TikTok – buzz slovíčko dnešných dní pre všetkých marketérov. Veľa značiek sa predbieha aj na Slovensku v súčasnosti v tom, kto bude na TikToku skôr alebo kto vytvorí lepší obsah. A vy si možno práve teraz lámete hlavu s otázkou, či by ste na TikToku mali byť aj vy a vaša značka, produkt alebo služba. Odpoveďou je, že záleží. Na túto otázku neexistuje jednoznačná odpoveď, avšak my vám v tomto článku dáme niekoľko základných informácii o TikToku, ktoré vám lepšie napovedia, kedy môže byť pre vašu značku užitočný. TikTok je video platforma a tiež nekorunovaný kráľ organického zásahu spomedzi všetkých sociálnych médií. Čo to znamená? Že pokiaľ budete vytvárať kvalitný obsah relevantný pre túto sociálnu sieť, je veľká šanca, že zaujmete a srdiečka či sledovatelia vám budú rýchlo pribúdať. Preto dokáže za pomerne malý rozpočet získať veľa muziky. Z tohto pohľadu je TikTok oveľa výhodnejší ako napríklad Facebook, kde bez platenej podpory nezískate takmer žiaden zásah. Keď sme však pri obsahu, kvalita je rovnako dôležitá ako kvantita. Nesnažte sa na tejto sieti recyklovať obsah, ktorý máte v pláne uverejniť na inej platformy, alebo taký, ktorý nemá požadovaný formát. Samozrejme, uverejniť ho uverejníte, ale nebude mať rovnaký efekt ako obsah, ktorý je primárne určený pre túto sieť. Na TikToku sú najvhodnejšie videá, ktoré sú kratšie. Najlepšie zaujmete videom do 40 sekúnd. Avšak je to vždy individuálne, skúšajte rôzny obsah. Ak si vaše produkty vyžadujú viac hovoreného slova, môžete vyskúšať napríklad unboxing. V prípade, že máte fashion značku, bude skvelou formou jej prezentácie video s hudobným podmazom. Neváhajte si aj uletieť. Práve na tejto platforme si môžete dovoliť takmer všetko. Kedy je pre vašu značku relevantné pridať sa na TikTok? Vedzte, že táto platforma má oveľa mladšiu cieľovú skupinu ako iné sociálne médiá. Jej fanúšikovia postupne pribúdajú aj na slovenskom trhu. Možno niekedy krútite hlavou nad tým, aký obsah tam pribúda, ale od zábavných videí sú to vo veľkom prítomné aj videá rôznych značiek. Fanúšikovia si sem chodia pre inšpiráciu alebo aj pre trávenie svojich voľných chvíľ. Ak ich váš obsah zaujme, je veľmi pravdepodobné, že si hravo pozrú aj viacero videí, ktoré máte vonku. Na TikToku sa zamerajte skôr na budovanie milovníkov vašej značky. Samozrejme, keď máte nejakú novinku na trhu, pokojne ju odprezentujte, ale touto platformou nezískate prvoplánovo predaje. Možno sú však medzi jej užívateľmi niekoľkí lojálni zákazníci, ktorí k vám pribudnú. A čo takí influenceri? Tí sú v súčasnosti prítomní predovšetkým na Instagrame, ale svoj význam majú aj na TikToku. Slovenská verzia TikTok v súčasnosti ešte nepodporuje platenú formu podpory obsahu, a preto môžu byť práve TikTok influenceri tí, ktorí vám pomôžu s propagáciou vášho účtu. Neplatí však, že influenceri, ktorí sú populárni na Instagrame sú automaticky populárni aj na TikToku. Vyberajte si teda práve podľa ich zásahu na tejto sociálnej sieti. A teraz to najdôležitejšie. Ak sa už rozhodnete so založením účtu na tejto populárnej siete, aký obsah na nej môžete uverejňovať? Môže ním byť takmer čokoľvek. Videá môžete zamerať na odprezentovanie značky vo všeobecnosti, alebo môžete prezentovať samotné produkty alebo služby. Vyskúšajte unboxing produktov, ukážku ich využitia alebo sa zamerajte na ich výhody. TikTok v súčasnosti rastie raketovou rýchlosťou a je fascinujúce sledovať, ako jeho tvorcovia mapujú trendy medzi mladými ľuďmi, ktoré postupne sprítomňujú prostredníctvom rôznych funkcií. Ak je TikTok pre pre vašu službu alebo produkt relevantný a máte kapacitu na tvorbu jeho obsahu, neexistuje dôvod, prečo sa nepustiť do jeho budovania! Príspevok TikTok je pre vašu firmu potrebný? je zobrazený ako prvý na .
Výber názvu domény pre vašu firmu je jedným z najdôležitejších rozhodnutí, ktoré môžete urobiť pre svoju online prezentáciu. Názov domény určuje vašu online identitu a vytvára online domov pre vašu firmu. Môže mať tiež veľký vplyv na úspešnosť vašej SEO o
prejsť na článokBola vytvorená nová kategória E - shopy v Žilinskom regióne do ktorej môžete teraz zaregistrovať aj Vašu firmu.
prejsť na článokTikTok je platforma sociálnych médií, ktorá používateľom umožňuje vytvárať a zdieľať krátke videá, zvyčajne s hudbou. Platforma, ktorú v roku 2016 spustila čínska technologická spoločnosť ByteDance, sa v posledných rokoch rýchlo rozrástla a stala sa popul
prejsť na článokShort-form videos took over the internet like a storm. Anyone remember Vine? The original short-form video service, allowing its users to post 6-second loop videos, shut down due to its inability to meet markets needs. Thats when TikTok entered the scene
prejsť na článokBola vytvorená nová kategória Upratovacie služby do ktorej môžete teraz zaregistrovať aj Vašu firmu.
prejsť na článok