Čo je TikTok

TikTok je platforma sociálnych médií, ktorá používateľom umožňuje vytvárať a zdieľať krátke videá, zvyčajne s hudbou. Platforma, ktorú v roku 2016 spustila čínska technologická spoločnosť ByteDance, sa v posledných rokoch rýchlo rozrástla a stala sa populárnou najmä medzi mladšími používateľmi. Jednou z hlavných čŕt TikTok je jeho zameranie na kreatívne vyjadrenie a obsah vytváraný používateľmi. Platforma poskytuje celý rad nástrojov a funkcií, ktoré používateľom pomáhajú vytvárať a upravovať ich videá, vrátane filtrov, efektov a rôznych možností hudby a zvuku. Používatelia TikTok sa tiež môžu zúčastniť výziev a trendov, ktoré zahŕňajú vytváranie videí na základe konkrétnej témy alebo výzvy. Okrem vytvárania a zdieľania vlastného obsahu môžu používatelia TikTok objavovať a zapájať sa do obsahu od iných používateľov. Platforma používa algoritmy na odporúčanie videí používateľom na základe ich záujmov a interakcií a používatelia môžu tiež vyhľadávať a objavovať obsah pomocou hashtagov a iných filtrov. TikTok tiež zaviedol množstvo funkcií, ktoré pomáhajú používateľom spojiť sa navzájom a vybudovať komunitu na platforme. Patrí medzi ne možnosť sledovať ostatných používateľov, zanechávať komentáre a hodnotenia Páči sa mi k videám a zúčastňovať sa na živých prenosoch. Od svojho uvedenia na trh sa TikTok stal jednou z najpopulárnejších platforiem sociálnych médií na svete s miliónmi aktívnych používateľov denne a miliardami mesačných zobrazení. Prilákala tiež širokú škálu tvorcov obsahu vrátane celebrít, hudobníkov a bežných používateľov. Napriek svojej popularite sa TikTok nezaobišiel bez kontroverzií. Platforma čelila kritike za zaobchádzanie s používateľskými údajmi a súkromím, ako aj obavám zo šírenia dezinformácií a potenciálu cudzieho zasahovania. V reakcii na tieto obavy spoločnosť TikTok zaviedla rôzne politiky a snahy na riešenie týchto problémov, vrátane vytvorenia tímu pre moderovanie obsahu a zriadenia centra transparentnosti, ktoré bude poskytovať viac informácií o postupoch spoločnosti. Okrem toho TikTok čelil kontrole vlád po celom svete, vrátane Spojených štátov, kde bol predmetom prebiehajúceho hodnotenia národnej bezpečnosti. V auguste 2020 Trumpova administratíva vydala výkonný príkaz zakázať TikTok v Spojených štátoch s odvolaním sa na obavy o národnú bezpečnosť. Tento zákaz však ešte nenadobudol účinnosť a budúcnosť TikTok v Spojených štátoch zostáva neistá. Napriek týmto výzvam zostáva TikTok populárnou a vplyvnou platformou a bude zaujímavé sledovať, ako sa bude v budúcnosti ďalej vyvíjať. The post Čo je TikTok appeared first on Fruits.

prejsť na článok

IG reels vs. TikTok

Short-form videos took over the internet like a storm. Anyone remember Vine? The original short-form video service, allowing its users to post 6-second loop videos, shut down due to its inability to meet markets needs. Thats when TikTok entered the scene

prejsť na článok

TikTok na mladých mieri natívne, Hashtag.sk je na ňom silný hráč

K základným sociálnym sieťam, ako je Facebook, Instagram či Youtube, patrí už nejaký ten mesiac aj svieži TikTok. Keďže je publikum tejto platformy ešte mladšie ako na Instagrame, funguje na tejto sociálnej sieti už od roku 2019 aj magazín Hashtag.sk. Ten

prejsť na článok

TikTok je pre vašu firmu potrebný?

TikTok – buzz slovíčko dnešných dní pre všetkých marketérov. Veľa značiek sa predbieha aj na Slovensku v súčasnosti v tom, kto bude na TikToku skôr alebo kto vytvorí lepší obsah. A vy si možno práve teraz lámete hlavu s otázkou, či by ste na TikToku mali

prejsť na článok

IG reels vs. TikTok

Krátke videá prevalcovali internet. Kto si pamätá na Vine? Platforma s krátkymi videmi, ktorá umožňovala svojim užívateľom nahrávať 6-sekundové slučkové videá, bola zrušená kvôli neschopnosti prispôsobiť sa trhu. To je chvíľa, keď TikTok vstúpil na scénu

prejsť na článok

Amazon spája sily s TikTokom. Nakupovať bude možné priamo v aplikácii

Sociálna sieť TikTok urobila krok k zlepšeniu online nakupovania, keď oznámila spoluprácu s Amazonom. Cieľom partnerstva je uľahčiť používateľom TikToku nakupovanie tým, že im umožní nakupovať priamo v aplikácii. Spojenie týchto značiek umožňuje používate

prejsť na článok