s nadpriemernými výsledkami u nás uverejnila aj dva PR články. Prvý článok sa týkal samotného seriálu a dosiahol čítanosť takmer 1 400 unikátov. Obsahom druhého článku bola téma „hľadanie detskej hviezdy do seriálu”, kde sme dosiahli rekordný počet unikátnych čítaní a to takmer 12 150. Poradne 1. Poradňa klienta Gyn-Fiv, video s odborníkom, Klient Gyn-Fiv centrum pre gynekológiu, urológiu a asistovanú reprodukciu, prostredníctvom svojho vedúceho lekára a gynekológa radí mamičkám v Poradni Modrého koníka. Odborník MUDr. MUDr. Peter Harbulák, PhD odpovedá na otázky podľa potreby a časových možností. Táto poradňa je veľmi populárna najmä vďaka téme, ktorej sa venuje a obsahu, ktorý lekár podáva zrozumiteľne a jednotlivé nejasnosti vysvetľuje so všetkými potrebnými súvislosťami. V tejto poradni MUDr. Harbulák, PhD. so svojím tímom zodpovedal už na viac ako 65 otázok. Pre lepšiu predstavu navštívte poradňu klienta Gyn-Fiv. Aj vy môžete mať podobnú odbornú poradňu, v ktorej zodpoviete vašej cieľovej skupine otázky, ktoré sa mamičky boja alebo nemajú možnosť opýtať nikoho v okolí. Vaším prístupom tak môžete nadviazať vzťah, na ktorom dokážete neskôr stavať aj v osobnej rovine. Pri každej odpovedi máte totiž uvedenú svoju vizitku adresu pôsobenia, webové adresy a pod. Používateľka sa tak môže s vašou značkou/firmou skontaktovať neskôr aj osobne. V prípade, že nemáte k dispozícii svojich vlastných odborníkov, môžete sa stať aj sponzorom odbornej poradne podľa témy, ktorej sa venujete. Aktuálne aktívne poradne nájdete TU. Rovnako sa tak môžete stať sponzorom odborného video obsahu podľa zamerania, ktoré vám je blízke. S klientom Gyn-Fiv sme natočili tiež YouTube video rozhovor s odborníkom, ktoré za dva mesiace dosiahlo viac ako 27-tisíc videní. Toto číslo aj naďalej stúpa, keďže video je stále dobre dohľadateľné. Veríme, že vás tieto kampane inšpirovali a ukázali vám, ako sa dajú rôzne produkty či služby komunikovať u nás na stránke Modrého koníka. Všetky formáty máme prehľadne popísané TU. Neváhajte sa nám ozvať, radi vám poradíme o tom správnom formáte pre vás.The post Výber úspešných kampaní na Modrom koníku first appeared on Modrý koník pre marketérov.
Sú ženy, pre ktoré je jedlo trápením a sú tu tie, pre ktoré jedlo nerobí žiadny problém. Tu sú príklady mojich úspešných klientiek, ktoré dlho s jedlom bojovali, no nakoniec prišli ako si jedlo spriateliť. Príspevok Tri poučenia od úspešných klientiek je
prejsť na článokAký obsah bol medzi ženami a mamičkami v roku 2022 na Modrom koníku najobľúbenejší? Pozrieme sa na to, čo uspelo na YouTube a čo zase na našom koníkovskom fóre. Dozviete sa, čím si naše publikum najčastejšie prechádzalo, v čom potrebovali pomôcť či poradi
prejsť na článokHrdo môžeme konštatovať, že v roku 2022 sme realizovali množstvo kvalitných a hodnotných kampaní. Hodnotných nielen pre naše používateľky, ale aj pre našich klientov. Pozitívna väzba, ktorú sme dostali nás inšpirovala natoľko, že sme sa rozhodli zhrnúť ni
prejsť na článokTohtoročný Family Day dopadol na jednotku! V sobotu 3. 6. 2023 sa zamestnanci MENERTU spolu so svojimi rodinami opäť stretli na Farme Humanita, aby oslávili deň detí, a zároveň si zasúťažili vo varení gulášu. Do varenia sa zapojilo 6 tímov. Na prvých troc
prejsť na článokNech už bude rok 2023 akýkoľvek, jedno vieme určite. Z hľadiska marketingu pôjde o rok plný výziev. Z toho dôvodu sme pre vás pripravili prehľad tých najzásadnejších trendov, ktoré budú v roku 2023 ovplyvňovať marketing, značky a zákazníkov. Poďme sa na n
prejsť na článok