TikTok na mladých mieri natívne, Hashtag.sk je na ňom silný hráč

K základným sociálnym sieťam, ako je Facebook, Instagram či Youtube, patrí už nejaký ten mesiac aj svieži TikTok. Keďže je publikum tejto platformy ešte mladšie ako na Instagrame, funguje na tejto sociálnej sieti už od roku 2019 aj magazín Hashtag.sk. Ten na nej má momentálne viac ako 25-tisíc followerov a aktuálne je na TikToku najviac followovaným slovenským magazínom. Čo je TikTok? TikTok vznikol v Číne na jeseň 2016, ale medzi slovenských používateľov zavítal o pár rokov neskôr. Napriek tomu si každým týždňom získava nových a nových fanúšikov a takisto šikovných ľudí, ktorí na tejto platforme tvoria obsah. Dá sa tak povedať, že po počiatočnom boome sa táto sieť popri Facebooku a Instagrame definitívne etablovala aj u nás. V čom sa líši od Facebooku alebo Instagramu? Ide tam hlavne o vytváranie a následnú postprodukciu krátkych videí, ktorých zvyčajná dĺžka je od 15 do 60 sekúnd. Videá sa točia na hudobný podklad či rôzne hlášky z filmov a zo seriálov. To však nie je podmienka. S množstvom tvorcov totiž postupne rastie aj potenciál videí. Tak ako aj Youtube začínal hlavne s domácimi videami, najaktívnejší useri TikToku rovnako prechádzajú od skečov a videí z telefónu k profesionálnejšie ladenej produkcii. Aj na Hashtagu preto skúšame rôzne veci. Prečo používať TikTok? Od momentu, keď vtrhol na americký a európsky trh, sa o TikToku hovorilo ako o sociálnej sieti veľmi mladých ľudí. Podľa dostupných dát zo Spojených štátov tvorí veková skupina do 20 rokov necelú tretinu všetkých užívateľov. Rovnako tretinu tvoria dvadsiatnici. Ľudia nad 30 predstavujú ďalších 16 %. Veľkou výhodou je, že TikTok ešte nie je zahltený reklamou a platenými spoluprácami. Interakcia v porovnaní s Instagramom funguje čisto organicky, keďže na Slovensku aktuálne beží bez inzercie. Spolupráca medzi klientmi a TikTokermi tak funguje v podstate na natívnej báze. Aké čísla máme na TikToku? Na TikTok sme vytvorili desiatky videí, máme vyše 25-tisíc followerov a dokopy sme do polovice marca 2021 nazbierali 379-tisíc srdiečok. Naše najúspešnejšie videá dosiahli až viac ako pol milióna, ďalšie 335-tisíc zobrazení. Okrem skečov skúšame aj iné veci – pravidelné série, ankety, teasery na textovú alebo videotvorbu nášho magazínu… Ako to celé funguje Algoritmus, na základe ktorého sa niektoré videá stanú viac virálnymi (a niektoré menej), nie je úplne známy. Z praxe aktívnych TikTokerov, s ktorými spolupracujeme, však vyplýva, že na úspech videí vplýva množstvo faktorov. Medzi ne patrí napríklad pravidelnosť publikovania videí, interval medzi publikovaním, dĺžka, konkrétny hudobný podklad a, samozrejme, aj počet srdiečok a komentárov od používateľov. Keď sa pri tvorbe a publikovaní využíva väčšina z týchto faktorov, je pravdepodobnosť organickej úspešnosti natívnej kampane na TikToku vyššia. Zaujímavosťou je, že na tejto sociálnej sieti ešte nefunguje ani peňažná podpora príspevkov. Naša ponuka Ak chce klient mieriť so svojou značkou na mladšie publikum, TikTok je ideálnym miestom. Vzniknúť tak môžu zábavné videá, ktoré budú značku promovať odľahčenou formou. Vzhľadom na to, že TikTok ešte nie je preplnený značkami, môže ísť o ideálnu príležitosť a novú formu propagácie produktu medzi novými ľuďmi. Chceli by ste vyskúšať spoluprácu? Máte otázky? OZVITE SA NÁM The post TikTok na mladých mieri natívne, Hashtag.sk je na ňom silný hráč appeared first on Nativka.

prejsť na článok

IG reels vs. TikTok

Short-form videos took over the internet like a storm. Anyone remember Vine? The original short-form video service, allowing its users to post 6-second loop videos, shut down due to its inability to meet markets needs. Thats when TikTok entered the scene

prejsť na článok

Jakub Jablonský po úspechu v Lets Dance mieri do ďalšej veľkej šou. Po jeho boku sa objavia tieto známe tváre

Po tom, ako vyhral Let's Dance, ukázal, že je viac než len herec. Príspevok Jakub Jablonský po úspechu v Lets Dance mieri do ďalšej veľkej šou. Po jeho boku sa objavia tieto známe tváre zobrazený najskôr interez.sk.

prejsť na článok

Čo je TikTok

TikTok je platforma sociálnych médií, ktorá používateľom umožňuje vytvárať a zdieľať krátke videá, zvyčajne s hudbou. Platforma, ktorú v roku 2016 spustila čínska technologická spoločnosť ByteDance, sa v posledných rokoch rýchlo rozrástla a stala sa popul

prejsť na článok

Natívne články v magazínoch Zoznamu: Toto sú pozície, na ktorých sa zobrazujú

Natívny obsah má v rámci magazínov Zoznamu vyhradené pozície, ktoré zaručujú splnenie garantovanej čítanosti 10-tisíc videní. Názorne vám priblížime, kde sú jednotlivé články publikované. Obsah je uverejnený na rôznych placementoch Natívny obsah sa

prejsť na článok

Motivácia v mládežníckom futbale – ako môže tréner motivovať hráčov?

Úloha psychológie v mládežníckom futbale má v posledných rokoch čoraz väčšiu dôležitosť. Skúsený športový psychológ alebo tréner mládežníckeho futbalu vyškolený v tomto odbore môže zlepšiť mentálne slabé stránky hráča tak, že sa hráč dostane do pozície, k

prejsť na článok