Nastavenie programu Bezplatné záznamy o výrobkoch Platformy Google

Bezplatné záznamy o výrobkoch Google (Platformy Google) v účte Google Merchant Center umožňujú online obchodom zobrazovať svoje produkty a výrobky na Google zadarmo. Vaše produkty sa teda môžu zobrazovať v Obrázkoch Google, na karte Google Nákupy, vo funkcií Google Lens a výsledkoch Vyhľadávania Google bez toho aby ste za to museli platiť. Ak chcete využiť túto možnosť je potrebné mať vytvorený účet Google Merchant Center, ktorý bude obsahovať informácie o vašich produktoch. Nižšie nájdete prehľadný návod pre nastavenie zobrazovania produktov v platformách Google zadarmo. Ako zaregistrovať účet Google Merchant CenterNastavenie programu Bezplatné záznamy o výrobkoch Platformy GoogleVytvorenie informačného kanála v Merchant Center 1. Ako zaregistrovať účet Google Merchant Center 1. V prvom kroku prejdite na stránku pre vytvorenie. V pravom hornom rohu kliknite na tlačidlo Get started. 2. Na ďalšej stránke znova kliknite na Get started. 3. Budete presmerovaný na novú stránku kde vyplňte potrebné údaje: Názov vášho eshopuKrajinu predajaSprávnu časovú zónuZaškrtnite tlačidlo On my website 4. Ďalej sa Google pýta či využívate niektorú z platforiem Shopify alebo PayPal a či Vás môže kontaktovať a odosielať Vám typy a novinky. Povinné je zaškrtnúť iba súhlas s podmienkami. Zaškrtnite súhlas s podmienkami a následne v ľavom dolnom rohu kliknite na tlačidlo CREATE ACCOUNT. 5. Kliknite na tlačidlo Later. Účet máte úspešne vytvorený. 2. Nastavenie programu Bezplatné záznamy o výrobkoch Platformy Google 1. V ľavej ponuke prejdite na Growth a následne na Manage programs. Vidíte všetky typy programov ktoré Google ponúka. Pre zobrazovanie produktov naprieč celým Googlom zadarmo zvoľte prvú možnosť. 2. Ako prvé je potrebné overiť a nárokovať vašu webovú adresu. Kliknite na Provide your website URL. 3. Zadajte url adresu vášho webu. Kliknite na tlačidlo Save. 4. Po vložení nám systém hlási webovú adresu ako neoverenú a nenárokovanú. 5. Webovú adresu je možné overiť a nárokovať 3 spôsobmi. Pomocou Google Analytics, Google Tag Managera alebo manuálnym vložením kódu do zdroja stránky. Ak máte vytvorený a nastavený účet Google Analytics overenie pomocou neho je jednoduché. Kliknite na prvú možnosť a potom na Verify URL. V prípade potreby využite iný spôsob pre overenie webovej adresy. Google ponúka pri každej možnosti nápovedu ako postupovať. 6. Webovú adresu máte úspešne overenú a nárokovanú. 3. Vytvorenie informačného kanála v Merchant Center 1. Dôležitou časťou je vytvorenie informačného kanála ktorý bude poskytovať všetky potrebné informácie o vašich produktoch ktoré sa budú zobrazovať v Platformách Googlu. Kliknite na Add product data. 2. Produkty je možné nahrať manuálne pomocou prvej možnosti Individual product. Tento spôsob je však zdĺhavý a pri veľkom počte produktov nereálny. Pre automatické nahratie produktov na základe XML feedu kliknite na Create produkt feed. 3. Zvoľte správnu krajinu, jazyk a zaškrtnite Free product listings (bezplatné záznamy o výrobkoch). Možné je ešte zvoliť Display ads a Shopping ads. Tieto programy v tomto prípade nepotvrdzujte. 4. Google nám ponúka 4 možnosti ako vytvoriť informačný kanál. Plne automatické nahrávanie a pravidelnú aktualizáciu produktov dosiahneme pomocou XML feedu. XML feed je súbor, ktorý obsahuje informácie o Vašich produktoch. Viac informácií o tom aké parametre ma XML feed obsahovať a ako ho vygenerovať sa dozviete v našom blogu. Zadajte ľubovoľný názov informačného kanála a zvoľte možnosť Scheduled fetch. 5. Zadajte ľubovoľný názov súboru, zvoľte ako často sa bude feed aktualizovať a o ktorej hodine. Odporúčam dennú aktualizáciu v skorých ranných hodinách. Zadajte URL adresu XML feedu a úplne dole kliknite na tlačidlo Create Feed. 6. Boli ste presmerovaný na novú stránku. Kliknite na názov informačného kanála ktorý ste vytvorili. 7. Kliknite ne Fetch Now. Teraz prebieha nahrávanie vašich produktov. 8. Nahratie všetkých produktov môže trvať niekoľko minút, záleží od počtu produktov. Po nahratí vidíte výsledky procesu. Koľko produktov bolo úspešne nahratých, prípadne zoznam základných problémov. 9. V sekcií Diagnostics po 30 minútach uvidíte prehľadnú štatistiku všetkých produktov a v prípade zamietnutých produktov podrobný popis problémov. 10. Po úspešnom nahratí produktov je ako posledné potrebné potvrdiť súhlas s pravidlami. Program máte úspešne nastavený. Vaše produkty sa môžu začať zobrazovať v Platformách Google zadarmo. The post Nastavenie programu Bezplatné záznamy o výrobkoch Platformy Google appeared first on Ubunlo.

prejsť na článok

Získajte s nami Google Ads promo kód 350€

Google v minulosti ponúkal pre novo vytvorené účty Google Ads možnosť získať promo kód vo výške 75€. Aktuálne tento Google kupón už nie je možné získať. Máme však pre vás dobrú správu. Ako Google Partner máme jedinečnú možnosť získať pre váš nový účet

prejsť na článok

Ako prepojiť Google ads a Google Analytics účet

Dnes sa pozrieme na to, ako nastaviť prepojenie medzi účtami Google Ads a Google Analytics.  Pokiaľ ešte nemáte vytvorený účet Google Analytics, tak si ho môžete vytvoriť tu. Ak už máme vytvorený účet, prejdite znovu do základného rozhrania účtu “Google A

prejsť na článok

Google Nákupy (Google Shopping) Cena za nastavenie

Zobrazujte svoje produkty priamo v Google vyhľadávaní v obrázkovej podobe. Ovplyvnite proces nákupu zákazníka v tej pravej chvíli a zvýšte konverzný pomer a počet objednávok vo Vašom e-shope vďaka profesionálnej nastavenej reklamnej kampani Google Nákupy

prejsť na článok

Predvolená voľná zhoda reklamných kampaniach Google Ads

Google Ads nastavuje voľnú zhodu ako predvolenú pre nové kampane vo vyhľadávaní Google Ads oznámil že začína  predvolene používať voľnú zhodu pre nové kampane vo vyhľadávaní, čo môže mať vplyv na výkonnosť reklám ako aj na výdavky, ak nie sú inzerenti dos

prejsť na článok

Bezplatné dlhové poradenstvo

Bezplatne-dlhove-poradenstvoStiahnuťThe post Bezplatné dlhové poradenstvo first appeared on Obec Dlhé Stráže.

prejsť na článok